A
"RENO NISAN" NAM PRODAJE NEISPRAVNU "DAČIJU"! Kupci "sandera" s pogonom na gas NE IZLAZE IZ SERVISA!
Posle samo nekoliko stotina kilometara vožnje automobil se kvari. Jedan od kupaca kaže da je za dva meseca u servisu bio šest puta. U "Reno Nisanu" tvrde da je problem loš gas u Srbiji, ali isti problem imaju i kupci u Hrvatskoj
Zaštitnik potrošača 24. 02. 2017. 10:09
15
Informer

9.000 evra košta nova "dačija sandero 0,9"
6 puta za dva meseca je S. T. vozio nov automobil na servis
1.760 kilometara je N. K. vozio automobil pre prvog kvara

"Dačija" prodaje vozila sa neispravnim motorom, krivicu svaljuje na kvalitet gasa u Srbiji!

Brojni kupci vozila "dačija sandero" sa motorom 0,9 i pogonom na TNG žalili su se da im automobili stradaju već posle nekoliko stotina pređenih kilometara.

- Auto mi je otkazao posle samo pređenih 1.760 kilometara. Upalila se lampica koja pokazuje da imam problem sa izduvnim gasovima i lampica za nepravilan rad motora. U ovlašćenom servisu su promenili dizne, ali nakon samo 50 kilometara problem se opet pojavio. Do sada sam pet puta bio u servisu. Mislio sam da u "AK kompresoru" ne znaju da poprave, pa sam išao i u druge servise. Na kraju sam dobio odgovor od izvesne Katje Ribič putem mejla u kojem mi je rečeno da je plin problem i da trenutno nemaju rešenje. Platio sam 9.000 evra za auto da ne bih imao posla sa majstorima, a sa ovim autom sam češće u servisu nego sa polovnim koji sam prodao. Prilikom kupovine vozila niko mi nije rekao da postoji mogućnost da plin ne odgovara "dačiji", da sam znao nikad ga ne bih kupio - požalio se N. K. iz Beograda udruženju "Zaštita potrošača".

Bumbić: Znaju za problem, a i dalje prodaju ta kola

Nenad Bumbić iz udruženja "Zaštita potrošača", na čiju adresu je stigao veliki broj žalbi na pomenuti automobil, kaže da je distributerima "Dačije" već više meseci poznato da 0,9 motor opremljen TNG uređajem često ne funkcioniše kako treba. Uprkos tome, oni i dalje prodaju vozila sa problematičnim motorom. Vlasnici automobila su nakon više neuspešnih pokušaja popravki obavešteni od "Reno Nisana" (u čijem je vlasništvu "Dačija"), da oni intenzivno rade na pronalaženju rešenja i da će ih pozvati čim ga nađu.
- Apsolutno je neprihvatljivo da "Reno Nisan" na našem tržištu prodaje "dačija" automobile sa motorom za koji već mesecima dileri znaju da ima probleme pri radu na TNG. Pozivamo "Reno Nisan" da obustavi prodaju vozila u kojima je ugrađen TNG na 0,9 motor, dok ne bude potpuno sigurno da su problemi otklonjeni - kaže Bumbić i dodaje da "Reno Nisan" treba da objavi i rezultate analiza TNG-a, za koje oni tvrde da su naručili.

On nije jedini. Sličnu muku muči i S. T., koji je takođe pazario isti model automobila.

- Samo tri dana nakon kupovine kola pojavili su se problemi. Kupio sam auto 26. oktobra, a već 30. sam ga vozio prvi put u ovlašćeni servis. Jednostavno, lampice se upalile. Mislim da kola imaju problem sa ubrizgavanjem. U servisu su dobili od "Renoa" nalog da očiste dizne. Nove dizne posle 200 kilometara vožnje, pa to je nebulozno. Mislio sam da oni znaju šta rade. Međutim, četiri dana posle pojavio se isti problem. Upalile su se ponovo lampice i indikovale problem sa ubrizgavanjem. Jedino su svetlele te dve lampice - ubrizgavanje i OBD lampica motora - priča svoju muku S. T.

