Informer

07:28 Zaštitnik potrošača 6

Zastitnik potrosaca | 12. 09. 2016.

RAZMISLITE DOBRO GDE KUPUJETE NAMEŠTAJ! Ležaj iz "Emecete" nije za ležanje?!

Ugaona garnitura koju je kupila B. Č. počela je da propada posle samo nekoliko meseci korišćenja. U "Emeceti" joj je odbijena reklamacija uz obrazloženje da nameštaj nije adekvatno korišćen

U katalogu je jasno prikazana slika na kojoj je garnitura razvučena i može da se koristi za spavanje

Nezapamćen apsurd! Dve reči koje kratko mogu opisati problem koji B. Č. ima od kada je kupila garnituru u tadašnjoj "Kiki", koja sada posluje pod imenom "Emeceta".

Garnitura koja ima funkciju i za sedenje i za ležanje (tako je bilo naglašeno u katalogu) počela je da propada samo nekoliko meseci nakon kupovine. B. Č. je reklamirala nameštaj, "Kikini" serviseri su zamenili sunđere, ali se situacija ubrzo ponovila.

Informer

- Posle samo nekoliko meseci je garnitura je počela da se raspada. Zapravo, propao je sunđer na nekoliko mesta gde god da se sedi. Žalila sam se ponovo. Došli su njihovi ljudi, konstatovali su kvar. Ponudili su mi da biram ili da mi isporuče novu garnituru ili da mi vrate novac, 50 odsto vrednosti od vrednosti garniture. Odabrala sam prvu opciju - ispričala je B. Č.


"EMECETA" VARA KUPCE! Pogledajte dobro šta piše u katalogu, NIŠTA IM NE VERUJTE NA REČ!
 

"Emeceta": Sve je po zakonu

U "Emeceti" nisu dali jasne odgovore povodom ova dva slična slučaja. Samo su saopštili da u potpunosti poštuju zakon. Nisu hteli da objasne ni zašto misle da je B. Č. pogrešno koristila garnituru, niti šta se podrazumeva pod pravilnim korišćenjem garniture. 

Tadašnja "Kika" joj je isporučila nov komad nameštaja, ali se posle nekoliko meseci ponovio problem sa sunđerom. B. Č. je ponovo uložila reklamaciju, ovog puta novom rukovodstvu firme jer je "Kika" u međuvremenu prodata južnoafričkoj firmi "Štajnhof" i sad posluje pod nazivom "Emeceta".

- Odbili su reklamaciju uz obrazloženje da garnitura nije adekvatno korišćena. Kako su rekli, prvenstveno je namenjena za sedenje, a ne za spavanje. Ispalo je da mi ne znamo da koristimo garnituru. A u katalogu je jasno prikazana slika na kojoj je garnitura razvučena i može da se koristi za spavanje. Ali ona nije zbog toga propala, već zato što je stavljen sunđer lošeg kvaliteta. Uz to da napomenem, mi je u kući uglavnom i koristimo za sedenje - objašnjava B. Č.


PAZITE ŠTA KUPUJETE! Ako ovo piše na proizvodu, NE stavljajte ga u korpu!

I M. Z. je sa ovim prodavcem nameštaja imao sličan problem. I njegov ležaj koji je kupio u "Emeceti" počeo je ubrzo nakon isporuke da se deformiše.

- Kad nam je roba isporučena u stan, izgledalo je da je to isto ono što smo i hteli. Međutim, već posle nekoliko dana sedenja počelo je da se deformiše - ispričao je M. Z., koji smatra da garnitura koja je njemu isporučena nije istog kvaliteta kao ona koju je video u prodavnici:

Informer

- To je bila neka druga varijanta i kože i tvrdoće ovih sunđera.


"GRUBIN" OBEĆAO, PA BESRAMNO SLAGAO! Neće da zamene skupe papuče koje su se RASPALE!

U "Emeceti" su i njegovu reklamaciju odbili. Iz odgovora koji je dobio, jasno je da krivicu svaljuju na kupca koji je po njihovom mišljenju prilikom kupovine odabrao pogrešan materijal.

