• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA

Autor: Zastitnik potrosaca

19.05.2016

11:12

BAHATO! AGONIJA KLIJENTKINJE VOJVOĐANSKE BANKE: Isplatila VISA karticu, a ne daju joj potvrdu!

Zaštitnik potrošača

BAHATO! AGONIJA KLIJENTKINJE VOJVOĐANSKE BANKE: Isplatila VISA karticu, a ne daju joj potvrdu!

Podeli vest

Prvo su mi nametnuli dodatno dugovanje zbog greške službenika, a kad sam i to izmirila, odbili su da mi daju potvrdu o likvidaciji kreditne kartice, ogorčena je Jovanka Ješić

S ovako nečim se nisam susrela nikad ni u jednoj banci
Jovanka Ješić

Ima li kraja otplate dugu banci? Ovo je pitanje koje muči mnoge građane, a među njima je i Jovanka Ješić iz banatskog mesta Kumane, koja već nekoliko meseci pokušava da dobije potvrdu da je likvidirala kreditnu karticu u Vojvođanskoj banci.

- Kao njihov klijent, dobila sam VISA kreditnu karticu u zimu 2014. godine. Redovno sam je otplaćivala - nekada sam sama uplaćivala novac, nekad su oni skidali s mog tekućeg računa. Krajem prošle godine, tačnije 15. decembra, otišla sam u filijalu u Novom Bečeju da u potpunosti izmirim dug i vratim karticu - priča za Zaštitnik potrošača gospođa Ješić, kojoj je rok za otplatu duga bio kraj 2016. godine.

- Obračunali su mi dug i rekli da moram da uplatim 14.612,49 dinara, što sam odmah i učinila. Karticu sam vratila, ali nisam dobila nikakvu potvrdu o tome. Rekli su mi da treba da izvrše dodatne provere - kaže naša sagovornica i dodaje da joj je to već tad bilo čudno.

340 dinara je bio dodatni dug

- Bila sam korisnik kreditnih kartica u više banaka i u ovakvim slučajevima je uvek sledila ista procedura - dug se izmiri, karticu preseku preda mnom i dobijem potvrdu o prestanku korišćenja. Međutim, ne i u ovom slučaju.

Posle nepuna dva meseca, tačnije 8. februara ove godine, Jovanki je stigao dopis da je dužna još 340,91 dinar po VISA kreditnoj kartici i da će joj taj iznos biti skinut s računa.

- Zašto? Kartica je isplaćena. Svakog dana su me zvali telefonom i opominjali me. Pozvala sam nadležne u banci da mi objasne o čemu se radi, a službenica mi je rekla da su kolege napravile propust, te mi zato tek posle skoro dva meseca šalju opomenu da sam dužna. Shvatite me, daleko od toga da je problem u 300 dinara, koje su mi u međuvremenu skinuli, ali zašto mi klijenti treba da snosimo posledice njihove greške - pita se gospođa Ješić.

ISPOVEST ŽENE PREVARENE U "VOJVOĐANSKOJ BANCI": Isplatila sam kredit do zadnje pare, A JOŠ SAM IM DUŽNA!

Ona je, nakon ovoga ponovo otišla u matičnu filijalu kako bi dobila potvrdu da je kartica vraćena, a dug izmiren, ali opet bezuspešno.

- Momak mi je rekao da nemam razloga za brigu, da je sve u redu i da nema potrebe da mi izdaju bilo kakvu potvrdu. Ne vidim razlog zašto bi to bio neki problem da mi se izda jedan običan papir. Ponavljam, sa ovako nečim se nisam susrela nikada ni u jednoj banci - revoltirana je Jovanka Ješić, koja nam je dostavila potvrdu o uplati, kao i kopiju opomene za dug od 300 dinara.

Da podsetimo, sličan problem u istoj banci, a o kome smo već pisali, imala je I. M., kojoj su nakon isplate kredita počele da stižu opomene zbog duga. Takođe u banci, kada je otplaćivala kredit, nisu želeli da joj izdaju potvrdu o likvidaciji. I njoj je, kao i Jovanki Ješić, rečeno da je reč o propustu službenika banke prilikom konačnog obračuna.

Vojvođanska banka: Sve je u skladu s procedurom

Informer

U Vojvođanskoj banci povodom slučaja Jovanke Ješić kažu da "u skladu sa internim procedurama i zaštitom podataka o ličnosti ne mogu da iznose detalje u vezi sa konkretno pomenutim slučajem, ali će pokušati da odgovore na naša pitanja".
- Kad klijent želi da otplati dug na kartici, ukoliko izvrši uplatu pre datuma kad se vrši obračun kamate za tekući mesec, nije moguće izračunati iznos kamate i može otplatiti samo glavnicu. Kamata se naknadno računa jer se obračun vrši zaključno sa datumom koji je naveden u ugovoru koji svaki klijent zaključi sa bankom prilikom uzimanja kreditne kartice i mora se platiti pre gašenja kartice. Nakon što se uplati celokupan iznos - glavnica plus iznos kamate, pokreće se postupak gašenja kartice, koji traje najduže 45 dana. Klijentu se na kućnu adresu šalje Potvrda o ugašenom proizvodu, a može je dobiti i u matičnoj filijali.
Kada je reč o slučaju gospođe Ješić, u ovoj banci tvrde da je "iznos koji je klijentkinja navela da je uplatila bio bez uračunate kamate za taj mesec".
- O tome je i obaveštena od strane kolega u filijali u kojoj je izvršila uplatu, kao i da se radi gašenja kartice mora javiti matičnoj filijali u kojoj je kartica izdata. Želimo da naglasimo u vezi sa pomenutim slučajem da nije bilo propusta kolega i da je sve rađeno u skladu sa procedurama i u skladu sa sistemskim mogućnostima, a pritom je klijentkinja blagovremeno obaveštavana o svemu.