Kako kaže, vozio je auto svaka tri-četiri dana u servis. I tako šest puta zaredom.

- Do sada je šest puta bio u servisu. Poslednji put sam im rekao da imaju nedelju dana, 10 dana, koliko god im treba da urade s njim šta treba. Samo da mi reše problem. Nakon sedam, osam dana zvala me je direktorka auto-kuće da mi saopšti da joj je iz "Renoa" rečeno da oni nemaju rešenje za ovaj problem sa ubrizgavanjem TNG-a i da je njihov savet da manuelno prebacujem na gas kada motor dostigne radnu temperaturu.

Kako kaže naš sagovornik, kupio je nov auto, koji je za dva meseca u servisu bio čak šest puta.

Informer

Platio sam 9.000 evra za auto da ne bih imao posla sa majstorima, a sa ovim autom sam češće u servisu nego sa polovnim koji sam prodao
N. K., vlasnik "dačije"

- Dijagnostikovali su problem sa ubrizgavanjem. Prema njihovoj dijagnozi, problem je izazvan nekvalitetnim ili nečistim gorivom na teritoriji Srbije. Rekli su da trenutno nemaju rešenje, ali da rade na njemu. Kada sam ih pitao kako da znam da je motor postigao radnu temperaturu kada vozilo ne poseduje indikator, rekli su mi da pratim osećaj i da ga na pogon na gas prebacim posle 10-15 minuta vožnje. Saznao sam da oni ovaj problem imaju još od septembra, ali me nisu upozorili kada sam kupovao kola. Čak mi je i nahvaljen da ima odlične performanse na TNG.

S. T. kaže i da je nakon svake popravke situacija bila sve gora i gora.

Nakon druge promene dizni, automobil je počeo da se čudno ponaša - ne prihvata gas, štuca, gasi se u toku vožnje
S. T., vlasnik "dačije"

- Prvih nekoliko puta samo su se palile lampice. Menjali su mi dva puta ceo set dizni za TNG. Nakon druge promene, automobil je počeo da se čudno ponaša - ne prihvata gas, štuca, gasi se u toku vožnje. Svakom popravkom se sve gore i gore ponašao. Najveći problem je što nikada ne znam šta mogu da očekujem. Nekada radi delimično, nekada ne radi uopšte, nekada neće da prebaci na gas dosta dugo, tako da nikad ne znam šta da očekujem od njega.

U udruženju "Zaštita potrošača" ističu da su svi prigovori koje su primili u vezi sa navedenim motorom vezani za rad na TNG. Kako kažu, vlasnici "Dačijinih" vozila na kojima problemi sa motorom nisu otklonjeni imaju pravo da traže povraćaj novca u potpunosti ili povraćaj razlike između cene vozila koje ima motor sa TNG uređajem i onog bez njega.

"Reno Nisan": Problem je u gasu, tražili smo analize

Informer

U "Reno Nisanu" tvrde da je primarni uzrok problema prisutnost nepoznate supstance u TNG-u, koju dodaju na lokalnom tržištu i koja uzrokuje anomalije i onemogućava normalan rad TNG dizni.

- Detaljnijim analizama zahvata na 0.9 motorima na teritoriji Evrope sa sigurnošću tvrdimo da je problem lokalizovan isključivo na teritoriji Srbije odnosno da u ostalim evropskim državama ne postoji problem sa kvalitetom TNG-a. Naglašavamo da su sva vozila tehnički ispravna i svi prijavljeni nedostaci od strane kupaca u Srbiji nisu uzrokovani proizvodom već isključivo niskim kvalitetom pogonskog goriva. "Reno Nisan Srbija" kao predstavnik brenda "Dačija" već je pokrenuo postupak nezavisne analize kvaliteta TNG-a.

