Informer

08:12 >> 08:12 Zaštitnik potrošača 103

Zaštitnik potošača | 26. 01. 2016.

EVO KAKO MOBILNI OPERATER "VIP" VARA GRAĐANE! Prvo izmisle dug, pa ga daju UTERIVAČIMA!

Ovo su tri priče nezadovoljnih klijenata, kojima kompanija "Vip" pokušava da naplati navodna dugovanja, iako oni tvrde da ih nema!

PRIČA BR. 1

Zrenjaninac B. G. (svi podaci poznati redakciji) trenutno se sudi sa agencijom "Matriks", koja pokušava da naplati od njega, kako tvrdi, nepostojeći dug prema "Vipu". Evo šta nam je ovaj ogorčeni bivši "Vipov" pretplatnik poslao:

Žalba B. G. "Vipu": Užasnut sam kako radite

"Kao vaš korisnik sa pretplatničkim brojem 060/015..., broj ugovora 519..., obraćam vam se žalbom i istovremeno molbom za raskid ugovora, užasnut činjenicom da ste mi bez ikakve prethodne najave ili opomene suspendovali pretplatnički broj. U vašoj poslovnici u Zrenjaninu dobio sam šturo obaveštenje da sam ostvario nekakav frapatni iznos od 49.101 dinar na osnovu prekomernog korišćenja internet saobraćaja. S obzirom na to da mi se baš danas supruga porađa i to mesec dana pre vremena, usled nastalih zdravstvenih komplikacija, odgovorno vas obaveštavam da nisam ni u kakvom romingu i da telefonom kojim raspolažem, nikako nisam čak ni u tehničkoj mogućnosti da ostvarim saobraćaj u pomenutom dinarskom iznosu, ma koliko vi tvrdili, ne znam na osnovu kojih dokaza i činjenica, da zaista jesam... Pošto se sve ovo desilo, na ovakav način i bez ikakvog upozorenja, ne na moju inicijativu, džentlmenski vas molim za raskid ugovora o daljoj saradnji, a nastali dug za koji vi osnovano tvrdite da je ostvaren, a ja to odgovorno poričem, moraćemo da razjasnimo uz vaša objašnjenja koje do sada nisam dobio. Najljubaznije vas molim da mi u što hitnijem roku odgovorite." B. G. je ovu žalbu napisao 17. avgusta 2011. u poslovnici "Vipa". Na nju nikada nije dobio odgovor.

- Obraćam vam se kao sada već bivši korisnik usluga kompanije "Vip", koja me je nasamarila, prevarila, pa prodala moj ugovor kompaniji za uterivanje dugova "Matriks", koja me je i tužila, a ni sam zaista ne znam zašto. Da pojasnim, 17. avgusta 2011. jednostavno mi je ukinut broj, to jest onemogućeno dalje korišćenje usluga telefoniranja, bez ikakvog prethodnog upozorenja i obaveštenja, uz pretpostavku da sam, navodno, "tih dana" značajno prekoračio GPRS saobraćaj. Igrom slučaja, tog dana je mojoj trudnoj supruzi iznenada pozlilo i porodila se mesec dana pre određenog termina. Baš u tim trenucima, kada mi je telefon bio preko potreban, ja sam ostao isključen, zbunjen i naravno besan iznad svega.

Zbunjen i službenik

Kako kaže B. G., odmah je otrčao do najbliže "Vipove" poslovnice.

- Bio sam kao u bunilu. Još zbunjeniji od mene, radnik mi je saopštio da sam isključen zbog ostvarenog prekomernog saobraćaja, a da nema pojma kako me niko iz kompanije nije upozorio. Kao da sam čitav dan pričao sa nekim u Americi, Australiji, na primer... S obzirom na to da sam koristio najobičniji telefon "soni erikson", koji nema operativni sistem "android", bilo mi je sumnjivo i proverio sam u obližnjem mobil-šopu eventualnu mogućnost da taj moj primitivni telefon brlja nešto po internetu, ali mi je potvrđeno da nijedan parametar nije u funkciji, niti mi je internet uopšte bio aktiviran i uključen..

Tužio ga "Matriks"

Tada se naš sagovornik vratio u poslovnicu "Vipa".

- Na predlog njihovog službenika napisao sam žalbu, ali mi niko ništa nije odgovorio, sve do 13. februara 2012, kada sam dobio opomenu da je moj dug sa prvobitnih 49.000 sada blizu 100.000 dinara. Uz to, kompanija "Vip" mi je, bez obzira na to što je sama prekršila ugovor i ukinula mi mogućnost korišćenja usluga telefoniranja tog 17. avgusta 2011, nastavila da uredno šalje račune na mesečnom nivou u iznosu od 2.000 dinara, i tako sve do isteka ugovora sredinom 2012.

Potom, kaže, sledi još veći šok.

- Bez mog znanja i bilo kakvog obaveštenja, "Vip" je moj dug prodao izvesnoj kompaniji "Matriks", koja se bavi naplatom dugova i koja mi je nakon nekoliko šturih obaveštenja saopštila da će me tužiti za ukupan dug od 100.000 dinara. "Matriks" me je potom i tužio i parnični spor još traje. A ja već godinama nosim ružan utisak demonstracije moći kompanije, koja se čak nije ni udostojila da me pozove i obrazloži kako je nastao navodni dug.

 

Informer

PRIČA BR. 2

Pokretu za zaštitu potrošača Srbije javio se bivši korisnik "Vipa" M. G. (svi podaci poznati redakciji), koji je, kako tvrdi, ostao zatečen saznanjem da duguje 2.000 dinara za korišćenje internet usluga mobilnog provajdera, iako je valjano raskinuo ugovor i sve do tada dospele obaveze izmirio.

U međuvremenu, "Vip" je svoje navodno potraživanje ustupio firmi koja se bavi prinudnom naplatom, pa na adresu potrošača na nedeljnom nivou stižu pismena upozorenja, a takođe zaposleni te firme nekoliko puta nedeljno sa njim kontaktiraju telefonom, navodi Milena Somborac, savetnica za pravna pitanja Pokreta za zaštitu potrošača Srbije.

- Sve je počelo nakon što je M. G., poštujući član 18, stav 1, opštih uslova poslovanja "Vipa" pismenim putem raskinuo ugovor sa ovim operaterom, priznajući, naravno, sva do tada napravljena dugovanja. Međutim, posle gotovo tri meseca stiže mu obaveštenje da im duguje još nešto više od 2.000 dinara, iako u periodu nakon raskida nijednog trenutka nije koristio njihov internet - objašnjava Milena Somborac.

Član 18: Razlozi za raskid

Kako tvrde u Pokretu za zaštitu potrošača Srbije, "Vipov" korisnik M. G. u potpunosti je ispoštovao prvi stav člana 18 opštih uslova poslovanja, koji nosi naziv "Ostali razlozi za raskid". Taj stav, uz neznatno skraćenje, glasi: "Pretplatnik može da raskine pretplatnički odnos pisanim obaveštenjem o raskidu poslatom 'Vipu'. Raskid odnosa stupa na snagu na kraju obračunskog perioda u kom je podnet, računajući od dana propisnog podnošenja pisanog obaveštenja o raskidu od strane pretplatnika 'Vipu'".

Kako kaže naša sagovornica, isprva je stranka želela da stvar istera na čistac, pa je od "Vipa" M. G. tražio pravni osnov potraživanja, s obzirom na to da je ugovor raskinut.

- Međutim, nijedna od osoba koje su sa njim kontaktirale iz agencije, jer ni do koga iz "Vipa" nije ni uspeo da dođe, nije znala šta je osnov potraživanja, ali su ga uredno obaveštavali o postojanju duga. U ovom slučaju je povređeno načelo savesnog poslovanja. Pošto su prisutna i vrlo česta uznemiravanja i pretnje da će, ukoliko se ne plati iznos koji se navodno potražuje, doći do prinudne naplate na pokretnim stvarima M. G., to izaziva nelagodu kod korisnika. Korisnik zahteva da mu se dokaže postojanje potraživanja. U ovom slučaju ima elemenata i za pokretanje postupka pred Sudom časti pri privrednoj komori zbog nepoštovanja Etičkog kodeksa - zaključuje Milena Somborac.


PRIČA BROJ 3


Mladiću iz Zrenjanina R. Z., prilikom letovanja u Španiji, ukraden je mobilni telefon. Njega sada, kako tvrdi ni krivog ni dužnog, "Vip" tereti za dug od 390.000 dinara, a on se zainatio i nema nameru da plati.

- Bio sam šokiran kada sam primetio da mi nema telefona, za koji u prvi mah nisam ni primetio da je ukraden. Dok sam se snašao i zaista požurio da sve prijavim "Vipu", neko je očigledno bio "vredan" - počinje priču R. Z.

Za nepuna dva sata, sa njegovog telefona napravljen je GPRS račun od 220.000 dinara.

