Novak Đurović

11:01 Zaštitnik potrošača 13

Zaštitnik potošača | 25. 03. 16.

EVO KAKO "IKOM" OBMANJUJE KORISNIKE: Ukinuli mu Arenu, neće da raskinu ugovor, teraju ga da PLATI PENALE!

Zoran Bošković: Podneo sam zahtev za raskid ugovora na koji imam pravo jer su promenili ponudu kanala, ali mi traže da im platim još dva meseca korišćenja

Ne pada mi na pamet da im plaćam još dve pretplate, iz principa. Nije reč o novcu već o kršenju mojih prava i Ugovora koji smo zaključili

Zoran Bošković, taksista iz Beograda, muku muči sa kablovskim operatorom "Ikomom". Kako priča, pomenuti kablovski operator, čiji je klijent već skoro četiri godine, na poštuje odredbe potpisanog ugovora.

Problem je nastao kada je početkom februara ove godine iz paketa koji koristi ukinut sportski kanal Arena 1. Tada je Bošković odlučio da raskine ugovor, što mu je omogućeno prema članu 22.

Šta kaže član 22.

Pretplatnik, ukoliko nije saglasan sa izmenom ponude paketa, Opštih uslova, Cenovnika od strane Operatora, ima pravo da raskine Ugovor uz izmirenje svih dospelih obaveza. Ukoliko pretplatnik ne raskine ugovor u roku od 30 dana od dana izmena iz prethodnog stava ili plati račun za usluge smatraće se da je prihvatio sve izmene.

- Nisam dobio nikakvo obaveštenje da je kanal Arena 1, koji sam u ponudi imao od prvog dana korišćenja usluga ovog operatora, ukinut. Pažljivo sam pročitao ugovor koji sam potpisao u kome jasno piše da "pretplatnik, ukoliko nije saglasan sa izmenom paketa Opštih uslova cenovnika od strane operatera ima pravo da raskine ugovor uz izmirenje svih dospelih obaveza" - pojašnjava Bošković za Zaštitnik potrošača.

Naglašava da upravo tu počinju njegove muke.

- Podneo sam zahtev za raskid ugovora, ali me iz "Ikoma" obaveštavaju da je to moguće, ali da moram da platim još dva meseca korišćenja njihovih usluga. Dakle, morao bih da platim pretplate za mart i april, što oni nazivaju "otkaznim rokom". Međutim, meni se u ugovoru nigde ne pominje otkazni rok kada je reč o promeni u samom paketu - priča Bošković.

Promenili ploču nakon naših pitanja

Samo sat vremena nakon što je Zaštitnik potrošača poslao pitanja "Ikomu" kako bi nam objasnili zbog čega ne poštuju odredbe ugovora, javio nam se Zoran Bošković da nam kaže da su ga zvali iz pomenute kompanije.
- Rekli su mi da im donesem opremu i da će mi ugovor biti raskinut a da ne moram da platim pretplate za mart i april. Hvala vam što ste mi pomogli u ovom slučaju. Nadam se da posle mene više niko neće imati sličnih problema - poručuje Bošković.
Na naša pitanja odgovori iz "Ikoma" nisu stigli.

2.175 dinara 
je mesečna pretplata

Kako kaže, on je sve obaveze prema njima izmirio, zaključno sa februarom, ali mu "ne pada na pamet da plaća još dva meseca pretplatu".

- Postoji razlog zašto sam baš izabrao određeni paket, upravo zato što je podrazumevao pomenuti sportski kanal. To je bio razlog zašto sam odlučio da baš preko njih dobijam signal za TV i internet. Ne pada mi na pamet da im plaćam još dve pretplate, iz principa. Nije reč o novcu već o kršenju mojih prava i ugovora koji smo zaključili. Pitam se da li bi oni meni tolerisali da sam ja kao kupac prekršio ugovor. Šta mislite da sam ja njima ostao dužan samo jednu pretplatu, da li bi mi je otpisali? Ma gonili bi me do sudnjeg dana - ogorčen je naš sagovornik.