Na pitanje da li će vratiti novac ili isporučiti novo vozilo vlasnicima koji to zatraže ukoliko vozilo nije popravljeno u roku od 30 dana, kažu da svaku reklamaciju kupca rešavaju individualno i u skladu sa važećim pravnim standardima u Republici Srbiji.

- Na isti način ćemo pristupiti i rešavanju potencijalnih reklamacija i u ovom slučaju.

Kako kažu, za sada se samo razmatra mogućnost da privremeno obustave prodaju ovog modela.

- Za sada to nije učinjeno jer vozila nemaju tehničkih nedostataka odnosno svi nedostaci uzrokovani su niskim kvalitetom goriva.

KOMENTARI15
OSTAVI KOMENTAR
Ajgor24.02.2017. 10:45
A što niste kupili provereni motor 1.5 dci? I nema problema...vec ljudi vole da rizikuju i kupuju neprovereno da bi ustedeli malo na gorivu. Kad neko daje 9000 evra onda pamet u glavu jer nije 9 evra. Pozdrav od zadovoljnog Dacija vozaca.
Odgovori
Darlinka24.02.2017. 11:00
Pa odavno se zna da vozilo, novo, kupljeno kod nas nema nikakve veze sa istim vozilom (marka, tip ...) koje je kupljeno van granica Srbije. To važi i za ostalu stranu robu. Mi im dodjemo kao zemlje trećeg sveta ili u prevod zemlja za otpad. O ovome se godinama priča, ali niko u ovoj dražavi ne haje za to.
Odgovori
Peca24.02.2017. 11:28
Radim kao auto Mehanicar u Australiji u Pertu.imam svoju radnju. Ovi automobili imaju problem zbog karalik senzora i kada se on zapusi nemozete da postignete brzinu veću od 40km a potrebno je da se vozi oko 80-100 km neprekidno sat vremena. Ili na 5000 obrtaja da radi oko 90 minuta. Taj senzor se zapusi zbog lošeg ula . Tu ide ulje 0w30 enwiro koje ja koristim i toono sa 0 pepela ili cadji. Ovi automobili su se pokazali kao loši zato sto je proizvodjac tih senzora nesto uradio pogrešno . Savet je : najbolje ih vratite i navodite se za obestecenje. Ovde to više ne prodaju.
Odgovori
sladjan24.02.2017. 11:48
ha ha ha!najgori su!ljudi kupujte suzukijeva vozila!jer su najbolja!
Odgovori
dane24.02.2017. 12:15
Sada je jasno zašto nigde nema da se pročita ili vidi test Dačije sa motorom 0.9 i fabričkim tng u Srbiji.
Odgovori
pera24.02.2017. 12:22
Ja vozim dve Dacije Sandero Stepway. Obe su 1.5 dizel. Ukupno presao okp 120 000 km. Osim redovnih servisa nisam podizao haubu. Imam samo reci hvale. Pozzn
Odgovori
wv24.02.2017. 12:26
Ej ljudi moji TNG i motor 0,9 nigde veze
Odgovori
Miloš24.02.2017. 14:12
Oštećeni vlasnici mogu da se jave udruženju Zaštita potrošača na mejl prigovori@zastitapotrosaca.com
Odgovori
Vuki24.02.2017. 14:14
Imam sekvent plin u takodje novom automobilu, kad je hladnije treba ručno da se prebaci posle desetak minuta vožnje na benzin, bez obzira što je sekvent potpuno automatizovan, hoće da štucne..
Odgovori
El Azul24.02.2017. 14:32