- Prilikom kupovine odlučili ste se za sedište "Soft", koje je po sebi mekše i telo prilikom korišćenja "upadne" u sedište" - poručili su mu iz "Emecete"


NE NASEDAJTE NA "CEPTEROVE" PREVARE! Kupcima na prezentacijama poturaju NEZAKONITE UGOVORE!

Ponuđeno mu je da majstori zamene i sunđer i kožu, tako da budu u skladu sa njegovim željama, ali uz naknadu koja je po njegovom mišljenju previsoka jer mu je traženo čak 480 evra za tu uslugu.

- Moram da napomenem da prilikom kupovine prodavac nije ni pokušao da nam objasni o bilo kakvim razlikama u kvalitetu materijala, tvrdoći sedišta i slično.

 

 



badza

12.09.2016. 12:49

Obratite se Tadicu i Kostunici.Oni su upropastili Simpo Jugodrvo,Novi dom,2o oktobar...


Nikola

12.09.2016. 11:04

Ja sam kod Kike kupio kancelarijsku stolicu. Prvi put sam video da metalna baza moze da se polomi. Firma proda krš, eto to je.


Nina

12.09.2016. 14:10

i ja imam samo lose iskustvo sa kupovinom u ovoj radnji. kupili smo kuhinju po meri. montazeri su tokom montaze iz besa, jer im nije bilo receno sta od alata da ponesu, izlomili lajsnu, na koju smo posle cekali dva meseca. o drskosti, lazima i neposlovnosti zaposlenih u servisu kupaca necu ni da govorim. naneli su nam materijalnu stetu, jer smo 4 puta placali vodoinstalatera i elektricara...ali sve je za nauk! nikada vise nista kod njih necu kupovati!n


Janko

12.09.2016. 23:35

Ljudi da se ne lazemo... Emmezeta je firma koja je u Srbiju dosla iz Hrvatske i ova radnja u Beogradu joj sluzi samo da prodaje robu koju niko u Hrvatskoj nece da kupi. Sve sto je krs, salji u Srbiju. I sve je skuplje nego kod njih. Mnogo robe je poreklom iz Hrvatske i od njihovih firmi u BiH. Pogledajte deklaraciju na ceni i sve ce vam biti jasno. Kineska roba dodje u Hrvatsku pa onda kod nas. Njihova zarada je ocigledna, na nasu stetu... Menadzment koji vodi firmu u BG je posebno zalosna prica, a njihova nebriga za kupce datira jos iz Kike i mnogi kupci su se uverili u to. Moja preporuka je da Emmezetu zaobilazite u sirokom luku. Pozdrav!


draga

12.09.2016. 07:53

Nemojte da pisete kao da svi proizvodi nisu kvaitetni. Koliko para toliko i muzike , kaze se kod nas...Namestaj fabrike iz Banja luke je odlican, kvalitetan i pedatno uradjen !!!!! U ostalom npisite koji je proizvodjac a ne da pisete uopsteno!!!! Zasto vi novinari nikada ne kazete hrabro o kome se tacno radi ako vec odlucite da pisete ovakve gluposti! I me gospodje i proizvodjaca ...


Maja

13.09.2016. 08:40

Ugaona garnitura placena 82000 din u Vitorogu, bosanska proizvodnja. Sundjer se toliko ulubio daje to strasno za tolike pare, nakon samo dve godine koriscenja. U reklamacijskom roku, Vitorog je bio fer i zamenio sundjere na kracem delu, prepunio ga a i na sirem je ista situacija. Los,los kvalitet. Visa cena nije garant za kvalitet. Jedva ga menjamo, skup namestaj, a cena ne garantuje dugovecnost. Nekada su garniture trajale decenijama. I nama su rekli da ga neadekvatno kotistimo. Obicno kada dodjemo sa posla, suprug i na skacemo po njemu, a i gosti su predebeli, verovatno od toga, nije do njih!


Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]