• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA

Autor: Zaštitnik potošača

03.12.2015

12:01

BAHATA PREVARA POZNATE FIRME! "Cepter" naplaćuje 150 evra i kad ništa ne kupite!

Zaštitnik potrošača

BAHATA PREVARA POZNATE FIRME! "Cepter" naplaćuje 150 evra i kad ništa ne kupite!

Podeli vest

Kako je nagrabusio bračni par penzionera: prvo ih zvali na promociju i obećavali poklon, onda im utrapili ekspres lonac od 600 evra, a kada su pokušali da odustanu od kupovine papreno im naplatili "odustanicu"


 

 

 

Kompaniji "Cepter" platili smo 150 evra za lonac koji nismo ni uzeli. I još smo se tešili da smo dobro prošli.

Ovako Erži Vujinović iz beogradskog naselja Železnik počinje priču za Zaštitnik potrošača o tome kako su nju i supruga "preveslali" prodavci šerpi Filipa Ceptera. A sve je u startu izgledalo sasvim drugačije...

Bračni par Vujinović, inače penzionere, pozvao je predstavnik "Ceptera" na promociju proizvoda za domaćinstvo u prostorijama te kompanije u centru Beograda. Rečeno im je da ih zovu kao stare mušterije, koje su već kupovale "Cepterove" proizvode.

Službenica je brzo popunila obrazac ugovora, uporno izbegavajući da nam kaže cenu
Erži Vujinović

- Pitala sam izričito da li imam obavezu da nešto kupim, na šta mi je sagovornik iz "Ceptera" rekao da ne samo da nemam nikakvu obavezu već ću dobiti i poklon, kao stara mušterija. Objasnio mi je da slave neki jubilej i da zato organizuju promociju koja neće dugo trajati. Posle tog prvog usledilo je još nekoliko poziva radi potvrde dolaska. Svaki put sam pitala da li imam obavezu kupovine i svaki put mi je odgovarano negativno - navodi Erži Vujinović.

Cena "prava sitnica"

Kako dalje priča naša sagovornica, na promociji su ih smestili za sto sa službenicom kompanije "Cepter", koja ih je sve vreme ubeđivala da treba nešto da kupe.

- Bio je to strašan pritisak. Bukvalno nisam znala gde se nalazim. Na kraju, u svom tom bunilu, pristali smo da kupimo ekspres lonac. Ta službenica, Marija, brzo je popunila obrazac ugovora, uporno izbegavajući da nam kaže cenu. Na sva naša pitanja pričala je o broju rata, kako to nije puno, da ćemo iznos lako otplatiti i slično. A najmanje pet-šest puta smo je pitali koliko to košta i svaki put je uspevala da izvrda.

600

Informer

evra koštao je ekspres lonac koji su pokušali da prodaju penzionerima iz Železnika

Erži Vujinović kaže da, došavši kući, umalo nisu pali u nesvest.

- Tek tada smo videli da je ukupna cena za lonac čak 600 evra. Naravno, istog momenta smo rešili da odustanemo. Međutim, Marija, koja nam je ostavila telefon, do ponoći nije odgovarala na pozive. Isto se nastavilo i ujutru, sve do iza podneva, kada smo najzad uspostavili vezu. Zakazali su nam sastanak za sledeći dan, pa ga pomerili za još dva dana, da bi nas tada konačno primili u svojim prostorijama. Na tom sastanku, iako smo im odmah rekli da je ta cena za nas nedostižna i da ne možemo da plaćamo rate, ponovo su nas ubeđivali da ipak kupimo lonac, govorili da je ugovor potpisan i da je samim tim sve gotovo, i sve u tom tonu.