- Ta cifra sada je sa kamatama dostigla 390.000 dinara. Ja samo ne znam kako su mislili u "Vipu" da sam mogao da reagujem nakon krađe. Dok sam se osvestio, uspeo od nekog da pozajmim telefon i javim roditeljima šta se dogodilo moralo je da prođe izvesno vreme. Ali to u "Vipu" niko nije uvažio, uz obrazloženje da njih zanima samo izmirenje duga, a ne i moji privatni problemi oko krađe telefona.

Najveći problemi počinju, kako objašnjava naš sagovornik, kada je "Vip" svoje potraživanje prodao firmi za uterivanje dugova.

- Mada je od samog nemilog događaja u Španiji prošlo gotovo dve godine, oni me zovu svakodnevno, prete da će me tužiti i na sve načine pokušavaju da izmame novac. Ipak, iskren da budem, uopšte nemam nameru da im platim, jer znam da nisam ništa kriv i da bi sve bilo u redu samo da su pokazali malo razumevanja - napominje R. Z.

Odgovor "Vipa": Sve je rađeno po pravilima

Iz kompanije "Vip " Zaštitniku potrošača stigao je odgovor koji objavljujemo u celosti:

 

"Zahvaljujemo se na interesovanju. Nadležne kolege su detaljno ponovo proverile prva dva slučaja na osnovu brojeva telefona i ugovora koje ste nam dostavili.
U vezi sa žalbom iz 2012. godine, korisnik je ostvario visoku internet potrošnju van svog mesečnog paketa, a saobraćaj su naši sistemi pravilno zabeležili i ispravno tarifirali. Korisnik je upozoren o netipičnoj potrošnji, a nakon toga mu je i suspendovan saobraćaj kako bi se sprečila dalja potrošnja na broju, sve u skladu sa Opštim uslovima naše kompanije.
U slučaju iz 2013. godine korisnik je preko svog USB uređaja ostvarivao internet saobraćaj, a u momentu podnošenja zahteva za raskid ugovora već je imao dospela neizmirena zaduženja prema kompaniji "Vip". Napominjemo da smo mu suspendovali saobraćaj jer nije izmirivao svoje račune.
Pošto smo od ovih korisnika bezuspešno pokušali da naplatimo dug redovnim putem i u direktnoj komunikaciji u predviđenim rokovima, zaduženje smo ustupili agencijama za naplatu koje su, od tog momenta, preuzele svu dalju komunikaciju sa njima.
Preostali slučaj možemo da proverimo nakon što nam pošaljete brojeve telefona ili ugovora.

 

 



Predrag

26.01.2016. 08:39

Ja cu da dodam da su meni sve to uradili, predali uterivacima dug od 2000 din koji je narastao na 16000 din kod uterivaca, a pritom su mi uvalili poluispravan koriscen telefon. Telefon mi nisu zamenili, dug sam morao da platim. Bitange iz uterivacke firme su lepo zaradli! E sada pozivam i pitam kako mi mozemo da se organizujemo pa da za dugovanja raznih kompanija prema nama (gradjanima) MI idemo i uzimamo stvari iz njihovih objekata i MI blokiramo racune tih VUCIBATINA dok ne naplatimo nase dugove (plate, pokvarenu robu, dug za nestanak struje kad nam se otope zamrzivaci, stetu koja nastane kada padne mreza mobilnom operateru ...)


Lala iz Banata

27.01.2016. 15:44

@Predrag - Имам "кратак фитиљ"...а утерујем "дуг"...!? Препоручите ме....!!


Marko

26.01.2016. 09:17

Vip je najgora mreza koja postoji,meni se isto desilo od duga 600din a to nije bio dug vec kazna za raskid ugovora koja nema nikakve veze sa vezom,raskines ugovor i onda moras da platis ako neces da nastavis sa njima dalju saradnju,das dinar da udjes u kolo.......neznam po kom osnovu placas kaznu za raskid ugovora kad je ugovor istekao posle 2 godine.....cist lopovluk i drzava bi trebala malo to da proveri jer nemozes placati kaznu ako si raskinuo ugovor posle isteka ugovora,podhitno provera VIP-a


Panta

26.01.2016. 19:17

@Marko - Pa, koji su to idioti kad na ovaj komentar lupaju minuse!?



Sloba

26.01.2016. 08:51

I kod mene slicna prica. Bio sam pod ugovorom 2 godine i nisam platio 2 meseca i oni su me iskljucili sto je ok. Dosao sam da platim racun i platio sam sva dugovanja koja sam imao do momenta iskljucenja. Momak iz VIP-a je rekao da moram da platim i mesec koji sam bio iskljucen a ja sam mu rekao da nemam nameru i da me tuze. Tako je i bilo i sada cekam sudski rasplet. Ako izgubim to znaci da sud nezakonito stiti velike kompanije na stetu obicnog coveka. Ja se slazem da dug treba da se plati ali ne zelim da placam ono sto nisam dobio. Ako su mi ukinuli internet onda ne treba ni da se placa bez obzira na ugovor. Ako imaju ugovor onda zasto ukidaju uslugu. Usluga je njihova roba i oni treba da pruze uslugu tj. prodaju robu pa onda neka me tuze i ja se ne bih bunio jer znam da sam kriv i platio bih.Ako ne pruzaju uslugu tj. prodaju njihovu robu onda ne mogu ni da traze da se plati nepostojeca usluga. Toliko o pravima obicnog coveka.


Mima

09.02.2016. 03:30

@Sloba - Pa... cijom greskom nisi mogao da koristis? Ko nije platio racun na vreme? Ko nije ispostovao Opste uslove? Ko se saglasio potpisom sa tim Opstim uslovima da ce redovno placati racune pa prekrsio?


Lazar

24.05.2016. 17:55

@Mima - A ko nije ispostovao opste uslove kad nema signala bilo gde van gradova i kad internet vise ne radi nego sto radi..


Paja

21.05.2018. 14:57

@Sloba - Slobo da znas ti si im duzan samo onoliko koliko placas tarifu na osnovu koje si uzeo broj u vipu, sve preko toga nisi duzan da platis.


Ana

26.01.2016. 09:30

VIP je uzas. Mreza ne funkcionise, telefoni ne zvone, već za dan dva stizu poruke da ste imali propusten poziv, internet je uzasno spor i prekidi su cesti, kada ulozis zalbu niko ne reaguje, prave te ludim i vrlo su drski. Sve u svemu, uzasno mi je laknulo kada mi je istekao ugovor sa njima i NIKADA više ne bih sa njima ništa petljala.


Ivica

26.01.2016. 09:17

Potpuno sa slazem sa Predragom, u roku od 3-4godine cetri puta mi se pokvari lcd televizor i to uvek zbog nestanka struje jer valjda potom dodje veci napon, a takodje se u komsiluku kvario i zamrzivac. Kada sam to pomenuo u e. distribuciji oni su poceli da mi nabrajaju milion razloga za kvarove iako su mi u ovlascenom servisu rekli da je zbog struje. Takodje sam eksperimentisao i utvrdio da gradjanima u vecernjim satovima e. distribucija krade struju, tako sto smanje napon i odmah se povecava potrosnja. Primer: Stavite lonce za kafu sa istom kolicinom vode na istu ringlu prepodne pa ponovite isto navece i videcete da je vremenski period do kljucanja uvece dosta duzi...


baki

26.01.2016. 17:15

@Ivica - Na početku se ograđujem da nisam zaposlen u EPS-u.Ne treba pljuvati po svakomu u ovoj zemlji. EPS je odgovorna kompanija i navedene primere štete na uređajima zbog loših naponskih prilika se dokazuju i naplaćuju. Što se tiče povećane potrošnje, situacija je sledeća: utrošena energija proporcionalna je snazi i vremenu. Ako je snaga veća (napon veći) manje vremena ćeš utrošiti na zagrevanje vode za kafu, a ako je napon manji duže vremena ćeš zagrevati , ali utrošena energija je ista. Potrošnja je različita ako zagrevaš različitu količinu vode.




Tina

26.01.2016. 09:46

I ja se slazem, naveca lopovska mreza! Ono sto su dodatno izmislili su igrice koje se naplacuju 180 din koje se same od sebe "aktiviraju" i nema sanse da se dokaze da neko to nije aktivirao, cak i zbog kucanja stanice za bus plus VIP navodno registruje to kao neki problem i blokira racun na 24h , vise puta sam moram da idem direkto u vip da trazim da mi se odbllokira racun , i da pravim opstu paniku ne bi li mi aktivirali racun zbog prekomernog prekoracenja saobracaja od 10 din! Svima preporucujem da ih zaobdiju ! A! i da napomenem da je CELA SERIJA TELEFONA ALCATEL IDOL 2 pustena u prodaju sa GRESKOM i 90% telefona koje je odneto u servis nije vraceno korisnicima vec cu uzimali nove , i cak morali da doplate ako nije bio nijedan telefon u ponudi koji je u tom rangu i to navodim iz licnog primera !


