Informer

08:54 >> 08:54 Zaštitnik potrošača 41

Zaštitnik potošača | 09. 02. 16.

OTKRILI SMO NOVE "VIP" PREVARE! Internet kao noćna mora, a raskid ugovora - PRAVI PAKAO!

Posle prethodnog teksta javilo nam se na desetine čitalaca koji su imali probleme sa ovim mobilnim operaterom...

Zaštitniku potrošača javila se, između ostalih, i Olivera K. iz Čačka. Njena porodica je 9. septembra 2014. sklopila ugovor na dve godine sa "Vipom" o bežičnom pružanju internet usluga preko modema (060/152...) i otad, kako kaže, za njih počinje "pakao"...

- Samo sedam dana posle sklapanja ugovora nastali su problemi u konektovanju, često prekidanje i jedva uspostavljene internet veze. Internet praktično nismo ni imali, a račune smo redovno plaćali u nadi da su u pitanju privremene smetnje - počinje priču Olivera.

Nisu primili modem

Sredinom decembra 2015, u "Vipovoj" poslovnici u Čačku podneli su zahtev za raskid ugovora.

Ignorisali su to što su prema odredbama ugovora, tačke 3.2 i 3.3, obavezni da pruže kvalitetnu uslugu, a svaki kvar otklone u roku od 48 sati

- Zahtev je primila i overila pečatom njihova službenica, a mi od tog dana više ne koristimo internet. Nudimo modem na razduženje, "Vip" neće da ga primi. Korisnički servis "Vipa" uporno traži da ponovo dostavljamo isti zahtev. Učinili smo to sa pojašnjenjem: stanujemo u Balkanskoj ulici broj 19, na četvrtom spratu, sa koga kroz prozor dnevne sobe u kojoj nam je računar imamo optičku vidljivost prema svim predajnicima na Ljubiću i Ovčaru, što će reći da imamo sve potrebne uslove osim "Vip" internet veze. Do 10. decembra 2015. godine tačno 25 puta smo se obraćali "Vip" centru na broj 060/1234 sa molbom da se problem reši. Pored toga, više puta odlazili smo u poslovnicu u Čačku noseći modem i laptop radi rešavanja problema i dobijali savete da restartujemo računar, promenimo antivirus koji nije kompatibilan sa "Vipom" i slično. Upoznali smo sve operatere "Vipa", ali problem nismo rešili. Sve smo radili što su predlagali, plaćali reinstaliranje, menjanje antivirus programa, mrežna podešavanja, međutim, nije bilo poboljšanja internet signala i konektovanja - ogorčena je naša sagovornica.

Hvatajte beleške!

Kako kaže Olivera, "Vip" se na njihove probleme nije obazirao, uz stalno naglašavanje da su dužni da plate sve rate do kraja ugovora.

- Tražili su da im dostavljamo nekakve parametre i beleške kada nismo uspeli da ostvarimo vezu i koju internet stranicu nismo mogli da otvorimo, kao da smo dokoni ili kao da smo njihovi podređeni, a ne korisnici koji plaćaju usluge. Bez trunke savesti ili odgovornog poslovanja, ne uvažavajući naše primedbe ni član 18, stav 1 Opštih uslova poslovanja, insistiraju da platimo usluge koje nismo i nećemo koristiti. Ignorišu da su prema odredbama ugovora, tačke 3.2 i 3.3, obavezni da pruže kvalitetnu uslugu, a svaki kvar otklone u roku od 48 sati.

25 puta za 16 meseci se porodica iz Čačka obraćala "Vipu" zbog problema sa internetom

Olivera K. naglašava da je ona, iako "Vip" svoje obaveze nije ispoštovao, do podnošenja pisanog zahteva, to jest svih 16 meseci, uredno plaćala jedva korišćenu uslugu.

- Na sve to "Vip" bezobzirno zahteva da i preostalih osam meseci provedemo u telefoniranju, dopisivanju i obilaženju njihove poslovnice i, naravno, bez obzira na maltretiranje, to još i platimo - zaključuje ogorčena Čačanka.