"Cepter" bez odgovora

Jasan rok za odustanak

Primer bračnog para Vujinović mora da bude ozbiljna opomena za sve koji se odazivaju pozivima na slične promocije. Jer, suočene sa zakonskim odredbama koje kažu da kupac u roku od 14 dana ima pravo da odustane od ugovora, i to bez navođenja razloga, ako je prodaja obavljena na daljinu, odnosno van poslovnih prostorija prodavca, kompanije poput "Ceptera" promocije sada održavaju u svojim prostorijama. Tako kupci koji "nasednu" i potpišu ugovor nemaju opciju da se predomisle bez troškova.

Prema rečima ove penzionerke, ugovor je na kraju ipak raskinut, ali...

- Nekako su pristali da uvaže naše razloge, ali je onda usledio novi šok. Rekli su nam da moramo da platimo 25 odsto od cene lonca. Iskreno, uplašili smo se tužbe, suda, novih troškova i na kraju smo im platili 18.000 dinara, za šta imamo priznanice. Dakle, platili smo 150 evra, a niti smo šta kupili, niti dobili obećani poklon, što je inače i bio glavni razlog da odemo na tu prokletu promociju.
Zaštitnik potrošača tražio je komentar i od kompanije "Cepter". Posle nekoliko pokušaja uspeli smo da stupimo u kontakt sa službenikom njihovog marketinga, na kojeg su nas uputili. Kada je čuo o čemu se radi, obećao je da će zvati za "pet-deset minuta", jer je na sastanku, međutim, više se nije javio, a na kasniju SMS poruku nije odgovorio.

 

 

 


 

 

 


 


 

 

 


Tagovi:

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

komentari
Svi komentari
Stefan

pre 8 godina

S obzirom da radim u jednom call centru, koji sluzi za zakazivanje promocija, i sta vise, ovaj komentra upravo pisem odatle, ne treba kriviti prodavce, kao ni kupce. To je igra pametnijeg i tupljeg, ljudi koji imaju mozga, momentalno nas prekinu i spuste slusalicu, dok oni sa manjim kojeficijentom slusaju i odlucuju se na takve dogovore. Zao mi je, ali nije problem u firmama, vec u naivnosti nasih gradjana, zato pamet u glavu i razmislite pre nego sto priostanete na bilo sta!

Bg

pre 7 godina

E pa zato DRŽAVA treba da zaštiti "tuplje", kako ih zovete!!

Dragomir

pre 8 godina

Дође младић на капију и мени вели да ли може да код мене изврши промоцију скупог усисивача КИРБИ ако несам заборавио име.И да позовем комшилук у броју најмање пет?Може!Све може код Драгомира!Баш ми треба усисивач вредан 2000 евра!Може али да ми унапред да 100 евра да купим пиће и мезе за присутне комшије који једва би сачекали промоцију.Аааа то се не ради?Е,па,синко видиш да се то код старог Драгомира ради.Ош да продајеш а да се и ја не омастим неће да могне!И дечко одеееее!А када неко наиђе да тражи паре ,,за болесно дете,, ја вадим мобилни да проверим ел она има досије.Као то је компјутор са доступом у полицију јер сам ја полицајац!Ето,тако се ја борим спроћу ,,узимача пара,,!

Dink

pre 8 godina

Nazalost, nije jedini slucaj. Slicno mi se desilo na tzv. Promocije Oriflame klozmetike.

SERPICA NA TUFNE

pre 8 godina

Secam se davno ,ova firma je nasrtala sa tim promocijama po kucama.Siroti promoteri sa napamet naucenim tekstom objasnjavli su genijalnost ovog posudje u kome jaje moze da se skuva bez vode, Ti fascinirani jajetom zakazivali su promocije u svojim domovima da bi dobili kvarcni sat od sto dinara, Svakoga ko na telefonski poziv ,nepoznate osobe pristane na susret zbog neke drangulije i ode na te sektaske promocije ne zalim..Zalim dobre,postene mislece ljude sto im se desava ovo sto im se desava. I da znate jos nesto,najlepsa je i najzdravija hrana iz emajliranih,pristupacnih Metalac serpica ne tufne.

buba

pre 8 godina

EEE PA NEBI BIO CEPTER TOLIKO BOGAT DA RADI SVE POŠTENO....

