12.12.2017.
"RENO NISAN" NAM PRODAJE NEISPRAVNU "DAČIJU"! Kupci "sandera" s pogonom na gas NE IZLAZE IZ SERVISA! Informer
Zastitnik potrosaca | 24.02.2017. | 10:09

"RENO NISAN" NAM PRODAJE NEISPRAVNU "DAČIJU"! Kupci "sandera" s pogonom na gas NE IZLAZE IZ SERVISA!

Posle samo nekoliko stotina kilometara vožnje automobil se kvari. Jedan od kupaca kaže da je za dva meseca u servisu bio šest puta. U "Reno Nisanu" tvrde da je problem loš gas u Srbiji, ali isti problem imaju i kupci u Hrvatskoj

9.000 evra košta nova "dačija sandero 0,9"
6 puta za dva meseca je S. T. vozio nov automobil na servis
1.760 kilometara je N. K. vozio automobil pre prvog kvara

"Dačija" prodaje vozila sa neispravnim motorom, krivicu svaljuje na kvalitet gasa u Srbiji!

Brojni kupci vozila "dačija sandero" sa motorom 0,9 i pogonom na TNG žalili su se da im automobili stradaju već posle nekoliko stotina pređenih kilometara.

- Auto mi je otkazao posle samo pređenih 1.760 kilometara. Upalila se lampica koja pokazuje da imam problem sa izduvnim gasovima i lampica za nepravilan rad motora. U ovlašćenom servisu su promenili dizne, ali nakon samo 50 kilometara problem se opet pojavio. Do sada sam pet puta bio u servisu. Mislio sam da u "AK kompresoru" ne znaju da poprave, pa sam išao i u druge servise. Na kraju sam dobio odgovor od izvesne Katje Ribič putem mejla u kojem mi je rečeno da je plin problem i da trenutno nemaju rešenje. Platio sam 9.000 evra za auto da ne bih imao posla sa majstorima, a sa ovim autom sam češće u servisu nego sa polovnim koji sam prodao. Prilikom kupovine vozila niko mi nije rekao da postoji mogućnost da plin ne odgovara "dačiji", da sam znao nikad ga ne bih kupio - požalio se N. K. iz Beograda udruženju "Zaštita potrošača".

Bumbić: Znaju za problem, a i dalje prodaju ta kola

Nenad Bumbić iz udruženja "Zaštita potrošača", na čiju adresu je stigao veliki broj žalbi na pomenuti automobil, kaže da je distributerima "Dačije" već više meseci poznato da 0,9 motor opremljen TNG uređajem često ne funkcioniše kako treba. Uprkos tome, oni i dalje prodaju vozila sa problematičnim motorom. Vlasnici automobila su nakon više neuspešnih pokušaja popravki obavešteni od "Reno Nisana" (u čijem je vlasništvu "Dačija"), da oni intenzivno rade na pronalaženju rešenja i da će ih pozvati čim ga nađu.
- Apsolutno je neprihvatljivo da "Reno Nisan" na našem tržištu prodaje "dačija" automobile sa motorom za koji već mesecima dileri znaju da ima probleme pri radu na TNG. Pozivamo "Reno Nisan" da obustavi prodaju vozila u kojima je ugrađen TNG na 0,9 motor, dok ne bude potpuno sigurno da su problemi otklonjeni - kaže Bumbić i dodaje da "Reno Nisan" treba da objavi i rezultate analiza TNG-a, za koje oni tvrde da su naručili.

On nije jedini. Sličnu muku muči i S. T., koji je takođe pazario isti model automobila.

- Samo tri dana nakon kupovine kola pojavili su se problemi. Kupio sam auto 26. oktobra, a već 30. sam ga vozio prvi put u ovlašćeni servis. Jednostavno, lampice se upalile. Mislim da kola imaju problem sa ubrizgavanjem. U servisu su dobili od "Renoa" nalog da očiste dizne. Nove dizne posle 200 kilometara vožnje, pa to je nebulozno. Mislio sam da oni znaju šta rade. Međutim, četiri dana posle pojavio se isti problem. Upalile su se ponovo lampice i indikovale problem sa ubrizgavanjem. Jedino su svetlele te dve lampice - ubrizgavanje i OBD lampica motora - priča svoju muku S. T.