PRIČA BROJ 2

 

Informer

Laptop je više bio na servisu nego kod mene


Korisnica "Vipa" iz Jagodine (svi podaci poznati redakciji), ispričala nam je svoje iskustvo sa ovim operaterom:

- Na očevo ime uzeli smo laptop. Nakon četiri meseca korišćenja, slučajno sam prosula kafu preko tastature. Naravno, svesna svoje krivice, odnesem uređaj u poslovnicu "Vipa" u Jagodini, pošaljem na reklamaciju, sve napišemo kako je i bilo. Zamenski laptop ne daju, a posle 20 dana stiže mi obaveštenje od servisera da opravka košta 3.250 dinara - zamena tastature i desnog klika. Dogovorimo se da mi jave na koji račun da uplatim taj iznos i od tada prođe jos 20 dana. Stiže novo obaveštenje da tastatura ipak košta 5.250 dinara i da mogu da uplatim taj iznos na račun. Pokušavam da stupim u kontakt sa njima da vidim zašto je toliko velika razlika u iznosu, bez uspeha.

Tada su, kako piše devojka iz Jagodine, već prošla četiri meseca od slanja laptopa na servis.

Tek na dan isteka ugovora od dve godine poslali su mi novi uređaj

- Nikakav zamenski laptop dobila nisam, ali sam morala redovno da plaćam nešto što nisam koristila. Na kraju sam tu zamenu platila 7.360 dinara. U redu. Međutim, vratili su mi laptop i tada počinju prave muke. U narednih 16 meseci uređaj je bio na reklamaciji još najmanje 10 puta, i svaki put serviseri vrate laptop sa izveštajem da radi, da je sve ispravno, itd. Poslednjih mesec dana pre isteka ugovora na dve godine pet puta se kvario. Dva puta kad su ga vraćali tražila sam od šefa poslovnice u Jagodini da ga on uključi i da vidi da li radi. Naravno, nije mogao ni da se uključi, niti je reagovao na bilo koji način. Onda su ga slali ponovo u Beograd, u servis. Na kraju, kada sam otišla u inspekciju i organizaciju za zaštitu potrošača i kada su oni poslali prigovore, na sam dan isteka ugovora, dodeljen mi je novi laptop, bolji od prethodnog, sa nove dve godine garancije.


EVO KAKO MOBILNI OPERATER "VIP" VARA GRAĐANE! Prvo izmisle dug, pa ga daju UTERIVAČIMA!

PRIČA BROJ 3


Sve sam platila, pa čak i "reket"


Kada je sklapala ugovor sa "Vipom", Beograđanka Bojana K. nije ni znala koliko će joj teško biti da ga raskine, bez obzira na to što je, kako kaže, internet usluga koju je trebalo da dobije bila očajna.

- Još 2012. sklopila sam s "Vipom" ugovor o korišćenju internet usluge "kjub". Međutim, moj računar je sporo preuzimao informacije sa interneta, nije mogao nijedan klip da se pogleda bez zastoja i slično. Informatički nepotkovana, računar sam odnela majstoru, koji je konstatovao da je sasvim u redu. Nakon toga odlazim u poslovnicu "Vipa", gde mi, već manje ljubazan, službenik kaže da je njihova usluga sasvim ispravna i da nema šta više da mi kaže, a kamoli pomogne. Mučenje s internetom se nastavlja.

Muke, međutim, tek počinju:

Kada sam već zaboravila da "Vip" postoji, stigla mi je opomena pred izvršenje, nepoznate agencije