XXL

pre 8 godina

Volim kad pozovu ili dođu ovi mladi "promoteri" sa jeftinih zapadnih kurseva za ubeđivanje mozga da sa njima malo čavrljam. Al' k'o što ovi na samitu OEBS-a gledaju u Tita tako ovi mladi greše kad nađu urbanu stariju generaciju da "veslaju" za te proizvode, a nisu ni svesni da smo mi mnogo ranije kod toga istog Tita učili iz sociologije i ONO kako se vrši zapadno "washing brain" za promociju i prodaju robe na kućnom pragu. Kada uspostave kontakt šta im je prvo da vam kažu kako ništa NE treba da kupite i platite i dobijate besplatno - poklon ako saslušate promociju. E tu se odmah na tom kraju zadržim da mi prezentiraju kako to da je poklon besplatan i ko po pravilu odmah vas promoter prekida i ide redom onako kako su ga učili "da treba" kao traka snimljena jer je glup da Vam obrazloži postupak i logiku promocije ako mu postavljate - pitanja. Tako sam jednu naveo da je sama shvatila da priča ustvari o ceni koju treba da platim pouzećem "besplatni" poklon jer sam insistirao da dođem po njega, a ne da platim nekih 3000 din kurirsku službu. I na kraju mi ni ta cena nije bila jasna jer su usluge kurirske službe daleko jeftinije. Za kraj kako su ih naučili je da Vam tada sugerišu da niste zainteresovani za taj proizvod i spuste slušalicu ili odu sa vrata. Tad ih je džaba dozivati da se vrate i završe promocije jer - ne znaju gde su stali.

djole1953

pre 8 godina

svi ti promoteri rade na crno nemaju ni socijalno ni penziono vlast to dobro zna ali tolerise i cepteru i ostalim prevarantima koji koriste naivnost naroda i potrebu uglavnom mladih da zarade neki dinar jer nemaju platu nego ih placaju na procenat kolko su ljudi uspeli da prevare

Rajko Zoric

pre 8 godina

Ovakvima je sevap prodati serpu za tolike pare. Samo obilaze promocije i krkaju za dzabe i onda kukaju kad nalete na majstora prodaje koji im izvrne mozak za tili cas.

saska

pre 8 godina

ovo je nasilno uzimanje para od ljudi,narocito penzionera.Treba zabraniti rad ovakvih kompanija,pozivanje ljudi,uznemiravanje gradjana na kucni telefon,laganje,davanje pogresnih informacija o proizvodima,vrsenje pritiska da se nesto kupi i placanje u ovom slucaju 150evra za odustajanje.

vucica kec

pre 7 godina

Servisna sluzba ne smije dati vas broj telefona, ako ste potpisali takav ugovor. Zastitite broj, sa tim ste postedjeni takvih poziva.

Izbori 2024

TV

Mnogo je nelogičnosti u slučaju ubijene Danke Ilić! Zašto ubice neće da kažu gde je telo? (VIDEO)
Live TV

Mnogo je nelogičnosti u slučaju ubijene Danke Ilić! Zašto ubice neće da kažu gde je telo? (VIDEO)

Mnogo je nelogičnosti u slučaju ubistva Danke Ilić. Osumnjičeni za ubistvo od samog početka pokazuju vrlo neobično ponašanje. O tome šta je sve neobično u ovom slučaju, u emisiji "Info dan" govorile su Maja Jovanović iz Biroa za borbu protiv trgovine decom i psihološkinja Katarina Matić. Uživo u program javila se i novinarka Informera Vesna Jović sa najnovijim informacijama iz okoline Bora.

19.04.2024

16:35

JOŠ TV VESTI

Hronika

Sport

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set

Srbija