• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA

Autor: K. P.

29.10.2018

10:09

(FOTO) "SUPER VERO' - SUPER PREVARA! Na policama jedna cena, A NA KASI - IZNENAĐENJE!

Zaštitnik potrošača

(FOTO) "SUPER VERO' - SUPER PREVARA! Na policama jedna cena, A NA KASI - IZNENAĐENJE!

Podeli vest

Ispod niza proizvoda u prodajnom objektu na Novom Beogradu cena uopšte nije istaknuta, dok su u brojnim slučajevima cene izmešane i ne odgovaraju gramaži artikala, u "Veropulosu" se pravdaju renoviranjem objekta
Prava potrošača

Potrošač ima pravo da izabrani proizvod plati po onoj ceni koja je istaknuta na tom proizvodu
Pokret potrošača

U marketu "Super Vero" na Novom Beogradu vlada totalni haos sa cenama! Zato širom otvorite oči jer se može desiti da vam na kasi traže više ili manje novca nego što piše na ceni ispod proizvoda. U kompaniji "Veropulos" pravdaju se renoviranjem prodajnog objekta.

Nakon žalbi čitalaca na ovaj problem, ekipa "Zaštitnika potrošača" u ulozi tajnog kupca obišla je "Super Vero" na Novom Beogradu. Ono što smo tamo zatekli jesu čitave police bez ijedne jedine cene, nepostojeće gramaže i brdo cena koje ne odgovaraju stvarnim iznosima koje vam naplaćuju na kasi.

Samo na polici i u frižiderima gde je izložena "koka-kola" zatekli smo tri nepravilnosti. Ono što nam je prvo zapalo za oko jeste flaša ovog napitka koja, ako je verovati ceni koja stoji ispod proizvoda, košta svega 54,99 dinara, da bi nam je na kasi kasnije naplatili 79,99 dinara (istaknuta cena je za veće pakovanje).

NEPRAVILNOSTI KOJE SMO PRONAŠLI U OBJEKTU "SUPER VERA"

Foto:  

Malo dalje u frižideru se nalazila limenka "koka-kole zero" od 250 mililitara, a ispod nje je cena za isti proizvod, ali zapremine 330 mililitara. Na istoj polici nalazila se i flašica od pola litra, ali je na ceni pisalo da ta flašica ima 250 mililitara?! Nisu samo "Koka-kolini" napici bili sporni. Kada smo zašli malo dalje, uočili smo čitave redove raznih proizvoda ispod kojih ne stoji ni jedna jedina cena! Ako poželite da pazarite koficu kokica širom otvorite oči, jer na rafu ispod kokica sa ukusom sira nalazi se cena za isti proizvod, ali sa ukusom maslaca.

NE VERUJTE "DŽAMBO" KATALOGU, ALI NI SVOJIM OČIMA! Kompanija "Veropulos" žestoko KRŠI ZAKON O OGLAŠAVANJU!

Zakon

Trgovcima po zakonu prete velike kazne za nejasno istaknute ili pogrešno postavljene cene. One dostižu i nekoliko stotina hiljada dinara. Za potrošača prema Zakonu o trgovini i Zakonu o zaštiti potrošača, cena na rafu je ona cena koju plaća. Za kupca je, naime, važeća cena samo na rafu 

Ukoliko odete do dela gde se nalaze praškovi za veš, lako ćete uočiti akcijsku cenu za prašak "persil"od 3 kilograma, ali pažljivo gledajte jer se na polici zapravo nalazi isti proizvod, ali od dva kilograma i koji nije na akciji.

U Pokretu potrošača Srbije kažu da su propisi u tom slučaju jasni.

- Potrošač ima pravo da izabrani proizvod plati po onoj ceni koja je istaknuta na tom proizvodu ili na prodajnom mestu ispod ili iznad određenog proizvoda - naglašavaju u ovom udruženju.

- Trgovac jednostavno ima zakonsku obavezu da naplati po onoj ceni koja je istaknuta, a ne po ceni koja se pojavljuje u kasi. Potrošač koji smatra da je u pravu, da je jedna cena na kasi, a druga na rafu, trebalo bi da to slika i tako obezbedi dokaze. Trebalo bi, takođe, da ceo problem prijavi i tržišnoj inspekciji.

Da su ovakve situacije česte, potvrđuju i u Nacionalnoj organizaciji potrošača.