- Brojala sam svaki dan do momenta isteka dve godine i uredno se pojavila u poslovnici tražeći da potpišem raskid ugovora. Ali ni to nije jednostavno. Iako sam u prethodnoj žalbi navela da po isteku ugovorne obaveze ne želim više da koristim njihove usluge, bahato i bezobrazno zahtevali su od mene da ponovo podnesem zahtev za raskid ugovora. Okej, i to sam preživela, ispoštovala sve nakaradne zahteve i konačno potpisala raskid ugovora krajem avgusta 2014. Kako je ugovorom o korišćenju internet usluge propisano, računi za plaćanje interneta dostavljani su mi u elektronskom obliku i svaki je plaćen u roku dospeća. Poslednji je stigao 5. septembra 2014, sa rokom plaćanja do 20. septembra, i platila sam ga 17. septembra. Mislite da je to sve? Varate se. Kada sam već zaboravila da "Vip" postoji, 5. januara 2016. na kućnu adresu stiže mi opomena pred izvršenje, nepoznate agencije za uterivanje dugova. Dostavljena opomena je prepuna nedostataka i netačnih podataka, jer piše da sam više puta pismeno i usmeno bila kontaktirana, što je notorna laž. U opomeni ne stoji po kom ugovoru se traži navedeni iznos, po kom osnovu, za koji period, u kom roku moram da platim, da ne govorim o tome da je opomena poslata bez potpisa, pečata, a kamoli zavodnog broja. Naravno da sam kontaktirala sa uterivačima na navedeni telefon i uputila mejl, na koji nikada nisam dobila odgovor. No, tu radi mlada službenica koja ima zaduženje da cvrkuće razgovarajući, ali nijednu suvislu informaciju ne može da vam ponudi. Nakon dva razgovora i dva obećanja da će oni sve da provere i da će se sigurno javiti, odustala sam od daljeg zvanja i znajući da imam problem sa uterivačima dugova odlučila sam da platim "reket", jer drugi naziv za ovakav postupak nemam.

 

 

 

 



zoki

09.02.2016. 09:15

Ljudi ista stvar je sa telekomom. Da me na shvatite pogresno, ne branim Vip, vec kazem da imam isti problem sa telekomom. Od sedam dana u nedelji meni dva dana u vecernjim satima radi internet, prijavljujem kvadove, pisao dve molbe za raskid ugovora i na obe dobio negativan odgovor. Ne preostaje mi nista drugo nego da placam do isteka ugovora...


JOVANic

09.02.2016. 21:46

@zoki - Izvinite na izrazu, ali vi ste beda I jada od ljudi, jednostavno prekinete placanje, pa neka ono dokazuju ko je u pravu. Zbog takvih kao sto ste vi mogu da nam rade sta hoce. Pa koga se to vi plasite SUDA, ciji je to Sud, cije drzave, jail one, kojoj redovno placate sve racune I opet se bojite. JAD I BEDA ljudskog roda, tako I svoju decu ucite da se boje svoje drzave, sta ste vi robovi ili ljudi, SRAMOTA me kad citam vase kukumakanje. Ja sam IKOMU treci dan vratio opremu I prekinuo sa njima, a TELEKOMU, posle godinu dana, jednostavno ko ste vi necu da placam za losu uslugu I tacka.


Bgd

09.02.2016. 14:06

@zoki - Ugovor se zaključuje između dve strane sa jasno definisanim pravima i obavezama. Obaveza provajdera je pruži uslugu koja je predmet ugovora a korisnika da to plati. Ukoliko nemaš uslugu, ne moraš ni da platiš. Konsultuj se sa nekim advokatom, imaš asocijaciju za zaštitu prava potrošača, zaštitnika građana...postoje institucije preko kojih se može stati u kraj bahatom ponašanju ali oni svesno idu na to da ljudi neće time da se maltretiraju.


negotin

09.02.2016. 15:51

@zoki - Telekom je druga prica,prenosim svoje iskustvo. Potpisao sam ugovor 29.12.2015. Box3 (Internet, TV i Fix.tel.), i do 20.01.2016. prijavio 10-ak puta kvar. Uvek su brzo reagovali. Videvsi da moja linija ne moze da iznese Box3, zbog tehnickih mogucnosti zatrazio sam raskid ugovora. Njihov tim je proverio tehnicke mogucnosti i raskid ugovora mi je odobren u naredna 12-15h. Raskinuo ugovor, vratio se na moj predhodni Box2 (Internet i Fix.tel.) bez ugovorene obaveze.


geras

09.02.2016. 18:53

@zoki - isto je i sa "orionom" ! pola giodine sam se borio, svađao, pisao molbe (?) za raskid ugovora ! šta reći - bagra !


Lala iz Banata

09.02.2016. 09:24

Која ИНСПЕКЦИЈА је надлежна за овакву врсту тржишне услуге..? Односно .- непословности...? Само да изврше ИНСПЕКЦИЈСКИ надзор и утврде чињенице...