Da je tako kako tvrde u Renault-Nissan-u do sada bi i svi drugi proizvođači automobila koji prodaju vozila u Srbiji, a čija vozila mogu biti pokretana na TNG uočili taj problem. Uostalom kako do sada Renault Clio sa istim motorom nije pravio problem kada je konvertovan na TNG. Kao što napomenuh, drugi proizvođači do sada nisu imali nekih učestalih problema. Službene Fieste i Fabie skoro se nikada ne voze na benzin, iako se preporučuje da na dva rezervoara plina ide jedan benzina, ali niko se ne žali da zbog plina loše rade. To što ''crknu'' benzinske pumpe od slabog korišćenja je stvar što se slabo koristi benzin za pogon. Što se tiče 0.9Tce taj mali motorčić ne pravi probleme kada radi na benzin, a dovoljno je mali potrošač, i ja zaista ne vidim razlog zašto bi neko tako malolitražnom vozilu sa tri cilindra ugrađivao uređaj za TNG. U ovom konkretnom slučaju želja nekoga da se vozi što jeftinije mu se vratila kao bumerang. Isto tako nikako ne razumem potrebu pojedinih ljudi u Srbiji da izvode kojekakve eksperimete prilikom odabira i kupovine vozila kako bi se kasnije hvalili kako su dobro i jeftino prošli, te da ih potrošnja košta ''ko da ide na vodu'', jer kasnije kada se ispadne ''glup u društvu'', manja je kazna što su troškovi takvog vozila i na takvom vozilu veliki, već vesele pošalice okoline zbog tog promašaja jednostavno su bolnije od novčanog gubitka, i naravno da ih neće zaobići, džaba je da se prave nevidljivi.
Odgovori
zoran24.02.2017. 14:55
Normalno prodavce treba kazniti i momentalnom obustavom podjom svih dacija kojem ugradjen plin.Vozilima navedenm treba odmah pozvati kupc da vrate automobile u prodavnici gde su kupili auto i potrziti drugi auto na posluzi dok se ne resi pitanje i problem doticnih automobila.Gdesu gospoda iz ZASTITE GRADJANA,zar im to mana da nista ne rade za pltu koju dobijaju.
Odgovori
Mile24.02.2017. 15:17
Oni su prevaranti isto rade sa reno vozilima.to su skupa i nekvalitetna vozila. Drzava nema kontrolu nad kvalitetom robe i oni nedmetano varaju . Ne kupujte reno daciju . Kupio sam reno megan dizel novi .prodali su mi neispravan auto.par puta sam vrsio reklamacije u reno centar ali nisu znali da ga poprave pa sam to uradio u drugom servisu . Prodavci reno vozila sprovode agtesivnu reklamu to zavara kupce inace su im vozila losa , nekvalitetna i mnogo skupa. Ne kupujte reno to je prevara .
Odgovori
laki24.02.2017. 21:14
Pezo je bolji narocito 508 disel.Preporucujem.
Odgovori
POKLON BOGOVA INSTAGRAMA! Seksipilna Antje Utgard je nova Kejt Apton!
Vreme
Beograd 25o
25 C
Beograd
  • Novi Sad
    24o
  • Niš
    18o
  • Subotica
    20o
  • Zrenjanin
    24o
  • Klek
    25o
  • Kula
    20o
  • Sombor
    20o
  • Vrbas
    20o
  • Vranje
    21o
  • Prokuplje
    18o
  • Leskovac
    17o
  • Arilje
    20o
  • Kraljevo
    23o
  • Apatin
    20o
  • Vlasotince
    17o
  • Pirot
    15o
  • Ingija
    24o
  • Loznica
    19o
  • Grocka
    25o
  • Kovin
    25o
  • Ruma
    24o
  • Kladovo
    23o
  • Novi Pazar
    23o
  • Jagodina
    19o
  • Ivanjica
    20o
  • Titel
    24o
  • Ub
    21o
  • Bor
    18o
  • Nikinci
    24o
  • Batajnica
    24o
  • Surdulica
    17o
  • Ralja
    23o
  • Zlatibor
    20o
  • Popinci
    24o
  • Kosjeric
    20o
Insajderska priča,trač ili istina, pišite, podelite...
Informerka