Informer

14:32 Zaštitnik potrošača 1

Zaštitnik potošača | 14. 02. 2018.

ČISTO PONIŽAVANJE! Banka napravila Nišliji pakao od života, pa mu nudi 300 DINARA ODŠTETE!

Mladenu Kandiću, koga je NLB banka dva puta greškom prijavljivala Kreditnom birou kao neredovnog platišu, ponudili kao odštetu da ga 12 meseci oslobode naknade za održavanje računa. "Tužiću ih", poručuje Kandić

Mladen Kandić iz Niša, koga je NLB banka dva puta greškom prijavila Kreditnom birou, zbog čega nije mogao da podigne kredit, dobio je ponudu za odštetu, koja je, kako kaže, ispod časti svakog čoveka. Njemu je pomenuta banka, u znak izvinjenja i nakon priznanja greške, dala ponudu da mu u narednih godinu dana da po 300 dinara mesečno, tačnije da ga oslobodi naknade za održavanje računa u visini pomenutog iznosa.

Nakon što je Kandić za naš dodatak krajem prošle godine ispričao kroz šta je prošao zbog greške NLB banke, uputio je prigovor i Narodnoj banci Srbije, koja je utvrdila da je njegova žalba osnovana, ali su mu preneli i ponudu banke da u znak izvinjenja bude 12 meseci oslobođen nadoknade za vođenje tekućeg računa.

- Bolje da mi ništa nisu ponudili nego ovako nešto. Pa ovo je sramota, zamislite da sam ja oštetio banku na bilo koji način ili kasnio u izmirenju obaveza. Pa u najmanju ruku bi me odrali za zatezne kamate, a onda bi usledio sud, izvršitelji... Zbog ovoga ću podneti tužbu, ići ću do kraja, jer ovo je bezobrazluk. Svi dokazi su na mojoj strani. A oni se verovatno nadaju da ću odustati - kaže Mladen Kandić za Zaštitnik potrošača.

U dopisu koji je NLB banka poslala Narodnoj banci povodom slučaja Mladena Kandića, priznaju da su mu ponudili naknadu od 300 dinara mesečno u narednih godinu dana, ali su se požalili i na to da im je zasmetalo što njihov klijent javno iskazuje svoje nezadovoljstvo, a između ostalog i tekst objavljen u našem listu. Takođe kažu da je Kandićeva pritužba neosnovana.

PISMENA ISPOVEST BANKARKE O KREDITNOJ PREVARI VEKA: Svesno smo obmanjivali klijente! Morali smo da hvalimo kredite u švajcarcima!

- Za sve vreme obrade zahteva i prigovora korisnik se obraćao više puta na zvaničnoj Fejsbuk strani banke i na taj način je izražavao svoje nezadovoljstvo. Takođe, u dnvenim novinama Informer, a na osnovu informacija korisnika Kandić Mladena, objavljen je članak o pogrešno evidentiranim podacima u KB od strane banke, čime je banka izložena reputacionom riziku i prikazana u negativnom kontekstu - piše u dopisu NLB banke Narodnoj banci Srbije.

ŠAPČANKA U BANKARSKOM PAKLU! Falsifikatori i NLB banka ženi upropastili život: UKRALI JOJ IDENTITET, PA PODIGLI KREDIT KOJI NE OTPLAĆUJU!

Da podsetimo, pomenuta banka je Mladena Kandića dva puta prijavljivali kao nesavesnog dužnika Kreditnom birou, zbog čega nije mogao da podigne kredit kada mu je bio potreban, kao ni da obnovi dozvoljeni minus. Osim toga, službenici NLB banke zvali su kompaniju u kojoj Kandić radi i rekli da ne plaća kredit.

- Kada sam otišao do filijale da proverim o čemu je reč, službenica koja je zvala je u programu gledala pogrešnu godinu. Ja u toj godini i nisam imao kredit, tako da nije ni moglo biti uplata. U međuvremenu, dozvoljeni minus su mi pretvorili u nedozvoljeni, pa mi je bila blokirana plata. Morao sam da pozajmljujem novac jer su mi primanja bila zarobljena - ispričao nam je Kandić.

NLB-u zasmetao tekst u Zaštitniku, plaše se za reputaciju


Djordje

20.02.2018. 16:48

Ova banka je poznata po prevarama. Moju prijateljicu terete za kredit koji je nasledila, a taj kredit je dobijen laznim menicama. Zirant nije ni znao da je zirant, a nije ni mogao biti zirant jer nikada nije bio u radnom odnosu. Prijateljica godinama vraca kredit i dug je sveden na svega nekoliko hi8ljada dinara, a banka potrazuje tri miliona. Ne daju nista napismeno. Strasno.


Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]