Mimi

09.02.2016. 15:17

@Lala iz Banata - He, he, he. Sud, samo, sve su to ista... Nemaš pravnu sigurnost, ono što gledaš po filmovima je film, naša realnost je , ako hoćeš pravo, pravo u bunar. Ne kupuj ništa na ugovor, to ti je najjeftinije. Plati uređaj, plati pri pejd i manje se nerviraš


Dragana

09.02.2016. 09:59

Hvala redakciji na objavljenoj priči! Vratila sam modem posle tri dana nakon potpisivanja ugovora, nisu hteli da ga prime, ali nisam htela ni ja da ga uzmem, jer nisam imala internet! I dan danas zovu da naplate dug, od kako kažu 6.700 dinara, a ja sam modem vratila posle 3 dana! Prevaranti!!!!


mimi

09.02.2016. 10:00

A tek sa SBB-om. Nisu hteli da mi zamene pokvaren modem iako sam 30 puta zvao. Tek kada sam napisao tekst koji je objavljen u rubrici Među nama u Politici i našao slučajno inž. po imenu Komazeca odmah su došli i bez reči promenili modem. Sada je sve OK.


Bane

09.02.2016. 09:48

Ista stvar u Nišu, na poslu (3km od centra grada) nas dvadesetak zaposlenih imamo ugovor sa vip-om, a uzimamo mi-fi modem telenora jer sa vipom ne mozemo da razgovaramo kako treba a kamo li da se konektujemo na internet.


Boban

09.02.2016. 10:41

Плаћао две године пакет са бесплатним минутама, порукама и интернет саобраћај, уз пакет узет телефон који су нудили Nokia C5, апарат се успео највише пар пута конектовати, двадесет пута ношен на сервис без икаквих промена осим што су увек надоградили оперативни систем ??? ма шта то значило, на крају су ми чак рекли, када сам их оптужио да ме краду, тада, годину и шест месеци,за интернет саобраћај " Вама VIP није ускратио услугу ... могли сте да је користите" "Да али не овим телефоном који сам код вас купио ??? рекли су да то није њихов проблем ... Заштита потрошача тада ништа није могла учинити већ саам одробијао уговор и раскинуо даљњу сарадњу ... ДАЛЕКО ИМ ЛЕПА КУЋА !!!


Miodrag

09.02.2016. 11:22

Kad bi narod manje gledao " rijaliti programe", a vise se zivotno edukovao, znao bi da za ovakve probleme treba da se obrati "RATEL-u" (Regulatorna agencija za elektronske komunikacije i postanske usluge).


Dragan

09.02.2016. 10:21

Takav je problem sa svim operaterima u Srbiji. Mobilni internet nije predviđen za rad sa računarom jer protok zavisi od broja korisnika koji su trenutno zakačeni na bazu koja ima određen kapacitet. Za novine, fejs i mail može da se koristi ali za video nema šanse da radi korektno.


Baki

09.02.2016. 15:20

@Dragan - Ovo je potpuno tacno. Ne znam samo zasto ljudi tako srljaju? Zasto se zarobljavaju ugovornom obavezom 2 godine, a da prethodno ne provere sta uzimaju? Operateri imaju probni Internet, 3 meseca 500MB gratis, proveris kako radi tamo gde bi ga koristio i tek onda potpis.


miki

09.02.2016. 12:19

sto se tice VIP-a oni se hvale da korisnici primaju brzi 4G signal , ali oni nemaju pokrivenost ni 3G signalom , spor im je i nikakav net naravno 2G mreza je uzas isti dial up , MTS i TELENOR imaju bolju pokrivenost , moje iskustvo kaze VIP nikako , TELENOR preskup , MTS mu dodje najjeftiniji a ima dobar signal svugde isim nekih minilokacija , sta da radis zbog polozaja zgrada prebaca signal , smetnje u prijemu , ako morate da orobite uzmite MTS kao ja , ja sam zadovoljan.n


