GORAN VESIĆ: Đilas bi da Beograd nema metro samo zato jer on nije bio sposoban da ga izgradi!

beograd.rs

17:05 Politika 1

Informer.rs | 15. 06. 2019.

GORAN VESIĆ: Đilas bi da Beograd nema metro samo zato jer on nije bio sposoban da ga izgradi!

Teško nama s Draganom Đilasom, a najteže onima koji su već iskusili "lepotu" saradnje s nezasitim tajkunom. Jedan od njih je i zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić

Iznerviran još jednom podmetačinom i masnom laži, koju je Đilas ispljunuo, Vesić je odlučio da presavije tabak i odgovori političkom dileetantu, nezastom i lažljivom tajkunu. Njegov post na Fejsbuku prenosimo u celini

- Da li je lagao u životu ranije ne znam, ali od kako je u politici Đilas baš masno laže. Nestine koje je danas izrekao o projektu beogradski metro možda su najveća laž koju je ikada izgovorio.

Razlog što se Đilas bavi izgradnjom beogradskog metroa je njegov strah da ćemo mi izgraditi metro koji je on samo obećavao. Tada će se još jednom pokazati koliko je ovaj čovek nesposoban i kakva je to hodajuća politička prevara.

Idejni projekat iz 2012. godine, o kome Đilas priča, odnosio se na jednu liniju lakog metroa dužine 15 km od kojih je osam kilometara trebalo da bude pod zemljom, a sedam kilometara iznad zemlje i to da se “ukršta sa ostalim saobraćajem”. O tome dostavljam dokaze javnosti. Mi danas pričamo o pravom metrou ukupne dužine od 40.5 km u okviru koga je samo prva linija, dužine 21.3 km, preko 90 odsto ispod zemlje.

printscreen

Tekst potpisa

Da ne pričam o tome da je Đilasova “prva linija” lakog metroa trebalo da ima 25 stanica na 15 km, a sada se na 40.5 km pravog metroa grade 43 stanice. Dakle, Đilas je hteo da gradi stanice na razdaljini od po 400 metara, a ako je bio u Beču i Sofiji, kako priča, i ako je pokušao nešto da nauči, video bi da se stanice metroa grade na oko kilometar razdaljine. Da ne govorim o tome da je Đilas planirao da 15 od njegovih 25 stanica budu u stvari obične tramvajske stanice, a sada se gradi 40 podzemnih stanica od 43 koliko će ih biti.

Vrhunac Đilasovog bezobrazluka je što je projekat koji sada napada radila francuska kompanija koju je on doveo 2012. godine u Beograd i sa kojom je potpisao ugovor!? Bez tendera, naravno. Da podsetim Đilasa, da je pred izbore 2012. godine zajedno sa svojim drugarima Tadićem i Đelićem, potpisao, BEZ TENDERA, ugovor sa francuskom vladom o izradi idejnog projekta i prethodne studije izvodljivosti za beogradski metro.

printscreen

 

Dakle, Đilas je potpisao ugovor, on je izabrao francusku kompaniju Ežis da projektuje i on im je dao posao bez tendera. Sve što smo mi uradili po pitanju projektovanja metroa od 2014. godine bilo je po Đilasovim ugovorima i na osnovu njegovih dogovora. Francuska kompanija Ežis, koju je Đilas doveo, tek je nedavno završila prethodnu studiju izvodljivosti. Tek ta studija je dala okvirnu cenu izgradnje metroa.

Prava cena će se znati kada bude završena studija izvodljivosti sa projektom za građevinsku dozvolu. Kao mašinski inženjer Đilas bi mora da zna da se konačna cena ne može odrediti osnovu idejnog projekta već na osnovu ponude koja se dobija za izgradnju i opremanje.

Da ne pričamo o tome da je Đilas obećao i jednoj drugoj kompaniji da će joj dodeliti deo posla na izgradnji metroa BEZ TENDERA, što je sam priznao prošle nedelje u intervjuu nedeljniku Vreme. Prema tome, neka ne laže više o tenderima kada je posao projektovanja metroa koji izvodi kompanija Ežis kao i posao tehničke opreme dodeljivao bez tendera što je sam priznao. Ako ima nešto da pita oko cene metroa neka se obrati kompaniji koju je sam doveo u Srbiju i sa kojom i danas grad radi jer je on potpisao taj ugovor.

printscreen

 

Dakle ako pitamo Đilasa neke može da dobije posao bez tendera, a neko ne. Zavisi koga Đilas voli. Kako drugačije objasniti da Đilas tvrdi da Kinezi ne mogu da dobiju posao na izgradnji metroa bez tendera, a drugima je nudio isto i to čak i sam priznaje. Ili da je svojevremeno kao gradonačelnik Beograda dodelio posao za izgradnju Pupinovog mosta dodelio kineskoj kompaniji bez tendera!? Kada je on dodeljivao poslove bez tendera to je bilo u redu, a kada to radi naša Vlada to ništa ne valja. Kakvo licemerje!

Metro počinjemo da gradimo 2020. godine uprkos svim Đilasovim željama da se ne gradi. Jer kada metro počne da gradi Aleksandar Vučić i mi koji smo njegovi saradnici, pokazaće se još jednom kakav je Đilas politički diletant i lažov. Đilas bi da Beograd nema metro samo zato jer nije bio sposoban da ga izgradi.



Saradžogla

16.06.2019. 02:27

Vesiću,,brate srbine i ,,gradonačelniće Beograda,, od deset reči koje progovoriš OSAM SU TI - Đilas.Đilas pa Đilas?Alo,bre,bato,dojadio si nama članovima SNS!Teraš nam glasače jer si se ogadio lupetanjem .


Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]