 

 

 


 


Tagovi:

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

komentari
Svi komentari
Nebojsa Mirkov

pre 7 godina

Mogu napisati da je isti slucaj mene zadesio u EFG\nnema potvrde. .. \n

Goran Jovic

pre 7 godina

meni svakog meseca iz vojvodjanske banke salju mesecno za odrzavenje racuna kao navodno otvorio sam racun u grckoj banci i sad je taj dug prenesen u vojvodjanskoj banci ja sam bio vranju gde imaju filijalu i trazio sam da vidim u cemu je problem i kakav racun imam t.j dugovanje jer ne radim nigde niti sam radio a i nije mi trebao racun jer nisam imao potrebe za tako nesto a oni su mi pokazali fotokopiju licne karte i potois koji nema veze sa mojim potpisom jer ja sam im pokazao moj potpis od licne karte vozacke dozvole i pasosa medjutim rekli su mi da kao neznaju i rekli su mi da prijavim u mup sto sam i uradio dao izjavu mada su mi u mupu rekli da nisam jedini koji ima takav problem i to tako stoji i vec su mi dostavili iz banke 40 000 dinara duga tako da neznam sta dalje

Ljuba

pre 6 godina

Isti slučaj u Vojvodjanskoj banci. Hteo sam da podignem stambeni kredit u Komercijalnoj banci, predao sve papire i imao sve uslove sem jednog, dug u Vojvodjanskoj banci po kreditnoj kartici. Odlazim u banku da utvrdim visinu duga, isplatim i tražim potvrdu o izmirenju duga.... Ali, ispostavlja se da ne dugujem ja njima već oni meni nekih 2.300,00 dinara, medjutim potvrdu ne mogu da dobijem dok mi ne isplate dug. Ja kažem da mi ne treba nikakva isplata samo mi terba potvrda da ne dugujem. Ali, da ne dužim posle silnih peripetija dobio sam potvrdu ali tek posle 20 dana. Srećno se završilo ali je malo falilo da ne dobijem stambeni kredit.

BIRAJTE BANKU

pre 7 godina

Imala sam potrosacki kredit u Win Win preko Raifaizen banke, preko kreditne kartice (za koju cak nisam ni placala odrzavanje do isteka kredita, a mogla sam i da nastavim da koristim). Prilikom isplate poslednje rate, BANKA MI JE SAMA poslal potvrdu da je kredit IZMIREN. SVAKA CAST. Trenutno imam slican kredit u Win Win kod Findomestic, sa istim uslovima, stim sto su mi na pitanje o potvrdi odgovorili da ne salju oni vec moram da trazim.

PLAVAPTICA

pre 7 godina

Vidi se da niko ko je dao komentar ovde, ne razume bankarsko poslovanje, koje je mnogo slozenije nego sto se misli i zna. A ono sto ja znam, to je, nemojte uzimati kreditne kartice ni kredite. Radije jedite hleb namazan mascom, margarinom. Tako smo odrasli -poneki.

sladjana

pre 4 godine

imala sam racun u vojvodjanskoj banci i biloje sve ok.dok se nisu spojili sa otp bankom.s obzirom na to da nisam imala ni dozvoljeni minus ni cekove,nista osim plate.26.04.2019.na bankomatu sam podigla platu a posle dva dana sam htela da podignem ostatak ,iznenadilo me je da imam malo veci iznos odplate na racunu pa sam pomislila da mi je uplaceno neko zakasnjenje.sledecu platu nisam primila jer jekartica bila ugasena.u firmi su me pitali sta je sa racunom jer nemogu da mi isplate pa sam je uzela na ruke.stgla mi je posta da im dugujem taj iznos...ali zasto kad nemam dozvoljeni minus.isla sam u banku da mi daju izvod i do 26.04 mogu da daju a dalje ne postoji cak su mi rekli da umesto sume koju sam podigla dugujem duplo.izvestaj je bio skroz zbrkan.odem u maticnubanku a oni me pitaju dali sam dobila obavestenje(a nisam) da mije racun otvoren u otp banci.odem u otp zena nije mogla da veruje koliko je izvestaj bio zamrsen jedva je protumacila......i kada se vojvodjanska spojila sa otp bankom trebali su da ugase sve bankomate a bankomati su u tom preseku duplirali novac,a zbog njihove greske ako je pravde ne treba da im vracamo i placamo kamate i da nas salju kreditnom birou jer smo malo zakasnili sa vracanjem.ima jos mojih kolega koji su imali isti slucaj.

Izbori 2024

TV

JOŠ TV VESTI

Hronika

Sport

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set

Srbija