Jelena

27.01.2016. 08:54

@Tina - Istina.Pokvario se posle par meseci i dobila nov,mnogo losiji telefon.


Maja

26.01.2016. 10:18

Davno raskinuli sa njima, cela porodica. Lopovi. Srecom, ima drugih operatera.



DRAGISA

26.01.2016. 16:47

@Maja - I TO JE TVOJA DRZAVA, kojom se ponosis kako stalno naglasavas, da si stvorio PRAVNU DRZAVU, od koje nema ni "r", ali ti ga vidis I to je dovoljno za tvoj ponos.



Srce

26.01.2016. 11:41

Ја сам изашла из Випа, оштећена наравно али успела сам да их скинем с врата, они и њихови смартови и рачуни од 2000 до 6000 зашта сам их плаћала немам појма, узела сам телефон - ко пиштољ репетиран да сам узела, обио ми се о главу. Бар да је исправан био па да ми не буде криво... Сад у телекому плаћам рачуне од 800 динара, исто се понашам, у истој мери користим услуге (намерно нећу да кажем да трошим нешто јер не трошимо ни импулсе ни мегабајте, трошимо храну, ципеле, патике, тоалет папир) Подржавам сваку врсту протеста и молим људе да не иду код њих ако им и падне на памет па о томе причамо. Мислим да сам убедила бар 20 људи да не постану њихови корисници и још толико да пређу код неког другог


Zoran

26.01.2016. 10:44

Pišite malo i o mahinacijama i maltretiranju korisnika od strane Telenora, nisu ni oni ništa bolji!



mornar

26.01.2016. 14:28

ViP hahahaha ...pa to treba odmah zatvoriti...pa to je jedna masonska orkanizacija koja je dosla dusu da nam uzme...sta se meni dogodilo i kakvo ja iskustvo imam sa tom masonskom organizacijom to niko nije doziveo...kad kazem masonska organizacija to izgleda ovako...Dosao sam da kupim lap top uredjaj na dve godine...Posle godinu dana uredjaj se pokvario,dao sam ga njima na opravku,posle mesec dana oni su ga vratili al nespravnog,jer sam od njihovog osoblja trazio da provere ispravnost...naravno ustanovljeno je da je uredjaj i dalje neispravan,da napomenem da za taj mesec nisam dobio zamenski uredjaj al sam zato dobio racun kao da sam koristio internet usluge...skrati cu pricu,tri puta posle toga je uredjaj dolazio i odlazio na servisiranje a ja sam pisao nekom ljudima zalbe i urgencije i trazio sam od osoblja da mi daju drugi uredjaj jer tako pise u ugovoru, svi su saginjali ramenima i govorili mi kako sam u pravu al da oni nista tu ne mogu da urade jer su samo obicni radnici koji rade za platu.....Na kraju sam poludeo otiso sam u njihovo prestavnistvo u Knez Mihajlovoj i poceo sam tamo da lupam po onim stolovima trazio sam da razgovaram sa nekim ko moze odmah da mi resi problem i trazio sam da pozovu policiju i sve nadlezne institucije da se pozabave sa celokupnom pricom... Naravno niko nije dosao,meni su dali neki zamenski uredjaj, posle desetak dana stigao je moj uredjaj sa popravke konacno ispravan,ovo je trajalo skoro punih sest meseci...Nikad vise VIP....


ZLATKO

25.11.2016. 18:41

@mornar - Tek danas sam skontao kakvi su prevaranti u tom vipu! Pre nedelju dana mi se pokvario telefon koji sam uzeo na ugovor LG K8, jednostavno nisam mogao da ga upalim pošto sam ga skinuo sa punjača, odneo sam ga na reklamaciju i rekli su mi da će mi se javiti najkasnije za mesec dana. Danas sam dobio poruku da mi se reklamacija ne uvazava jer navodno ima tragova vode na matičnoj ploči i na kolektora displeja? Pa ljudi moji kakvi su ovo lopovi i prevaranti! Sad se pitam kako ja da dokažem da taj telefon nije video kap vode A kamoli to što oni tvrde. Moj iskreni savet svima da beže iz vida što pre! Ako neko ima da mi da neki savet, kako da se borik sa ovim prevaranti bio bih mu mnogo zahvalan!


milann

26.01.2016. 13:24

Pre dve godine imao slican priblem, snimao sve razgovore telefonske i one u poslovnici. Snimke im prezentivai najavio tuzbu. Posle tri dana dibio popravljeni telefon plus novi znacajno skuplji uz obavezu da ne tuzum. Trenutno raskunuobugovor uz naravno saglasnist. SKUPLJAJTE DOKAZE I NEMAJU KUD. Izgovorena rec ode u vetar najavite da snimate razgovor i imate neoboriv dokaz.


Predrag

26.01.2016. 11:01

Ne mogu da verujem! Ko zna koliko nas jos ima ostecenih!! U mom slucaju su mi rekli da mi je neka aplikacija ukljucena i da ona pravi veliki racun! I da mi gase broj da nebi vise kucalo racun. Ja u tom trenutku nisam jos ni aktivirao ni jednu aplikaciju niti pokretao internet! Sledeci mesec mi je i dalje bio iskljucen broj, zvao ih i pitao zasto me ne ukljucuju. Rekli mi da nece dok ne izmirim racun. Ja im rekao da hocu al da mi prvo stigne racun da bih mogao da izvrsim dalje provere. Ne kazu da uplatim avansno i kao ukljucice!! Avansno...strasno, ovca za sisanje nisam. Jos za dva slucaja iste vrste znam u mom okruzenju! Ko zna koliko jos nas ima po celoj srbiji!? A Matriks samo cekam da mi dodje!!n


Marija

26.01.2016. 11:54

Vrlo slican slucaj imam i ja. Navodno sam potrosila internet u iznosu 15000 dinara u trenutku kada sam bila sve vreme na wifi-ju na poslu na to su nakarikali sudske takse, raskid ugovora i ostalo. Tolike godine sam bila njihov korisnik i nista slicno se nije dogodilo a onda je stigao famozni racun i uterivanje i ostalo ... Zalbu sam ulozila, pa je nisu pronasli i pitali me gde mi je kopija zalbe koju nisam ni dobila ... kao ni odgovor na istu ... stvarno sramota ! I znam za slucaj gde ih je covek argumentovano naterao da mu dug otpisu jer je bio nakarikan bez argumenata i dokaza !


nikolić danijela

26.01.2016. 14:02

dajte molim vas da se pokrene neka akcija da se javimo svi koji smooštećeni od vipa a vidim da nas ima puno,ja sam kupila telefonu paketu potpisali smo ugovor na odredjenu sumu pretplate,par meseci je to tako išlo,a onda su oni prekršili ugovor i povećali pretplatu ja sam se žalila nisu se ni oglašavali a ja sam prestala da plaćam po toj višoj tarifi i oni su isto moje dugovanje prodali toj uterivačkoj firmi,ljudi moji dal je to moguće i ko stoji iza tog vipa i te uterivačke nazovi firme matriks,da se sve to radi ovom jadnom narodu,gde su zaštitnici gradjana i ljudskih prava stoji li neko iza nas


ana

26.01.2016. 16:13

@nikolić danijela - Ja sam placala malo sam kasnila uplatila dve poslednje rate.Da bih mi posle toga rekli da duguje neki 8000 za neku kaznu sto sam kasnila jedan mesec, a rata je bila 280dinara.Stoka.


kaleeee

26.01.2016. 16:25

Pre 2 nedelje su iz VIP-a zvali mog oca i rekli mu da duguje oko 60000 din. Čovek nikada nije potpisao nikakav ugovor sa VIP-om i nikada nije bio njihov korisnik. Prijavio je slučaj policiji, jer je neko na njegov matični broj prošle godine u Šapcu potpisao ugovor sa VIP-om. Moj otac nikada nije bio u Šapcu. Iz VIP-a ga zovu skoro svaki dan i teraju ga da plati nešto zašta on nije kriv. Inače ima oko 70 god. i jako de iznemiri svaki put kada ga pozovu.


kum zr

26.01.2016. 14:42

Bivši VIP-ov korisnik iz Zrenjanin-a. Tako su mene 2006 god ogulili prekinuo ugovor platio dug oterao ih gde im je mesto i "HVALIM" ih na sva usta godinama. Čudno je da baš u Zrenjanin-u ima mnogo ovakvih slučajeva.


milan

26.01.2016. 18:42

@kum zr - Poštovanje Korisnik sam VIP usluga već dugih 6god. Zbog mene i žene naši roditelji plus braća i sestre svi su u vip-u zbog tako rec besplatnih minuta. Svi su do sada dobili bar po 2 nenormalna računa! Nikad nisu obavestili o abnormalnoj potrosnji za koju sam siguran da ni ne postoji! Ugase broj i kad zovem servis da vidim šta se dešava,odgovor je da sam prekoračio račun U iznosima od 4ooo pa do 22ooo. Supci su mogli odma da obaveste čim se potroši paket. Obećao sam sebi da čim istekne ugovor raskidam i samnom bar još 7 osoba. Prećiću u mts VIP neću preporučiti ni najgorem neprijatelju... Možda i hoću... Al to će biti neko ko me je baš dobro zajebao... Sada stalno kontrolišem potrošnju, i ako sam uzeo paket koji ne mogu da potrošim. Sve najgore Još malo i zbogom Izvinite na smaranju...