IT

09.02.2016. 12:35

Ako hocete ljudski internet, idite kod kablovskih operatera, Ikom, SBB. Ja sam kod Ikoma i sve radi ko sat. Ponekad ali zaista retko se dese prekidi, ali to se brzo otklanja, jer oni obicno posle ponoci vrse ozbiljnije radove na mrezi. Sve u svemu, 10Mbps koje imam po ugovoru imam i u praksi. Moja sestra je kod SBB-a, kod njih isto sve radi kao sat. Ne znam kakvi su drugi, ali ova dva operatera su OK. A sto se tice velikana poput Telekoma, Telenora i Vipa, izbegavajte ih u sirokom luku.


anonim

09.02.2016. 09:33

ovo poslednje nije tačno. Podaci su ofrlje. Firma za uterivanje dugova radi po Zakonu o cesiji, imaju preko 100 zaposlenih a ne 2 službenice. To je nemačka firma, nemačka franšiza :)


BZ

09.02.2016. 10:42

@anonim - Kazes nemačka franšiza :), a dokaz o uplati im se dostavlja faksom, mora da koriste VIP internet pa je dokaz nemoguće dostaviti mejlom i sve je tačno



Pavle

09.02.2016. 14:33

Citam ovaj tekst i kao da vidim sebe. I mene je svojevremeno neki djavo naterao da sklopim ugovor sa Vipom, da koristim njihov internet.I posto mi je nakon par meseci, odmah bilo jasno da sam se gadno zeznuo, potpisavsi ugovor na dve godine a uvidevsi tek naknadnim iscitavanjem ugovora, da je isti gotovo nemoguce raskinuti bez nekih posledica,toliko su se dobro zastitili ugovorom, stoicki sam izdrzao te dve godine. Placao uslugu a nisam je prakticki ni koristio jer sam presao kod drugog operatera. I docekah konacno taj dan isteka ugovora, slobodu...ali ne lezi vraze. Ljubazno me primili, popunio formular za raskih ugovora, saopstise mi nihovi sluzbenici, to je to...samo izmirite poslednji racun koji ce vam stici. I stigao...lesinari ga bezrazloznu vecali na bednih 60-tak dinara. Bez ikakvog osnova.Znaci 23 meseca sam placao jedan te isti iznos, tek 24 mesec mi stigao uvecan racun i to nakon sto sam podneo zahtev za raskid odnosa. Kakvi bednici...platih i to. Da ih moje oci vise ne gledaju. Daleko im lepa kuca.


Cvele 53

09.02.2016. 15:25

Kod njih je neophodno poslati inspektore i odraditi detaljnu kontrolu poslovanja.Da li znate da pripejd korisnicima mobilne telefonije preostale neutrošene dinarske iznose prisvajaju,pod izgovorom da nisu uplatili novi iznos u roku od 3 meseca,pa im priznaju samo novouplaćeni iznos a postojeći im je pokraden !!!!! Nisko i sramno,više ne želim da ikada imam posao sa VIP-om !!!!


Aleksandar

09.02.2016. 21:30

Proslo je dve godine kako sam se resio ovih prevaranata.Veruj te mi kad vidim vipov broj ne mogu da ga okrenem,ruka podrhtava.


branko

09.02.2016. 10:25

DA JE SAMO VIP,JA SAM DOIVEO PRE NEKU GODINU OD MTS TUZBU ZOG NEIZMIRENIH OBAVEZAPO UGOVORU.ISTO ZA MODEM GDE NIJE BILO KONEKCIJE A U ZEMUNU SAM,OBRACAO SE NOSIO MODEM STA SVE NISAM RADIO,JOS BIO I PREPLATNIK ZA MOBILNI APARAT.TU JE TEK PREVARA STIZALI MI RACUNI ZA TELEFON NA MOJU ADRESU SA ISTIM PREZIMENOM A DRUGIM IMENOM.I ZNATE STA SAM MORAO RADITI,BEZ OBZIRA NA UGOVOR GDE PISE MOJE IME ,MORAO NA SUDU TRAZITI POTVRDU DA SAM JA JA,ZA NEPOVEROVATI.NIT IZVINJENJE NIT NISTA,KAD SAM IM TRAZIO DA VIDM KO JE TO POSLAO NA MOJU ADRESU I ISPISAO RACUN NISU DOZVOLILI.LISTING ISTO.ZNACI JA SAM PLACAO I ZA NEPOZNATOG I NJEGOV RACUN.DA NEPOVERUJETE,I STA SAM MOGAO PO SUDSKOJ ODLUCI PLATI SVE STO IM DUGUJES,A ZA USLUGU STO NISAM IMAO I RACUNE TIDJE TO NEMA VEZE.