Kako kaže, vozio je auto svaka tri-četiri dana u servis. I tako šest puta zaredom.

- Do sada je šest puta bio u servisu. Poslednji put sam im rekao da imaju nedelju dana, 10 dana, koliko god im treba da urade s njim šta treba. Samo da mi reše problem. Nakon sedam, osam dana zvala me je direktorka auto-kuće da mi saopšti da joj je iz "Renoa" rečeno da oni nemaju rešenje za ovaj problem sa ubrizgavanjem TNG-a i da je njihov savet da manuelno prebacujem na gas kada motor dostigne radnu temperaturu.

Kako kaže naš sagovornik, kupio je nov auto, koji je za dva meseca u servisu bio čak šest puta.

Informer

Platio sam 9.000 evra za auto da ne bih imao posla sa majstorima, a sa ovim autom sam češće u servisu nego sa polovnim koji sam prodao
N. K., vlasnik "dačije"

- Dijagnostikovali su problem sa ubrizgavanjem. Prema njihovoj dijagnozi, problem je izazvan nekvalitetnim ili nečistim gorivom na teritoriji Srbije. Rekli su da trenutno nemaju rešenje, ali da rade na njemu. Kada sam ih pitao kako da znam da je motor postigao radnu temperaturu kada vozilo ne poseduje indikator, rekli su mi da pratim osećaj i da ga na pogon na gas prebacim posle 10-15 minuta vožnje. Saznao sam da oni ovaj problem imaju još od septembra, ali me nisu upozorili kada sam kupovao kola. Čak mi je i nahvaljen da ima odlične performanse na TNG.

S. T. kaže i da je nakon svake popravke situacija bila sve gora i gora.

Nakon druge promene dizni, automobil je počeo da se čudno ponaša - ne prihvata gas, štuca, gasi se u toku vožnje
S. T., vlasnik "dačije"

- Prvih nekoliko puta samo su se palile lampice. Menjali su mi dva puta ceo set dizni za TNG. Nakon druge promene, automobil je počeo da se čudno ponaša - ne prihvata gas, štuca, gasi se u toku vožnje. Svakom popravkom se sve gore i gore ponašao. Najveći problem je što nikada ne znam šta mogu da očekujem. Nekada radi delimično, nekada ne radi uopšte, nekada neće da prebaci na gas dosta dugo, tako da nikad ne znam šta da očekujem od njega.

U udruženju "Zaštita potrošača" ističu da su svi prigovori koje su primili u vezi sa navedenim motorom vezani za rad na TNG. Kako kažu, vlasnici "Dačijinih" vozila na kojima problemi sa motorom nisu otklonjeni imaju pravo da traže povraćaj novca u potpunosti ili povraćaj razlike između cene vozila koje ima motor sa TNG uređajem i onog bez njega.

"Reno Nisan": Problem je u gasu, tražili smo analize

Informer

U "Reno Nisanu" tvrde da je primarni uzrok problema prisutnost nepoznate supstance u TNG-u, koju dodaju na lokalnom tržištu i koja uzrokuje anomalije i onemogućava normalan rad TNG dizni.

- Detaljnijim analizama zahvata na 0.9 motorima na teritoriji Evrope sa sigurnošću tvrdimo da je problem lokalizovan isključivo na teritoriji Srbije odnosno da u ostalim evropskim državama ne postoji problem sa kvalitetom TNG-a. Naglašavamo da su sva vozila tehnički ispravna i svi prijavljeni nedostaci od strane kupaca u Srbiji nisu uzrokovani proizvodom već isključivo niskim kvalitetom pogonskog goriva. "Reno Nisan Srbija" kao predstavnik brenda "Dačija" već je pokrenuo postupak nezavisne analize kvaliteta TNG-a.

