Informer

06:50 Zaštitnik potrošača 1

informer.rs | 16. 11. 2015.

DANAS U INFORMERU! Novi ZAŠTITNIK POTROŠAČA otkriva ISTINU O BANANICI!

Ko pojede dve, tri bananice prekoračio je preporučenu dnevnu količinu šećera

 

ČITAJTE JOŠ:

- Kakve čokolade jedemo: Šta je pokazala uporedna analiza "milke" iz Beograda i "milke" iz Beča

- Ne nasedajte na SBB prevaru

- Šta da radite ako vam u supermarketu ukradu torbu sa ranije kupljenom robom

- Uputstvo za čitanje deklaracija: supe iz kesice

- Gde sve možete da štedite, a da to nije banka

 

U PONEDELJAK, SAMO U INFORMERU - NOVI ZAŠTITNIK POTROŠAČA!

Informer

 



XXL

16.11.2015. 07:49

Čokoladica "bananica" je bila u vreme SFRJ sirotinjski slatkiš tj. narodni zaslađivač kako bi bila ujednačena socijalna pravičnost pa je vremenom postala brend kao i kineska "kuhinja" i "specijaliteti" koji su nastali tako što je sve što je siromašan narod jeo postalo brend (npr.supa od vrapčijeg gnezda koje se potapa onako uneređeno u mlaku vodu da se rastopi pa su mu digli i spomenik u vidu stadiona za potrebe olimpijskih igara), a o italijanskoj pizzi da ne pričamo ona se bacala jer se nije jela već služila kao tanjir, a to testo opet ko će - sirotinja jela.


Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]