Nauci da lazes

26.01.2016. 19:59

@kum zr - Kako si mogao da imas problem sa Vipom 2006. godine kad oni rade od 2008? Svi ste vi ovde mnogo "fini", niko nista nije ukljucio ni koristio, a svima dosli veliki racuni, kako da ne. 50% vas ne ume ni stanje da proveri, ni pravilno poruku da napise ali svi "znate" da vas kradu?! Drzite se fiksnog telefona, ako i to umete da koristite.



Rade

26.01.2016. 13:52

More plaćajte ono šta potrošite, nemoj da se pravite blesavi. Ne plaćate na vreme, pa vam posle kriv neko drugi. Kako je meni sve O.K. Plaćam na vreme šta potrošim i niko me ne dira ....



marjana

26.01.2016. 19:09

Korisnik sam VIP-a vec 7 godina.Slican problem sam imala i ja u julu 2015. krenuli smo na more, posle prelaska granice kupili crnogorsku karticu da bi je koristili tih 10 dana. Drugi dan odmora mi stize poruka da ce mi zbog povecane potrosnje GPRS saobracaja u romingu radi moje sigurnosti biti onemoguceno koriscenje saobracaja. Racun za jul mi je iznosio 32000 din.(ostvaren za 30 minuta) !!!! Niko nece konkretno da kaze sta je to sto kosta 32000 za 30 min.U listingu pise prenos podataka prema VIP MOBILE!!!! Pa svesna sam bila da sam u romingu, zato sam i kupila njigovu karticu. Platiti nesto 32000 sto nisi potrosio. Izasli su mi toliko u susret i omogucili da platim u 5 rata. I onda jos jedan apsurd. Naime kad sam platila zadnju ratu, njihovom greskom mi naplate 80 DINARA manje od te predvidjene rate sto su mi "izasli u susret" i opet mi iskljuce telefon na dva dana jer nisu mogli da utvrde sta je u pitanju?!? Racune sam placala kod njih u poslovnici, znaci niti sam ja popunjavala uplatnicu, niti sam odredjivala iznos koji cu platiti. Dva dana od korsinickog servisa nedobijam odgovor, odlazim do poslovnice da vidim sta je u pitanju i onda vidim da su mi ukljucili broj a da me nisu ni obavestili!!! Izvinjenje zaposlene i odgovor da je to automatski iskljuceno. I onda stize racun, uvecan za tih 80 din i PLUS NAKNADA ZA PONOVNO UKLJUCENJE BROJA!!! Neverovatno...


micko

26.01.2016. 15:38

I ja sam slicne sudbine kao prvi korisnik iz Zrenjanina.Ja sam kada sam kupovao telefon rekao da mi se iskljuci sav protok za internet,gde mi je receno da to moze da se uradi,i covek je jao nesto radio i rekao mi je da je uskljucio.Naravno poslali su mi racun od 10000 din,a kada sam se zalio,rekli su da je nemoguce iskljuciti i da je lokal u kom sam uzimao paket fransiza,i da nisu bili dovoljno obavesteni.Naravno da nisam hteo da platim,naravno da su Matrixu prodali dug.Matrix je zelenaska firma,od tada krecu ucene,vredjanja.Ja za sve ovo imam dokaze,i molio sam ih da me vise ne zovu nego da me tuze,ali oni naravno to ne rade,jer znaju kako ce proci.Podneo sam tuzbu Ratelu,i imam spremnu tuzbu na Nemackom,koju cu oredati direktno Austrijskom sudu.


Nenad

26.01.2016. 16:26

Koliko znam po zakonu o obligacionim odnosima pravo za naplatu racuba zastareva nakon isteka jedne kalendarske godine, sto ce da kaze da ako za godinu dana ne tuze, ne mogu da naplate potrazivanje! Ako gresim neka me neko ispravi?


zemo

27.01.2016. 07:10

@Nenad - Identičan slučaj se i nama desio, samo što je u pitanju firma. Neko je sa sajta apr skinuo podatke firme i lagano na nečiji mig napravio ugovor na 10 brojeva,i aparate od kojih je svaki preko60000 din....jedva smo to uspeli nakon 3 meseca maltretiranja i ubeđivanja stornirati,i to kad smo bili uporni da nam daju snimak video nadzora iz te prodavnice....lopovi...


Ulemek Davor

26.01.2016. 16:15

Meni je Vip sledeće uradio; Ukinuli su mi Viber na Telefonu i blokirali opciju za Nokijinu prodavnicu da bi mogao da ga besplatno skinem, zatim kada sam potpisao ugovor u kojem piše da ću dobijati 1500 dinara kredita mesecno, posle par meseci počeo sam dobijati samo 500 dinara kredita čak nemaju ni pokrivenost za celu Suboticu..APEL svim građanima ne uzimajte VIP!


Djile

26.01.2016. 21:33

@Ulemek Davor - Ene, korisnik Vipa od 2006 :-) Vip je poceo sa postpaid-om oktobra 2007 :-) A ovi ostali slucajevi, sto lepo ne pogledate listing, tu vam niko ne treba, u 3 klika sa svog racunara udjete u listing, uporedite sa vasim telefonom i naprasno se setite da ste zvali te brojeve. Dzabe pricati kada covek sebi nikada nece biti kriv, uvek je neko drugi.....


Rade

27.01.2016. 03:49

@Djile - Vidim da se dobro razumes u telefoniju, ako mozes da mi ovo objasnis. U Kraljevu dosao na odmir na dve nedelje. Odem u VIP i uplatim 6,000.00 dinare. Telefon sam drzao u futroli, ode do hotele Turist da popije pivo, dok sam popio pive. Na telefonu dobijam poruku o uplati, posle pet minuta dobijam drugu poruku da sam sve potrosio a uopste nesam isao na net pretrazivac ili koristio telefonirao za pozive. Kako je to moguce. Ja se slazem sa svim pokradenim korisnicima to VIP kompanije, to nije KOMPANIJA TO SU LOPOVI I TACKA.


Djile

27.01.2016. 10:43

@Rade - Razumem se odlicno. Vodim se time da telefon treba da sluzi meni i kao takav upoznam se sa svim stvarima sta moze i kako moze i ne dozvoljavam mu da radi nista sto ne bih zeleo da radi. E kada vi budete bili gospodar svog telefona i budete znali sta radi i sta sve moze onda vise nece biti problema. Svi bi da imaju fin telefon a pojma nemaju kako se koristi.


Jhony

26.01.2016. 18:14

Interesantno je i kako VIP od prvog dana svog poslovanja u Srbiji posluje sa gubitkom.


Cedo Dumbelovic

26.01.2016. 20:57

Na moju zalost i ja sam potpisao neki ugovor sa ovom prevarantskom firmom cije usluge i ne koristim, zao PREDLAZEM DA SE ORGANIZUJEMO U DRUZTRVO ZASTITE OD VIPa


bucko

26.01.2016. 13:28

ma da svi ste mutavi pa ni sporet ne umete da iskljucite? ku...te se nacukate racun, a onda necu da platim. matsovci vas hakovali verovatno ...


micko

26.01.2016. 16:23

@bucko - Predpostavljam da si radnik u VIP-u,jer njih niko normalan ne brani...Sve je lepo Dusan Devic objasnio u blog-u,ko sve radi u toj firmi i kako se ophode prema korisnicima!


Vojin

26.01.2016. 23:23

I mojoj su zeni za noc ispostavili racun 2012g. od 13.000 dinara, pisali smo zalbe na koje nisu nikad odgovorili. Platili smo za taj mesec pretplatu od 1500,00 dinara koliko inace iznosi. Naravno oni nas iskljuce...I da skratim pricu, tuzi nas agencija sad sve ukupno oko 100.000,00 dinara. Napominjem da nas nikada nisu zvali,odgovorili na nasu zalbu...Znaci taj navodni dug su dali agenciji koja nas je tuzila sad, opet ponavljam bez ikakvog obavestenja prethodnog o bilo cemu i Vipa i agencije...Pitam se, da li neki advokat ili ko je upuceniji ima neki savet za sve ovo....A,jos da spomenem kakav je signal katastrofa.... i kad me neko zove da sam cesto nedostupan,iako nepricam tad na telefon...Bezite od LOPOVA....


Dragan

26.01.2016. 20:22

Један од бољих дана у 2015. ми је био дан када ми је истекао уговор са том фирмом. Истог дана сам пребацио број.