dr toxic

09.02.2016. 14:07

Osvedoceni lopovluk. Ja sam prosao pricu od koje se dize kosa na glavi svakom normalnom. Iz istog sam razloga raskinuo ugovore sa Telenorom...To je skoro identicna prica...



Boki

09.02.2016. 20:06

Zna se ko je od ŽUTOG OLOŠA I ŠLJAMA u upravnom odboru VIP-a i kako su naterali MTS da im za DŽ. ustupe na korišćenje svoje predajnike. A i to će doći na red koliko je žuti kriminalci dobili para od VIP-a



gerasim

09.02.2016. 16:20

Nisu jedini,SorošBB je povećao cenu paketa za sto dinara,šatro poskupelo im održavanje,ne možeš ih dobiti nikako samo se automati javljaju,ološ


micko

09.02.2016. 16:53

Prosli tekst sam prokomentarisao,a i ovaj put cu.Nazalost nije bilo nikakve reakcije.Molim drzavne organe da nam naprave dovoljno jake institucije i da nas gradjane zastite od ovakvih firmi.Ratel mi nikad nije odgovoriona zalbu,nikad!Sto se VIP ne ponasa ovako u Austriji?Tamo klijent malo negoduje u prodavnici,odmah mu se izlazi u susret.Ovde sam vise puta video da dolazi do fizickog kontakta.Nazalost uglavnom ispasta neduzan.U normalnim zemljama ovakve firme ne postoje!Ljudi se legalno bave zelenasenjem,ucenama,kradjom i mnogim drugim krivicnim delima,i godinama prolaze nekaznjeno!


MIKI

09.02.2016. 17:23

To Sto nam rade se dogadja u samo u ureddjenoj drzavi.


JASNA

10.02.2016. 13:58

Moj slučaj je isti kao gospodje Olivere. Kupila sam ćerki modem, sa njima se preko telefona stalno raspravljala oko neispravnosti modema koji nisu hteli nazad da prihvate, iako je proslo tek mesec dana. Kada sam otišla na odmor, ostao mi je račun od 1.200,00 dinara koji nisam platila. Zvali su me konstantno u Grčku, pri čemu sam rekla da sam u romingu, i da kada se vratim za 15 dana, da ću izmiriti svoje obaveze. ( htela sam samo da prodje godinu dana i da raskinem ugovor sa njima jer nisam imala vise snage). Medjutim, operater me ponovo zove i kaze da raskidaju ugovor samnom i da moram da platim raskid ugovora 28.000,00 dinara (septembar 2014). Dok sam se ja sa njima objašnjavala, oni su taj moj "dug" podigli na 36.000,00 dinara. Naravno, pretili su mi sudskim izvršiteljima svaki dan!!!!!! Na kraju sam ja to platila, i dalje imam tu priznanicu i svaki put mi nije dobro zbog LOPOVA!!!


Maja

09.02.2016. 12:31

Postoji internet koji možete da nosite svuda sa sobom jer Vam baterija traje i do 8 sati a koji radi mnogo dobro. Mi na njega gledamo filmove bez ikakvih problema. Ovaj uredjaj ima u telenoru i ne nude ga svakom zašto ne znam, ali je uredjaj mnogo dobar i na njihovom sajtu možete pre kupovine da proverite da li sam uredjaj ima pokrivenot da radi u zatvorenom prostoru. Ovo je taj uredjaj https://www.telenor.rs/sr/Privatni-korisnici/webshop/Modemi/Telenor/4G_MiFi


zora

09.02.2016. 17:14

Obratite se konkurenciji zato i postoje. U kantu za smece VIP.



aaa

09.02.2016. 19:34

ja imam potpuno isti problem sa MTS-om kao gospodja iz prvog primera, ne daju mi da raskinem ugovor a nisu tehnicki opremljeni da isporuce signal tamo gde zivim. U pitanju je Palic kod Subotice, nije na kraj sveta. Imam jos pola godine do isteka ugovora, placam nesto sto ne koristim, i posle toga cu se odjaviti i neka hvala vise.... Obratila sam se zastitniku potrosaca i jos cekam odgovor od MTS-a da bih dalje trazila proveru signala. Na zalost,potrosaci su nezasticeni od ovakvih lopova. Od drzave pre svega.


