Informer

08:22 Zaštitnik potrošača 2

Informer | 25. 04. 2018.

POBUNA PROTIV "TELENORA"! Korisnici pripejda tvrde: UCENJUJU NAS I DRŽE ZAROBLJENE NAŠE PARE!

To je moj broj, ja sam ga lično platila i hoću da ga koristim kako god ja hoću i da uvek imam svoj novac na raspolaganju, a ne kako vi odredite, poručila je Sanja Riznić nakon obaveštenja da se rok važenja kredita smanjuje za 330 na 60 dana

"Telenorovi" pripejd korisnici besni su na ovog operatera zbog skraćivanja roka važenja kredita sa 330 na 60 dana. Ono što ih je najviše iznerviralo je to što se nakon pomenutog roka novac na računu koji im je preostao zamrzava do naredne dopune.

Naime, kako su nam rekli u "Telenoru", period trajanja dopune je 60 dana, a kartice 390 dana od poslednje dopune.

- Ono što je važno istaći jeste da se kredit ne briše posle 60 dana, već se može ponovo koristiti nakon nove dopune. Na primer, korisnik koji ima 200 dinara kredita po isteku 60 dana, uz novu dopunu od 200 dinara, imaće ukupno 400 dinara na raspolaganju - kažu u "Telenoru" za Zaštitnik potrošača.

ŠOK ZA PRIPEJD KORISNIKE TELENORA! Skratili važenje kredita za 270 dana!

Sanja Riznić, jedna od vlasnica broja, najavljene promene nije prihvatila sa oduševljenjem.

- Ne dopada mi se to, ne dozvoljavam nikome drugome ni sladoled da mi zamrzava, a kamoli moj mukom zarađeni novac. To znači da će biti "u zatvoru", a zatvor je samo za one koji su počinili loše delo. Neće da može - slikovito je opisala svoj stav korisnica pripejd broja.

Niko nema prava da "blokira" vaš novac na vašem računu i da vas natera da kredit, recimo, od 200 dinara potrošite za 60 danaPetar Bogosavljević, Pokret potrošača

Bogosavljević: Čista manipulacija

Predsednik Pokreta za zaštitu potrošača Petar Bogosavljević smatra da u ovom slučaju "Telenor" ozbiljno krši prava potrošača i dovodi ih u zabludu.
- Nedopustivo je da ugovornu obavezu skrate sa 330 na 60 dana, jer je to zaista velika razlika i samim tim ograničavaju korisnike i njihovu potrošnju. To što oni rade je marketinški trik, manipulacija, loša poslovna politika gde i te kako ima mesta za žalbu i reagovanje nadležnih organa. Niko nema prava da blokira vaš novac na vašem računu i da vas natera da kredit, recimo, od 200 dinara potrošite za 60 dana, jer je tako odlučeno u ovoj kompaniji. Zaštita potrošača je na prvom mestu i ne sme se vršiti pritisak na njih zarad nečije zarade i boljeg poslovanja - izričit je Bogosavljević.

Na opasku operatera da u svakom slučaju ne gubi kredit, da bude bez brige, i da ukoliko redovno koristi broj, neće ni dolaziti do isteka tog prvog roka za dopunu, Sanja je bila dodatno iznervirana.

- Kako da ne brinem kad ćete mi zarobiti novac jer hoću da ne koristim redovno broj?! Sada me ucenjujete i da redovno koristim broj? To je moj broj, ja sam ga lično platila i hoću da ga koristim kako god ja hoću i da uvek imam svoj novac na raspolaganju, a ne kako vi odredite. Strašno! Kažnjavate svakoga ko koristi pripejd broj. Po kom osnovu? Za koji zločin su krivi? Gde možemo da obiđemo novac, u kom zatvoru? - poručila je Sanja Telenorovom operateru.

Redakciji Zaštitnika potrošača javio se i Petar B., kome takođe nije prijala pomenuta promena.

- Taj broj imam već 20 godina. Kupio sam ga još u "Mobtelu" i u to vreme za njega dao ogroman novac. Registrovao sam ga na svoje ime i taj broj je moje vlasništvo. Čuvam ga jer sam dosta odsutan iz zemlje i koristim ga samo kad dođem u Srbiju, te mi nije u interesu da ga prebacujem na postpejd. Pitam se odakle nekom pravo da mi ga posle nekog vremena ukine i oduzme - revoltiran je naš sagovornik.

U "Telenoru" svoju odluku o promenama na štetu korisnika objašnjavaju trendovima na tržištu.

- Naša pripejd ponuda u skladu je sa trendovima na tržištu, te naši korisnici imaju na raspolaganju velike količine interneta - poručuju iz "Telenora".

OTKRIVAMO! EVO ŠTA SE KRIJE IZA PRODAJE TELENORA ČESIMA: Kupili kompaniju da je preprodaju BIVŠEM ŠEFU CIA!



Muki

05.07.2018. 11:17

Nije samo to kod Telenora, sve mreže su to uvele za pripejd i Vip i mts, mts je to prvi uveo, zatim Vip, a globaltel je za takvom politikom počeo da radi...


Lemi

06.07.2018. 18:37

Pa dobro bre ljudi da li ste vi realni. Kompanija ima svoje inovacije i ideje kako da zaradi novac. To sto nekome nesto ne odvovara, ne mora ni da koristi. Ta firma je jedina koja posluje fer, a da ne postuju zakon, ne bi ni postojali u Srbiji. Ovo za zakon vazi i za ostale operatere..


Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]