Shutterstock

08:28 Zaštitnik potrošača 10

zaštitnik potrošača | 21. 09. 2018.

KOMPRESORI CRKAVAJU, SERVIS MASNO ZARAĐUJE! Dobro razmislite PRE NEGO ŠTO KUPITE LG FRIŽIDER!

I Beograđanki Rosi Radić majstori iz ovlašćenog AB LG servisa zamenu pokvarenog dela naplatili čak 12.400 dinara iako je pod garancijom. Da zlo bude veće, i nov kompresor se pokvario posle mesec dana

Kompresori su definitivno slaba tačka LG kombinovanih frižidera, a samim tim i prilika za naplatu popravke uređaja u garanciji. Zato budite oprezni prilikom kupovine ove vrste bele tehnike pomenutog proizvođača.

Preduzmite nešto

Očigledno nas ima više sa istim problemom, pa je moguće da će posle vaših tekstova neko da se seti i da preduzme nešto
Rosa Radić

Nakon priče Beograđanina Dragana Rajlića, koji je platio zamenu kompresora 12.400 dinara ovlašćenom servisu, iako je frižider u garantnom roku od 10 godina, javila nama se i Rosa Radić iz Beograda, koja je prošla još gore od njega.

- Slučaj gospodina Rajlića je isti kao i moj, samo što se moja agonija nastavila dalje i nakon popravke. Kupila sam kombinovani LG frižider 6. septembra 2015. Dobila sam garanciju na 10 godina. Posle dve godine i 8 meseci, frižider se pokvario - kaže Rosa Radić.

Prvo je pozvala korisnički servis LG-a, gde su je uputili na ovlašćeni servis.

- Rekli su mi da nazovem AB LG servis. Upozorili su me da jedino njih smem da zovem, nikako neke druge servise. Došao je majstor iz servisa 26. juna i naplatio mi dolazak i to što je ustanovio kvar 3.000 dinara. Pokvario se kompresor, baš kao i na frižideru gospodina Rajlića. Kompresor su mi zamenili 11. jula, navodno su stavili novi i platila sam im još 9.400 dinara za rad. Dakle, ukupno 12.400 dinara. Nezadovoljna, pozovem ponovo korisnički servis LG-a da ih pitam kakav je to način da mi uzmu tolike pare za deo koji je pod garancijom. Njihov odgovor je da oni imaju ugovor sa AB servisom i da tako mora biti - ogorčena je naša sagovornica.

Shutterstock

Kako kaže, posle nerviranja, prešla je preko svega.

- Računam, neka ih đavo nosi, ugradili su mi drugi kompresor, pa valjda je kraj mukama. Posle mesec i po dana, tačnije 1. septembra, kada sam se vratila sa godišnjeg odmora zatekla sam frižider ponovo u kvaru. Sve se usmrdelo. Pozvala sam AB servis, dolazi majstor i kaže ponovo da je taj navodno novi kompresor u kvaru. I tako do danas frižider sa zamrzivačem ne radi. Kada sam pročitala u vašem dodatku priču poput moje, podstakli ste me da se borim. Očigledno nas ima više sa istim problemom, pa je moguće da se neko i seti da preduzme nešto - optimistična je gospođa Radić.

Da podsetimo, udruženje "Zaštita potrošača" kontaktiralo je nekoliko servisa koji se bave popravkom frižidera. Ispostavilo se da ta usluga u najgorem slučaju košta dvostruko manje nego što je naplaćuje ovlašćeni servis.

Kršenje zakona zarad profita

Predsednik Udruženja "Zaštita potrošača" Nenad Bumbić ističe za naš list da je u ovom slučaju došlo do ozbiljnog kršenja Zakona o zaštiti potrošača i da su u ovom servisu dužni da klijentu vrate novac.

- Jasno je da je ovde došlo do prevare kupca i njegovog dovođenje u zabludu. Ovo je nepoštena poslovna praksa, ugrožavanje prava potrošača i ostvarivanje dodatnog profita mimo zakona. Ovde ima prostora za žalbu i reagovanje nadležnih institucija - smatra Bumbić.



goran

21.09.2018. 09:34

nađite način da kontaktirate direktno LG , pa kad dobiju packu promeniće priču, sa našim vucibatinama je najgore


koki

21.09.2018. 10:29

Ja imam Obodinov frizider star preko 40 godina. Ne pravi probleme, ne kvari se. Nedavno sam ga otopio i lepo ocistio, radi kao sat. Ona Jugoslavija nekada je pravila frizidere koji traju 40 godina, a sada uvozimo tehniku koja ni garanciju ne moze da izgura bez kvarova i popravki.



Tatjana

21.09.2018. 20:48

I moj kombinovani LG no frost se stalno kvari. Zaledi i onda gornji deo- frizider ne radi. Onda sve povadim iz zamrzivaca, otvorim deo gde duva hladjenje, uzmem fen, otopim ga i eto meni NO Frost. Zvah sevis,kaze, tako je,treba mu 48h da se sam otopi. Toliko o ovim novotarijama. Mama ima Obodin star vise od 40 godina i radi konov. To je sigurno, jer su Crnogorci dugo ispitivali debelu ladovinu.


Dejan

22.09.2018. 10:24

To je izolovan slucaj , inace LG frizideri su bukvalno jedni od najkvalitetnijih uredjaja na trzistu . Kod svih proizvodjaca se desavaju kvarovi i zato postoji garancija. Ako je doslo do propusta servisa to treba prijaviti i traziti nadoknadu, na to imate pravo. Inace frizideri su na zadnjem mestu po kvarovima u beloj tehnici.


Ledo

22.09.2018. 17:08

Garancija, valjda sama reč sve kaže, ako nešto strada u garantnom roku, kvar se otklanja bez naknade. Tatjana, Vaš kvar je rešiv i česta pojava. Vama ne radi ciklus otapanja, nakon nekoliko dana (10-15) od ručnog otapanja, već se da primetiti da frižiderski (plusni) deo slabije hladi, razlog tome je nakupljeni led koji blokira strujanje hladnog vazduha kroz kanale. Popravkom ciklusa za otapanje (postoji više razloga ali je svaki isplativ) prestaje i skupljanje leda a time dobijate stalni protok hladnog vazduha!


Amater

21.09.2018. 17:42

KONTAKT CENTAR LG-ija JE U TALU SA AB SERVISOM ZATO SVE I UPUCUJU NA TAJ SERVIS.TREBA ZVATI LG KOMPANIJU PA DA VIDIS DALI BI VISE BIO OVLASCEN SERVIS AB.


Crni

21.09.2018. 09:11

Vrati prodavcu i uzmi pare nazad, i za servis, pa neka se oni peglaju. Usput posalji i inspekcije pa se cenkaj kada te zovu


Axax

21.09.2018. 13:33

Pozovete servis oni poprave lil odnesu frižideri poprave. Dovezu ga nazad kod vas, a onda ih vi isterati van iz kuće. Ako neće pozovete policiju i pošto je frižider vaš ostaje kod vas, a oni onda neka vas tuže ako imaju osnova. Što naravno nemaju jer vi imate garanciju.



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]