Violeta

26.01.2016. 21:42

I kod mene je nesto slicno...Na ocevo ime uzmemo lap top,2012,koristim ga 4 meseca i slucajno prospem kafu preko tastature.Naravno svesna moje krivice,odnesem u Vip poslovnicu u Jagodini,posaljem na reklamaciju,sve napisu kako je i bilo.Zamenski lap top naravno ne daju,ali posle 20 dana stize mi obavestenje od servisera da opravka kosta 3250 dinara,tj zamena tastature i desnog klika.Dogovorimo se da mi jave na koji racun da uplatim taj iznos i od tada prodje jos 20 dana.Stize obavestenje da tastatura nova kosta 5250 dinara i da mogu da uplatim na taj i taj racun...Pokusavam da stupim u kontakt sa njima da vidim zasto je toliko velika razlika u iznosu,ali naravno bez uspeha...Prosla su 4 meseca od slanja lap topa na servis.....Nikakav zamenski lap top dobila nisam,ali sam morala redovno da placam nesto sto nisam koristila.....Na kraju sam tu zamenu platila 7360 dinara ....OK...Vratili su mi lap top i tada pocinju tantalove muke.. Narednoh 16 meseci lap top je bio na reklamaciji jos najmanje 10 puta, i svaki put serviseri vrate lap top sa izvestajem da lap top radi,da je sve ispravno itd...Za mesec dana pre isteka dve godine sam 5 puta poslala lap top na reklamaciji,a zadnja dva puta kad su ga vracali trazila sam od sefa poslovnice u Jagodini da ga on ukljuci i da vidi da li radi...Naravno lap top nije ni hteo da se ukljuci ,niti je reagovao na bilo koji nacin...Vracen je za Beograd u servis...Onda sam otisla u inspekciju,prijavila Vip,otisla u Zastitu prava potrosaca,poslali su prigovore,i na sam dan isteka dve godine dodeljen mi je novi lap top,jos bolji od prethodnog,sa nove dve godine garancije...A da su lopovi,jesu...Naplatili su mi neke dve poruke po 450 din,za koje ni oni ne znaju sta su...ali ja sam morala da platim taj dodatni iznos na racunu....A onda sam trazila da meni i mojim ukucanima udare zabranu bilo kakvih poziva za nagradne igre,glasanja itd....Na konstataciju da je nemoguce naplatiit poruku 450 dinara,operaterka nije imala nikakav odgovor,samo je rekla da je sve moguce, a ja sam jos odgovorila da je to moguce samo u Vipu samo se nasmejala.Za mobilne telefone tek da ne pricam....


Vladimir

26.01.2016. 22:53

Najgori moguci operater mobilne telefonije. ja i supruga smo se jedva ratosiljali bede 2011 godine, uz more izmisljenih dugova, rokom za raskid ugovora koji traje tri meseca itd. Posle svih peripetija, u novembru 2015, napominjem 2015 godine, pozivaju suprugu na fiksni telefon da izmiri neka dugovanja o kojima niko nema pojma. Odlazimo oboje u poslovnicu gde dobijamo odgovor da ona nema nikakva dugovanja, u suprotnom ne bi mogla da raskine ugovor. Izrevoltiran pitam ko onda u njihovo ime potrazuje izmisljene dugove, na sta mi odgovaraju "neka agencija". Sledeci put kada su pozvali da traze novac oterao sam ih u tri lepe. Vise nas nisu pozvali. Gamad lopovska.


Maja

26.01.2016. 13:43

Ovako ja moram da prokomentarisem!Ja sam 6 godina i 6 meseci u vipu zadovoljna sam nikada mi nije stigo sumljiv racun tipa da sam prekoracila ako nisam znaci i ako potrosim minute i poruke ja pozovem to mi se naravno naplati i nema razloga za zalbu i bunjenje jer jer sve po pravilu regulisano.Ja sve uplatnice cuvam i nemoze niste platili ako imate uplatnice kao dokaz.NEZNAM STA BIH DRUGO JOS VAM REKLA.


Vlada

26.01.2016. 15:40

@Maja - I ja sam svima govorio da sam zadovoljan,godinama sam korisnik vipa,dok me nisu lepo rajbnuli posteno,ako ste u vipu pod ugovorom,docete na red ne brinite :)


Nenad

25.03.2016. 11:38

@Maja - Nemoj Majo nista vise da nam kazes jer postoji opsanost da ponovo, umesto sumNJam napises sumLJam, umesto NE ZNAM napises NEZNAM, umesto stigao-stigo, umesto ne moze-nemoze....



milance

26.01.2016. 17:50

i kod mene je nesto slicno...zakasnio sam 2 dana da platim racun.kao i do tad nisam nista sumnjao da ce se desiti nesto nenormalno.platio sam racun sa dva dana zakasnjenja...ali ipak telefon mi je iskljucen uz obrazlozenje da je doslo do raskida ugovora zbog neplacenog racuna i da sam sad duzan 18000.hehe nije me mrzelo da se bakcem snjima,vozam ih ko kozu.to je bilo 2011 god i evo do dan danas nisu uspeli da mi naplate dug.ni preko uterivaca ni preko suda.ponosan sam na sebe jer sam uspeo da ih izvozam.u principu pobedjuje onaj tvrdoglaviji.moj savet je da neplacate barabama nista taman i u zatvor isli


Cuce

24.02.2017. 23:08

@milance - Isti slucaj,od mene dobili .i. hteli da opljackaju preko onih "smartica", ali se presli, nisu citali sitna slova vlastitoga ugovora.


Ruma

26.01.2016. 18:38

A da ne pricamo o ljubaznosti radnika u Vip radnji u Rumi. Gospodja plavusa,koju,po prici i stavu,ne bi mogao pobiti ni najbolji advokat. Prostakluk i primitivizam..


ana

26.01.2016. 13:41

Meni se to desilo 2012 godine.Nisam htela da plati poslali mi opomenu pred tuzbu,posle toga niko nit salje, nit zove.


milan

26.01.2016. 18:22

sa ovom kompanijom vise nikad,lupali su mi neke portale koje ja naravno nisam koristio, naplacao se za godinu dana do besvesti, a kada je isteklo godinu dana na ugovoreni kraj dosao sam da to obavim ali avaj saopstili su mi da prekid ugovora zavrsava kada je njihov obracunski period a ne ugovoreni rok. tako da sam jos dodatno platio tri mesecne rate, i fala bogu skinuo ih sa vrata.


sv12

26.01.2016. 19:50

Evo i ja da kažem moj slučaj. Uzeo sam preko firme telefone i brojeve u Vipu. Po isteku ugovora hteo sam da prenesem brojeve u Telenor, međutim Vip Mafia mi nije dozvolila. Falsifikovala je ugovore i nije dozvolila prenos. Kasnije sam zbog svih komplikacija ugasio sve brojeve. Problem sa Vipom je rešiv ali država (ratel) im dozvoljava da krade i maltretira narod. Oni nikad ne bi smeli da pomisle to da rade da nema prećutnog dogovora sa državom. Ako hoćete da im pustimo kolektivnu tužbu ja sam za! Redakcija ima kontakt mail.n


Dragan

26.01.2016. 20:14

Ja i supruga potpisali smo ugovor sigurica 160 din mesecno na dve godine. ugovor istekao u novembru 2015 Nisu nas obavestili kao sve obavestavaju dva meseca pre isteka ugovora .Dobili smo poruku da uplatimo po 500 dinara ili ce u protivnom da nam iskljuce brojeve . Posle duzeg razgovora sa jednim od operatera trazio je da raskinemo ugovor u najblizoj poslovnici ,Apsurd! Kao neki. Aneks Raskinuli smo kako nam je receno ne prihvativsi ni jedan paket koji su nam ponudili! Uplatili po 500 dinara a oni nam se zahvalili porukom i ocekuje nas jos po jedna uplata za januar LOPOVlUK! U ugovorima koje smo potpisali nema nikakvih klauzula po isteku ugovorne obaveze ! Nije nam jasno kakav raskid smo morali da potpisemo ? Da nismo potpisali po objasnjenju operatera stizale bi nam poruke da uplacujemo po navedeni iznosi, u slucaju neplacanja bili bi nam iskljuceni brojevi i ko zna sta jos!!!


vlada

26.01.2016. 15:40

I meni se isto desilo i ne mogu da prežalim sto sam im platio 49000 u dvanaest rata.nSvako se iživljava i pljačka ovaj narodn


bole

26.01.2016. 19:55

Postovani, molim da pratite i uticete na price, kao i za gospodju o kojoj ste pisali i kojoj je eps naplatio izmisljenu kradju struje, da bismo videli da li i koliki uticaj vasi clanci imaju. Ovo nisu usamljeni slucajevi. Obzirom da se vecina monopolistickih firmi ponasa bahato i mimo zakona,, treba preduzeti konkretne mere da se to u buducnosti ne desi ponovo. Ovako sve ostavlja utisak tugovanke koja eto popunjava rubriku, daje oduska ostecenima i privid demokratije, ali poboljsanja nema. Morate biti konkretniji. Gde ima volje ima i nacina. Ovako je gore nego da ne pisete jer dajete ostecenima privid da se cuje i njihova strana a monopolistima da primene neke od novih ideja globljenja. Takodje ostecen gradjanin od strane eps-a


maksimus

26.01.2016. 20:26

Svima je VIP najgori u ovom tekstu, a verovatno nisu citali kalauzule koje stoje u svakom ugovoru. Ponove se sa najnovijim telefonom uz redovno placanje. Posle par meseci gospodi ne odgovara isti ili su se preracunali u placanju pa onda drz nedaj oni lopovi...