Zoran Bošković je sa "Ikomom" potpisao ugovor o korišćenju usluga 1. januara 2015. I pre toga je dve godine bio njihov klijent. Prilikom procesa digitalizacije, 16. maja 2015. godine ugovor je dopunjen. Za paket DTV - FLAT 2 EXTRA, koji je Bošković koristio, mesečna pretplata iznosi 2.175 dinara. To znači da bi on njima morao da doplati 4.350 dinara (pretplate za mart i april 2016) kako bi mogao da raskine ugovor.

On je odlučan, ne pada mu na pamet da to učini!

EVO KAKO MOBILNI OPERATER "VIP" VARA GRAĐANE! Prvo izmisle dug, pa ga daju UTERIVAČIMA!

 

 




Mile

25.03.2016. 11:20

Gospodine Boškoviću mnogo sam vam zahvalan što ste nama ostalim prevarenim korisnika usluga kablovskih operatera dali mogućnost da se branimo od samovolje . Moj slučaj je sličan vašem Moj kablovski distributer me je prevario naime od svih ponuda odabrao sam onaj koji je tada u ponudi imao TRžv kanale Arena sport 1 Arena sport 1 Arena sport 3 Arena sport 4 Sport klub 1 Sport klub 2. Samovoljno su usključili Arenu 2,3 i 4 Ali i Sport klub 1 Sport kjub 2.Ukinuli su mi pravo gledanja košarke Evroliga Formulu 1 Tenis. Kako da se rešim prevaranata .


deda

25.03.2016. 11:58

Arena 1 je odaavno ukinuta na Ikomu. Zato sam dobio gonilu blesavih kanala. To sto niste u stanju da ispunite obaveze ka Areni, jer im je gazda alav, nije moja stvar. Ispostujte ugovore koji ste sami pisali, a jajarenje da vam neko placa jos mesec dana pretplate kada vam vraca vasu opremu, prevazilazi granicu biznisa. Imate monolpol na delovima grada, pa vam se moze. Mora da vam mnogo korisnika otkazuje ugovore, kada vam ta cifra za raskid ugovora znaci. B R A V O ....


Jasna

25.03.2016. 11:26

Ja pokušavam već 5 godina da ih se rešim. Menjaju kanale kako im padne na pamet. .Isključuju isto tako. Vrlo često imaju navodno kvar na mrezi pa nam ni internet ne radi. Zelela sam da pređem na SBB, ali su mi oni odgovorili da Ikom drži taj reon (Čukarica), i da oni ne smeju da im se mešaju???????????????????????????????????????????????? A mi za svoje pare moramo da ih trpimo????????????????


joex

25.03.2016. 11:12

pa isto je sa kds ptt srbije samo su oni ukinuli sport klub gde je evroliga i nba bolesna srbija...n


NELEBGD

25.03.2016. 12:50

Da li sam dobro razumeo ovaj clan22,u slucaju da operator promeni cenu (znaci poskupi) imam pravo da raskinem ugovor?



jaca

07.04.2016. 14:35

SBB je jos veci lopov od IKOM-a.Oni su apsolutni lideri u prevarama.Ja sam na Čukarici i posle 10god sam presla sa SBB-a na IKOM.SBB nikome ne preporučujem.



atanasijevicdragan

25.11.2016. 13:21

prevarantska banda u knjazevcu preuzeli kablovsku od prethodnog vlasnika ubacili vecinu novih kanala od kojih su mozda celih pet dobra ostalo je pink na hiljadu jedan nacin i oni duplirani za po sat vremena razlike a niko sa njima nema ugovor niti je bio obavesten o bilo cemu a kamoli o promeni kanala


kalcokera

10.12.2016. 13:53

i mene zanima posto ce u januaru stici racuni blanko za tri meseca.ja bas planiram da raskinem ugovor koji je vec istekao ali se podrazumeva da sam njihov klijent posle isteka od dve godine. da li ce da mi traze da platim sve blanko racune koje sam dobio ili ne. selidba je u pitanju.



Milos

11.05.2017. 16:02

Radi nesto pametno nemoj da gledas televiziju uopste, cisto zatupljivanje.


Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]