Misa_Belgrade

09.02.2016. 21:42

Ja imam internet za poneti od MTS na ugovor od 2 god i mogu reći da za oko 1000 din ne mogu da ga potrošim na fonu za mesec dana korišćenja i to kao hot-spot (15Gb brzog interneta, sada za iste pare se daje 20Gb). Samo trebate pre kupovine pogledati na fonu da li postoji na mestu potencijalnog korišćenja 3G signal i da li vaš tel podržava HSPA+. Ako da, brzine downlaoda su i do 20Mb/s, a teoretski i do 40! Ako imate samo 2G mrežu, internet je moguć i veoma često frustrirajući tako da slobodno dignite ruke od mobilnog neta. Pre vidite da li negde ima WiFi pa onda ga koristite preko njega. U vezi Telenora, ugovori se raskidaju samo pismeno i onda ga rešavaju 15 dana što je bespravno ako se ugovor raskida po protoku ugovornog roka. Pošto operateri znaju da niko neće voditi parnicu po tom pitanju onda masovno zloupotrebljavaju ove ugovore i ako posle isteka ugovora nastavite da koristite njihovu mrežu, onda ste pristali na njihove usluge pa ih oni i mimo ugovora naplaćuju i to dobijaju na sudu. Što je - tu je, pa zato otidite 15 dana pre isteka ugovora i podnesite zahtev da se ugovor raskida danom završetka ugovornog perioda i sve će biti ok. Kod otkaza u ugovornom periodu, posetite advokata i on će to rešiti odgovarajućom tužbom ako operater, po pravilu, ne pristane na raskid ugovora.


bgd

10.02.2016. 00:47

Mene su za dug od oko 4000 za mobilni internet koji je mesecima bio iskljucen, a uracunavali su i dodatnu cifru za navodno ukljucenje, poceli svakodnevno vise puta, od ranog jutra da zovu uterivaci dugova koji ti govore -Sram te bilo, vi ste drski,..., a ja pitam da li uopste znaju da sam uplatila pre dva dana dva racuna, nemaju pojma, i dalje se svadjaju, kao da razgovaraju sa detetom, a ne sa inzinjerom, obraca ti se sa ti, ..., strasno, nemam reci. Isto dobila neko pismo od njih, EOS Matrix, neki za naplatu potrazivanja sa opomenom za iskljucenje saobracaja, a iskljucili mi mobilni internet vec tri meseca, haos od VIPa! Nevaspitana banda.


RENATA

22.02.2017. 23:08

Mi imamo u vipu tj naša porodica 5+4 to je 9 brojeva ja sam napravila grešku i sve njih ubedila da je vip ok što je i bilo do zadnji godinu dana.danas smo nazalost ja i muž odlučili da moramo izaći i uzeti drugog operatera pošto je ovde haos šta nam rade. večeras smo uručili zadnju žalbu i na operatera i na usluge zaposleni od sada se obraćamo sa advokatom i nažalost tražimo drugog operatera ako ne rešimo problem. MOJ SAVET BEŽITE OD VIP-a, ŽAO MI JE ALI JE STVARNOST.



remsi

09.11.2016. 01:18

што ли је Бојана К. плаћала то додатно ,наводно,задуженје......без основа ....на суду врло лако обориво......


axl

27.01.2018. 04:35

Ovo sve je tacno sa problemima za raskid dogovora inace internet veza je katastrofa ako igras online igricu diskontektira svake 5, 10 minute pa po 5 minute opet doge platicu penale za raskid dogovora i raskinicu sa ovim retardiranom internetu


Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]