Pera

27.01.2016. 04:57

Ja znam 7 ljudi koji imaju isti problem, a znaju da koriste android/ios. Kada kazem znaju mislim na to da ne postoji mogucnost da im se "sam" ukljuci internet, i da misteriozno prekorace racun. Pa opet im stigne racun od 10000 ili 15000. Zato sam ja u MTS-u Najbolji paketi, najjeftinini telefoni, jedino mi se cini da je net malo sporiji, i 3 put sam produzio ugovor mozda mi ukradu 50-100 din tu i tamo ali nikada mi nije stigao astronomski racun, nikada mi se telefon nije pokvari. Jos ima da izaberes pakete da kada potrosis minute moras sam da uplatis npr 200kinti pa pricas za tih 200, tako da nema astronomskih racuna i prekiracenja. BOMBONA :) :) :)


micko

27.01.2016. 16:41

@Pera - Telekom je najbolja Srpska mreza.Kamo srece da licimo malo na Slovence,ili neke druge narode,koji svoje vise cene nego bilo cije drugo...Sto nisi kupio taj kabl kada su vec dosli,a ne nahnadno da se nudis da im kupis,pravis se pametan.Ja sam bio korisnik telekoma 6 godina,i na nagovor nekih prijatelja,presao u VIP,na moju zalost.Za tih 6 godina,nijedan jedini problem sa telekomom nisam imao.


Zdravko

27.01.2016. 05:59

Postovana gospodo javljam se sa Ledina - Novi Beograd. Naime pre 10-ak dana sam svratio u poslovnicu Vip-a na Bezanijskoj kosi gde sam mislio da kupim telefon od pomenute kompanije no medjutim radnica me je obavestila da me Vip tereti sa 12.000 (dvanaest hiljada dinara) samo njima znanog duga i da su moj dug prodali nekoj agenciji za uterivanje dugova. Srecom sam sacuvao sve ugovore i racune od pomenute prevarantske kompanije i dao na uvid u agenciju koja me je oslobodila duga. Napominjem da mi je zena koja radi u njihovoj poslovnici na Bezanijskoj kosi rekla da nisam na zalost ni prvi ni poslednji kome su pripisali nepostojeci dug! Moje ime i prezime je Zdravko Bukva i stanujem u ulici Rembrantovoj ( novo naselje Ledine )! Toliko da se i ja prikljucim gradjanima koje je pomenuta lopovska kompanija pokusala prevariti!! Veliki pozdrav!!!


Jelena

27.01.2016. 09:02

MENI NA VRLO SKUPOM TELEFONU NISU PRIZNALI GARANCIJU I JOS TRAZE 20.990 DINARA ZA POPRAVKU. TAKODJE SU MI PRVI MESEC NA RACUN BROJEVA ZA FIRMU ,,SLOZILI,, DUG OD 79000 NA RACUN PREKOMERNOG KORISCENJA INTERNETA I AKO NISU KORISCENI SVI BROJEVI A APARATI U KOJIMA SU KORISCENI NISU PODRZAVALI INTERNET. MOLBU SU ODBILI BEZ OBJASNJENJA. NIKADACNISAM DOBILA LISTING KOJI SAM ZAHTEVALA A OBJASNJENJA SU BILA DO TE MERE LAZNA DA JE POTROSNJA PRIKAZANA NA NE RASPAKOVANIM KARTICAMA ! LOPOVI !


Milan

27.01.2016. 03:38

citam i umirem od smeha. sve mi je jasno,al mi nije jasno odakle vam ti famozni racuni od 50 000 pa do 150 000???? korisnik sam VIP a od kad su krenuli sa radom,ja i moja cela familija,i do sad nije bilo tih fantomskih racuna,naravno bilo je racuna do 2000 al samo zato jer je bilo prekoracenja i prebacivanje kredita na drugi telefon. I ovi sto pisu da su iskljuceni bili a da su morali da plate,pa decko moras da platis jer imas ugovornu obavezu,isto je i kod telenora i mts. Pricate da su drugi bolji,a ja se bas tuzim sa Telekomom zbog prevare,sam uzeo njihov internet. raskinuli smo ugovor i platili dug,i sad nece da prime ruter nazad jer fali jedan elefonski kabel(koji je inace potrosan i kosta oko 1000din) Oce da mi naplate ruter 500 eura!!! znaci mozemo samo na sud da odemo,a pare videti nece,ja da im patim 500eura za ruter koji i dalje stoji u kutiji i koji oni nisu hteli da prime jer fali kao jedan telefonski kabel,za koji smo rekli da cemo kupiti. Imam i ja dug u VIP u al to je jer nisam placao na vreme,i nije neki fantomski dug!


rade

27.01.2016. 07:19

I meni su podmetnuli 12000din izmišljenog duga kada sam raskinuo ugovor sa njima i ako sam sve uredno platio. Posle su se izvinjavali kako je došlo do njihove greške.  Nikada više Vip. n


Ni kriv ni duzan

27.01.2016. 13:50

Ja sam zetva i Telenora, mts i VIP....suvisno je pricati, kad su svi prethodnici rekli o kakvom se lopovluku radi...sramota!


Ksenija

27.01.2016. 13:05

Ja i suprug prevareni od VIP a i sada toj agenciji treba da platimo oboje po 22.000 raskinuli ugovor i odmah nam isključili kartice ni do kuće nismo stigli gamad a ceo mesec smo trebali da imamo broj nikad račun nisu poslali a posle god dana nas vijaju da platimo ŠTA,ništa maglu nema koga muž nije zvao nevredi niko im ništa nemože stiglo rešenje od advokata PLJAČKA


nenad NS

27.01.2016. 15:38

Da i ja nešto kažem o VIP-u. Dobijem ja račun za oktobar mesec nekih 7200,00 dinara.Šlogiram se,naravno,jer mi račun iznosi oko 5000,00 dinara mesečno.Uzmem listing i pronadjem da sam nekog datuma u periodu od 01,15 do 05,35 imao poslate 54 poruke na neki broj iz VIP mreže!?Supruga kad me nije ubila.... Nebio lenj.Pozovem ja taj broj,uključim spikerfon ( da bi supruga čula ) kad mi se javi ženski glas?!Šok.Neverica. Objasnim ja toj gospodji šta je na stvari i od nje dobijem odgovor da nikakve poruke nije dobijala,da ona i nezna kako se šalju poruke i da su joj deca kupila telefon da može da ih pozove ako joj hitno trebaju. Gospodja ima 73 godine ( srećom po mene ). Kada sam to reklamirao u VIPu rekoš mi da platim račun i da napišem žalbu,a oni će proveriti šta je bilo. Račun platio.....toliko


Darko

09.02.2016. 16:18

@nenad NS - Rezime: Vip je kriv jer zivite u losem braku u kom nema poverenja nego se ubijate zbog ovakvih budalastina. Potrebno je da odete u bracno savetovaliste, nijedan operater vam nece pomoci, nije nadlezan za ovakve probleme.


nenadns

13.02.2016. 13:31

@Darko - Dragi zaposleniče VIPa, svoju radnu obavezu si ispunio.Bravo! Da ti pojasnim......živim u savršenom braku.Operater mi neće pomoći,ali mi neće ni naplaćivati nepostojeće poruke i razgovore. I još nešto...... Živim za dan kada će me kontaktirati "uterivači"..... Biće zanimljivo....i bolno.Za njih,naravno


Dejan

24.02.2016. 21:44

@nenadns - Pa ako zaposleni brane svoju firmu to govori o tome da je firma dobra, ili je fora samo da pljujemo? Umesto mrznje bolje je ukljuciti mozak pa ce i racuni postati jasniji, i nece biti ubijanja zbog sumnje u "savrsenim" brakovima.


