Shutterstock

08:59 Zaštitnik potrošača 0

Zaštitnik potošača | 16. 07. 2018.

BAHATLUKU NEMA KRAJA! SBB od korisnika traži opremu KOJU IM JE VRATIO!

Operater tereti Srboljuba Petrovića da im nije nakon isteka ugovora vratio opremu za total TV, za šta mu traže skoro 14.000, iako su mu upravo oni izdali potvrdu da je sve razdužio

Svakakvih priča smo se naslušali, a i objavili o SBB-u, ali ono što se događa Srboljubu Petroviću iz Beograda zaista je nesvakidašnje. Ovaj operater ga tereti da im nije nakon isteka ugovora vratio opremu za total TV, za šta mu traže skoro 14.000, iako su mu upravo oni izdali potvrdu da je opremu razdužio. 

Petrović tvrdi da, iako je raskinuo ugovor sa SBB-om i sklopio novi ugovor sa MTS-om, njemu i dalje pristižu računi i opomene.

NAVLAKUŠA! Evo kako SBB VARA KLIJENTE! Obećaju besplatan HBO, pa ga zaključaju!

- Korisnik SBB-a sam bio oko osam godina. Međutim, nikada nisam bio zadovoljan njihovom uslugom jer mi se signal na televiziji stalno gubio, a često nisam imao ni internet. Zato sam se 31. oktobra prošle godine obradovao kada su me kontaktirali operateri i saopštili mi da je naš ugovor istekao. Odmah sam im rekao da ne želim ni da produžim ugovor i zamolio ih da dođu i uzmu svu opremu - kaže Petrović.

Informer


Skinuo sam i vratio opremu 14. februara i dobio potvrdu o izmirenim obavezama prema SBB-uSrboljub Petrović

Zabrana penala za SBB

Pre godinu dana Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija kablovskom operateru SBB zabranilo je naplatu penala za prevremeni raskid ugovora. Nadležni organi su utvrdili da je ovaj operater prekršio Zakon o zaštiti potrošača i učinio povredu kolektivnog interesa potrošača.

On tvrdi da je odmah postao korisnik MTS, ali da su ga iz SBB konstantno zvali i nudili mu da produži ugovor, što on nije želeo. Posle više od mesec dana operater ga je ponovo kontaktirao i rekao da ukoliko ne želi da bude njihov korisnik, mora da vrati opremu.

- Bio sam neprijatno iznenađen, jer nisam znao kako mogu da skinem svu onu skalameriju sa krova, kao ni da otkačim kablove. Prosto, nisam ja ni postavljao tu opremu, pa ne razumem zašto bih je ja i skidao. Kada sam otišao u njihovu poslovnicu rečeno mi je da moram sam da skinem risiver i da im ga vratim. To sam i učinio 14. februara i dobio potvrdu o izmirenim obavezama prema SBB-u - priča naš čitalac i dodaje da je potpisao i raskid aneksa ugovora, iako ga nije ni sklopio.

13.925 dinara je poslednji iznos duga

Međutim, već u aprilu mu je ponovo stigla opomena da nije vratio opremu, kao i da će morati da plati kaznu u iznosu od 8.125 dinara!

- Mislio sam da je došlo do greške! Nisam mogao da verujem da mi traže opremu koju sam već vratio. Zvao sam ih i reagovao na to. Međutim, ništa nije vredelo jer mi je i u junu stigla još jedna opomena, sa još većim iznosom, od 13.925 - kaže Petrović.

Do danas nismo dobili odgovor od SBB-a povodom ovog slučaja.

SBB ŠIBICARENJE! Ne nasedajte na prevaru, tarife menjaju bez upozorenja!



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]