Na pitanje da li će vratiti novac ili isporučiti novo vozilo vlasnicima koji to zatraže ukoliko vozilo nije popravljeno u roku od 30 dana, kažu da svaku reklamaciju kupca rešavaju individualno i u skladu sa važećim pravnim standardima u Republici Srbiji.

- Na isti način ćemo pristupiti i rešavanju potencijalnih reklamacija i u ovom slučaju.

Kako kažu, za sada se samo razmatra mogućnost da privremeno obustave prodaju ovog modela.

- Za sada to nije učinjeno jer vozila nemaju tehničkih nedostataka odnosno svi nedostaci uzrokovani su niskim kvalitetom goriva.

KOMENTARI (15)

Avatar placeholder

Ajgor

24.02.2017. | 10:45

A što niste kupili provereni motor 1.5 dci? I nema problema...vec ljudi vole da rizikuju i kupuju neprovereno da bi ustedeli malo na gorivu. Kad neko daje 9000 evra onda pamet u glavu jer nije 9 evra. Pozdrav od zadovoljnog Dacija vozaca.

Avatar placeholder

Darlinka

24.02.2017. | 11:00

Pa odavno se zna da vozilo, novo, kupljeno kod nas nema nikakve veze sa istim vozilom (marka, tip ...) koje je kupljeno van granica Srbije. To važi i za ostalu stranu robu. Mi im dodjemo kao zemlje trećeg sveta ili u prevod zemlja za otpad. O ovome se godinama priča, ali niko u ovoj dražavi ne haje za to.

Avatar placeholder

Peca

24.02.2017. | 11:28

Radim kao auto Mehanicar u Australiji u Pertu.imam svoju radnju. Ovi automobili imaju problem zbog karalik senzora i kada se on zapusi nemozete da postignete brzinu veću od 40km a potrebno je da se vozi oko 80-100 km neprekidno sat vremena. Ili na 5000 obrtaja da radi oko 90 minuta. Taj senzor se zapusi zbog lošeg ula . Tu ide ulje 0w30 enwiro koje ja koristim i toono sa 0 pepela ili cadji. Ovi automobili su se pokazali kao loši zato sto je proizvodjac tih senzora nesto uradio pogrešno . Savet je : najbolje ih vratite i navodite se za obestecenje. Ovde to više ne prodaju.

OSTAVI KOMENTAR

Ime*

Komentar
Koliko je tri plus pet?
Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]

 Vreme
Beograd 13°  
clear sky
13°C
Beograd
  • Beograd
    13°
    clear sky
  • Novi Sad
    13°
    clear sky
  • Niš
    clear sky
  • Subotica
    clear sky
  • Zrenjanin
    13°
    clear sky
  • Klek
    13°
    clear sky
  • Kula
    few clouds
  • Sombor
    few clouds
  • Vrbas
    few clouds
  • Vranje
    clear sky
  • Prokuplje
    clear sky
  • Leskovac
    clear sky
  • Arilje
    10°
    clear sky
  • Kraljevo
    10°
    clear sky
  • Apatin
    few clouds
  • Vlasotince
    clear sky
  • Pirot
    clear sky
  • Inđija
    13°
    clear sky
  • Loznica
    15°
    few clouds
  • Grocka
    13°
    clear sky
  • Kovin
    13°
    clear sky
  • Ruma
    13°
    clear sky
  • Kladovo
    clear sky
  • Novi Pazar
    clear sky
  • Jagodina
    10°
    clear sky
  • Ivanjica
    10°
    clear sky
  • Titel
    13°
    clear sky
  • Ub
    12°
    clear sky
  • Bor
    clear sky
  • Nikinci
    13°
    clear sky
  • Batajnica
    13°
    clear sky
  • Surdulica
    -1°
    clear sky
  • Ralja
    13°
    clear sky
  • Zlatibor
    10°
    clear sky
  • Popinci
    13°
    clear sky
  • Kosjeric
    10°
    clear sky

Štampano izdanje

Anketa

Treba li Rusi da izgrade svoju bazu u Srbiji?