Jova

27.01.2016. 15:57

Ja sam im pisao na njihov predlog zalbu pošto nemaju pokrivenost mreže na 4 spratu u Knez Mihailovoj ulici u Beogradu gde radim. Neverovatno ali istinito. Telenor npr. najnormalnije funkcioniše. Odgovorili su mi da sasvim dobro i dovoljno telefoniram. Dakle, neprofesionalnost, drskost koja dolazi od uprave. Vise puta sam gledao kako se izvikuju ljudi na jadnike koji rade po ekspoziturama cija je jedina krivica sto rade kod ovih. Tacno je da vecina ljudi ne zna da ukljucuje i iskljucuje razne opcije, ali je poenta prodavca da se postara da ljudi koji ne zele da se obučavaju u tim stvarima i ne moraju. Kad sam sa mnogobrojnom porodicaom najzad uspeo da se otkacim od VIP a i predjem u TELENOR (koji nije jeftin ali perfektno radi), prvo što sam ih pitao je da li mogu da mi se nakarikaju racuni kao u VIP-u jer telefon radi sam i sam misli i komnicira sa celim svetom i dan i noc skida neke dopune itd. Rekli su mi da mi se to nece dogotiditi i eto nije mi se dogodilo. Stvar je menadzmenta. Oni su nesto jeftniji a posle sve naplate i preplate vise od skupljih. Mnogo smo bili srecni kad smo se otkacili od njih.


Milica

28.01.2016. 16:20

Ja sam tim uterivacima platila taj dug ali mi u vipu jos nisu skinuli dug tako da taj dug je odplacen jos pre tri godine a ja sam jos na crnoj listi kako oni kazu


ivan

28.01.2016. 23:20

Nisam za VIP nikako ali tako i vi koji uzimate telefone za 1din.Hocete da dobijete telefoncine za male pare i na rate a kada vam aplikacije ydare racune onda VIP kriv iki neka druga konplanija uzmite lepo na dopunu kao i ja uplatim sebi 3000din za mesec i cao a da mom bratu je u Svajcarskoj stiglo za jedan mesec 3600franaka oko 395.000din zato stu su mu neke aplikacije bile upaljene noj stop


Djole

08.02.2016. 17:05

Korisnici su krivi jer su se polakomili,ja koristim pripejd pa koliko uplatim toliko i potrosim i ne mogu prevaranti da me rade.



Bata750

27.01.2016. 14:47

Niko srecniji od mene nije bio kada sam raskinuo ugovor sa ovim lopovskim operaterom! Za 4 godine koliko sam bio njihov naivni korisnik, imao sam ugovo u kojem sam imao 600 poruka, 600minuta i 600mb. Nijednom za to vreme nisam uspeo da potrosim sve iz ugovora a nikada se nije desilo da dobinem dva ista racuna! Sto znaci da su racune slali po sopstvenim potrebama!!! A o signalu nema potrebe ni da se prica, katastrofa...


Zoran

27.01.2016. 14:53

Vip je katastrofa prvo sam uzeo internet usb koji u Kikindi ne radi,tako sam placao 2 godine internet koji ne radi.Posle toga moj otac non-stop dobija da neko salje poruke i narucuje pesme ceo mesec(jedna pesma 400 din) na nasu intervenciju oni samo kazu da je slato sa tog broja i nikom nista.Posto se to ponavljalo vise meseci otac se odlucio da im odnese telefon u poslovnicui da tamo bude ceo mesec i pored toga opet je doslo do narucivanja tih pesama.Tek onda su nam samo za taj mesec to ukinuli bez obrazlozenja


zivojin

27.01.2016. 18:45

meni su lopovi uvalili polu ispravnu flesku za net za 2000din to jes za zadnja dva neplacena racuna automacki su produzili ugovor na godinu dana .zvali su i kurta i murta ja sam lepo reko da mogu da platim samo ono sto sam potrosio i do ugovora dokle je potpisan a godinu dana ce da plati onaj koji je produzio ugovor sam bez mog znanja zvalameje agencija i ja sam ih ljubazno zamolio da doju da se naplatimo tako su me 6 meseci smarali dan u dan dok im nisam saopstio da je korisnik za njih umro postaru sam reko da sve njihoove posilke vraca od 2 000 na 12 000 pa na 24 000 pa ce vidimo kolko ce jos daim zafali pare na lopovi to jes na gospodu uterivaci od toga mogu samo da dobiju jedan naj golem dase izrazim na nas leskovacki


jaksa kompozitor

27.03.2016. 00:07

Postovani isteceni i prevareni mene su inistili i VIp i Umts rade po istim principima racuni da se onesvestis .A tek prevare da navodno nisu placeni racuni .A tek po raskidu ugovor jos veci problemi i dugovanja naplacuju takozvane penela ko da smo fudbaleri za neznam kakve od zakona penale brate?? JOS SUD I STA SVE NE!! LOPOVIII I TACKA PA NEK TRUNEM U ZATVORU Ako LAZEM!!


Goksi

11.04.2016. 12:37

I TELENOR je katastrofa! Za visak potrosenih MB koji je danima sve vise rastao me nisu obavestili, iako je cifra bila skoro 20 000 dinara, a kasnije je stiglo uz racun! A za razne su mi redovno slasli SMS-ove...Dobro, palatio sam...e, onda su me opet uhvatili na istu foru i opet naplatili bez upozorenja, da sam dosta prekoracio racun..kada sam zvao call centar da se raspitam, trazio sam opciju da razgovaram sa operaterom i video da to uopste ne postoji, samo opcija da razgovaras na engleskom! Javila se devojka na srpskom naravno, ali u tom svom trazenju opcije, slucajno sam izabrao da mi se dodaju 3000 minuta u mrezi,a ja imao 1000 neiskoriscenih i jos je bio 28. u mesecu. Ova devojka kada sam pricao sa njom mi uopste nije rekla da su mi dodali upravo te minute...kasnije su mi za sve ispostavili racun, a kada sam platio, iznenadio sam se da su mi i naredni mesec naplatili dodatih 3000 minuta, odnosno 395 dinara.! E, to je prelilo casu! Odgovor im je bio da kada jednom dokupis minute, to vazi dok ne odjavis!!! Znaci to je kao da udjes u prodavnicu, kupis npr. kilo banana, a onda sledeci dan kupis samo hleb, a oni ti naplate i banane! i kad ih pitas zasto, a oni ti kazu "Ali juce ste uzeli banane, morate danas da nam kazete da ih necete, jer mi pretpostavljamo da cete ih jesti do kraja zivota svaki dan!" hahhah O, Boze, jadne li drzave koja nas je ostavila na milost i nemilost neljudima....Naravno, presao sam u MTS, ali nisu nista bolji...


sinisa

01.03.2016. 18:01

Ljudi, koliko su tacne informacije da je VIP u velikim poslovnim problemima i da ako nekako zavrsi ovu, sledece godine ga nece biti na ovim prostorima. Citam i vidim da ima mnogo korisnika koji imaju problema sa VIP, ja evo oko 20 meseci nisam imao neke posebne probleme, osim potkradanja u jednom racunu. Toga valjda ima kod svih operatera. Ne znam da li da produzavam ugovor posto uskoro istice. Sta mislite? Pozdrav svima


Helen

30.08.2016. 01:53

Vip je ubedljivo najgori.poruke mi kasne ravno 7dana sa 061 ili 060 ,nisam dostupna po 50puta na dan.nikada vise u ovoj drzavi na postpejd nishta


Sonja

12.09.2016. 12:34

Gledam ovu reklamu za VIP mobilnu telefoniju i njihovu besplatnu ponudu usluga na mesec dana pa da sa vama podelim nase iskustvo sa ovom kompanijom. Mozda ce nekome pomoci da ne bude ovca kao mi. Dete naseg prijatelja iz Crne Gore, obolelo od leukemije, trebalo je da provede 3 meseca u Institutu za majku i dete u Beogradu na lecenju. Otisli smo u VIP, ispricali o cemu se radi i zamolio ih da nam predloze najpovoljniju ponudu da bi dete obradovali internetom koji ce mu omoguciti da igra igrice dok je u bolnici. Predlozili su nam ugovor na 3 godine kao najpovoljniji a kad smo rekli da ce dete tu biti 3 meseca ubedili su nas da ugovor mozemo da raskinem posle 3 meseca. Verujuci im da iza tog predloga ne stoji nikakva prevara i da posle 3 meseca bez ikakvih problema mozemo da raskinemo ugovor prihvatili smo ponudu. Dete internet nije moglo ni da koristi zbog slabog protoka ni za internet a ne za igrice. Kad smo zvali da pitamo o cemu se radi rekli su nam da Institut nije pokriven njihovom mrezom. Posle 3 meseca placanja interneta koje dete nije koristilo otisli smo da raskinemo ugovor a oni su nam rekli da moram da platimo sve 3 godine pa tek onda da raskinemo ugovor. Pozivali su se na ugovor koji je potpisan i na koji smo tek tad obratili paznju. To su bile 2 strane sitno kucanog teksta koje mi tada nismo mogli ni da citamo jer smo ga sklopili bukvalo 15 minuta pre zatvaranja njihovog predstavnistva u Delta city-u. Verovali smo im na rec. Ni slutili nismo da ce iako smo ih upoznali sa razlozima zbog kojih nam treba njihova usluga iskoristiti to da nas prevare i opljackaju. Njima izgleda nista nije sveto. Dete je umrlo a mi smo se zarekli da im nikad necemo to platiti. Danas imamo privatne izvrsitelje za vratom koji nas svaki dan zovu i prete iako smo i njima ispricali o cemu se radi. Ovo pisemo zbog toga da dobro obratite paznju na ovu kompaniju i sta sa njom potpisujete.



Sandra

13.01.2017. 00:02

Upravo kao ozbiljan biznis korisnik od Vip- dobih racun sa prekoracenjem od 600 din za decembar 2016.Iako prema poslednjoj proveri 29.12 prekoracenje je iznosilo 89 din. sto se odnosilo na parkinge i da mi je ostalo oko 390 min ka svim mrezam.Vip mi je uredno tarifirao pozive prema drugim mrezama od 25.12. a meni slao poruke da imam jos 390 min ka svim mrezama.Na moju prituzbu rekose nema greske potrosili ste minute mozda se malo kasni sa obradom sluzba je tako rekla.Ma da. I onda ponovna provera racuna 11.1.2017 gde se vidi uvecanje broja prenesenih minuta 700+ 314.Jos jedan dokaz namerne obmane ili kradje.A u tih 11 dana Vip mi prikazuje da sam potrosila oko 500 min a polovinu od tih 11 dana niti sam radila niti sam koga sto sluzbeno sto privatno zvala.Sad vise nije stvar u prekoracenju ni placanju nego u principu."Sluzba" VIP-a cito hoce da me napravi ludom.Krajnje neprofesionalni i bezobrazni.


gordanasimic

15.02.2017. 18:39

Znala sam da su lopovi ali ovoliki broj gradjana prevareno i da niko nemože da im stane na put.Ja sam uzela telefon Nokia 2010 godine na 2 godine ugovor. Pretplata je bila 490 dinara Medjutim ubrzo su počeli da stižu veliki računi bila sam šokirana.u početku sam plaćala.Kad sam videla da je djavo odneo šalu ja sam izvadila Karticu i plaćala pretplatu da mi nebi fakturisali koje kakve gluposti.Htela sam da raskinem ugovor ali su mi rekli da moram da platim.Telefon plus zateznu kamatu za 2 godine.Bolje da sam to uradila ovako sam platila bar tri telefona.Toliko su me ojadili da nemam reči.Slali su mi neke poruke koje sam plaćala.Kad sam se žalila da nemam veze sa tim oni su mi rekli da to neki hakeri upadaju i šalju di da moram opet da platim.Išla sam u policiju i prijavila alio ništa. Htela sam da idem u odsek za privredni kriminal ali sam trebala da izostajem sa posla. u medjuvremenu muž mi je umro tako da nisam imala vremena za razne žalbe.Sada me terete za nekih 2.200 i plus kamata i prete da će da pošalju uterivače i da ću moratida platim 25000 dinara troškove. Ja sam sačuvala sve sve uplate pa neka me tuže.Ako neko od oštećenih ima neku ideju kako da se ugasi ViP i ljudi spasu od bede.Za svaku saradnju tel.064/357-83-44.


Darko

07.09.2018. 12:48

VIP nikad više. Čekam da istekne ugovor kod lopova sedam ugovora plaćam , nikad od mene više ni dinara neće videti lopovi, bagro..... I sve ostalo najgore.


Milan

04.09.2016. 11:57

Vip mobile je kao vrhunac svoje prevare angažovao prevarantrsku firmu Biz Up Team d.o.o. u vlasništvu hrvata Želimira Lemeza. Oni su angažovani kako bi obnavljali ugovore poslovnim korisnicima. Dođu ti 6 meseci pre isteka ugovora i ponude ti kao neke sjajne uslove. Naravno se upecaš, kad ono... Kad je trebalo da se potpiše obnova ugovora, nuđeno mi je -50% popusta uz obnovu ugovora, kad ono jadac... posle shvatiš da si namagarčen. Taj popust od -50% traje samo 6 meseci, a povrh svega niko ti ne pomene da te vežu ugovorom od 2,5 godine tj. 30 meseci! I onda prođe tih 6 meseci popusta, pa shvatiš da će da te deru naredne 2 godine bez dinara popusta! Ti se žališ Vipu, i oni kažu, nemamo mi ništa sa tim, to je radio Biz Up Team d.o.o. Pa kome plaćam račun, Vipu ili Biz Up Teamu?


Dalibor

12.10.2016. 23:38

Koristim VIP od kada se pojavio i nikada nisam imao problema sa mrežom (naravno, u početku je pokrivenost bila jako siromašna, sada je već sve ok). Međutim, prelaskom u novu firmu dobio sam službeni telefon sa VIP karticom (telefon je takođe uzet u VIP-u) i sa tom karticom stalno imam problema. Naime, nisam siguran da li je u pitanju telefon (Samsung Galaxy J5) ili mreža, ali se veza često prekida ili secka i gubi u toku razgovora, čak i u centru grada. Ali je zato internet odličan, do sada nije bilo pucanja veze. Kod VIP-a mi se ne sviđa (a mislim da to rade i drugi operateri) što nakon isteka ugovora i dalje šalju račune i saobraćaj i dalje teče normalno, pa ne vidim koja je svrha ugovora onda. A i operateri su baš dosadni sa pozivima, razumem da se bore za korisnike, ali ako sam rekao da neću da produžim ugovor, pređem na drugi paket i slično, ne nema potrebe da me svaki dan zivkaju i nude iste usluge.


Nixxx

26.10.2016. 00:10

Prvo svako dugovanje za telekomunikaciju zastareva za godinu dana, drugo ako ste recimo uzeli telefon bilo koji 2014 god januara a ne placate racune od recimo oktobra 2014 god nmz vam niko naplatit dug u 2016, jer su to dve godine a slucaj je zastareo jer lepo pise u zakonu u obligacionim uslugama, za godinu dana za fizicka lica slucaj potrazivanja zastareva za godinu dana, samo za firme i pravna lica sluvaj zastareva za 3 godine, i nema tu novog ili starog zakona, zakon je za sve isti i traje vec 30 godina !!! Naravno ako su dugovi za telefon, struju,vodu djubre itd ona osnovna !!! Msm tuze narod od 10e pa sve do 500e a imaju duznike koji su teski i milione, jdn idite kod advokata i trazite "slucaj zastarelosti potrazivanja" i nmg vam nista !!!


goran

13.11.2016. 01:48

@Nixxx - naopak komentar, prepun netačnosti. prvo i osnovno, ZOO se neprekidno menja i dopunjuje, svake godine. drugo, zastara za pravna lica nije 3, nego 10 godina. treće i najvažnije, zastarelost potraživanja se prekida čim vas poverilac utuži ili bar opomene. dakle, nemojte dovoditi ljude u zabludu. kratko i jasno.


misa

27.12.2016. 21:53

i meni su nakon isteka ugovora trazili dva meseca da platim,jer navodno nisam na vreme raskinuo ugovor,ja sam tel uzeo na dve god,a ne na dve god i dva meseca,i nisam imao nameru da placam.onda su angazovali reketasku firmu credi ekspres za naplatu dugova,nisam hteo da popustim,pretili su da ce da me tuze,a u stvari vip zakonom nema pravo da daje nicije licne podatke na koriscenje,ja sam za to znao zato ih nisam fermao ni posto,pa kad su videli da necu da platim,nudili su mi da platim pola duga ,ni to nisam hteo,i na kraju sam se obratio zastitniku potrosaca koji je sva potrazivanja obustavio,jer nemaju pravo nikog da angazuju niti da traze bilo sta nakon isteka ugovora.ko ima problem neka se obrati zastitniku potrosaca u svom gradu.



Stivels

02.06.2017. 11:37

Nema vecih slepaca od telenora vip mts svi su to lopovinaravno ne iteresuje ih nista drugo samo pare a to sto oni varaju i kradu na razlicite nacine mogu da menjaju tarife jedna tarifa je kad potpisujes ugovor druga je posle toga proverite i uverite se niko od od njih ne postuje ugovor u ugovoru npr pise cena minuta je 10 din a ona je 15 20 minimum em svi oni uvaljuju telefone nizeg kvaliteta rade sve lepo dok drzi garancija posle brljave i jos jedna prevara u telenoru kao na rate bez kamate pogledajte cenu uredjaja novog u prodavnicama i kod njih kod njih je za 30 40 posto skuplji nego u prodavnicama a bez kamate oni na taj nacin naplacuju svoju kamatu u inostranstvu moze se uzme za evro mobilni koji kosta 1000 evra kod nas uz ugovornu ugovornu obavezu od 30 40 evra mesecno ali koje oni plate imaju a koji mi i povoljniji su on srba naravno ovo je srbija zemlja lazova lopova i prevaranata


Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]