Foto: Shutterstock

- Potrošač plaća cenu koja je na rafu, i samo tu cenu. Trgovci se pravdaju da imaju previše artikala kojima treba da se promene cene, kao i da imaju malo ljudi, ne mogu sve da postignu i slično. Ipak, za takve stvari nema opravdanja, jer se dešavaju prečesto. Trgovci nekada namerno prave takve "greške", po principu "ako prođe - prođe", jer se često desi da potrošač i ne primeti, pogotovo ako kupuje više artikala - kažu u NOPS-u.

Trgovcima po zakonu prete velike kazne za nejasno istaknute ili pogrešno postavljene cene. One dostižu i nekoliko stotina hiljada dinara.

Nepravilne cene su posledica renoviranja?!

Foto: Informer/Zaštitnik potrošača

U "Super Veru" za Zaštitnik potrošača kažu da je njihova glavna misija zadovoljstvo potrošača i da sve čine da svoje aktivnosti sprovode upravo u tom pravcu.
- Objekat koji ste pomenuli jedan je od naših najvećih objekata na tržištu Srbije i trenutno je u fazi renoviranja. S obzirom na veliki broj lojalnih kupaca, odluka kompanije je bila da objekat ne zatvaramo dok traju radovi, već da se radovi odvijaju sukcesivno, sa što manjom uzurpacijom potrošača. Ovakva odluka ima za posledicu sa jedne strane zadovoljne kupce koji imaju naviku dolaska u ovaj naš objekat, ali sa druge strane i povremena premeštanja asortimana koja mogu rezultirati neusklađenošću cena. Nadamo se skorijem završetku radova i samim tim vraćanjem redovnom poslovanju u ovom "Super Vero" objektu bez sličnih navedenih primera - poručili su nam iz ove kompanije.

 

 

 

 


Tagovi:

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

komentari
Svi komentari
deda Raša

pre 5 godina

Sve je u Srbiji moguce, pa cak podmititi inspekciju i onda raditi sta hoce.

Amater

pre 5 godina

NIJE BOLJE NIGDE PO TOM PITANJU U LIDLU VEC DVA PUTA SAM PREVAREN PRVI PUT SA RIBOM ZA 30% NA CENU,VRATIO SAM SE SA PARKINGA I REKLAMIRAO PROPUST I KASIRKA JE UZ IZVINJENJE VRATILA RAZLIKU U CENI.DRUGI PUT SAM UZEO UBRUSE GDE JE BILA ISTAKNUTA JEDNA CENA NA PALETI A NAPLACENA DRUGA ALI SE NISAM VRATIO JER SAM OTISAO SA PARKINGA I OKRIVIO SAMOG SEBE JER SAM VEROVAO DA JE PRVI PUT BILO SLUCAJNO.

koki

pre 5 godina

Kako nije bolje ako su ti vratili razliku u parama. Znas kad bi to dobio u Veru, kad na vrbi zasvrbi.

Sale S

pre 5 godina

I bice sve gore. Ljudi jednostavno nece vise za te pare da rade takav posao gde se ne postuju ni vikendi ni praznici, ni svetak ni petak i masovno odlaze, a trgovine kojih je sve vise ne samo da ne uspevaju da nadju dovoljan broj kvalitetnih radnika, nego nikakvih.

koki

pre 5 godina

Ma tako rade godinama u Veru u Vojislava Ilica. Sto puta sam se svadjao sa njima i nikada nisu pristali da postupe po zakonu tj. da naplate proizvod po ceni koja je istaknuta, nego samo ili da vratim proizvod ili da ga nosim po ceni koju su naplatili na kasi. Zato od kad se otvorio Lidl nisam usao u Vero. Dosta je bilo.

SS

pre 5 godina

Sve je "super"u super organizovanom lopovskom sistemu.

Pametnjaković

pre 5 godina

Svi dobri radnici napustili Vero! Ostale ulizice bez adekvatne školske spreme, koje su u međuvremenu avanzovale do pozicija menadžera...

Panic Mechanic

pre 5 godina

Ово се мени десило неколико пута у Суперверо 2 продавници (у Војислава Илића, Београд). Више не улазим уопште у Веро.

Cika Velja

pre 5 godina

To vam je svuda tako, u svim marketima je tako. Jednostavno zaposleni nisu obuceni kako treba. Inace sto se tice ovih fotografija, ako niste znali, ZABRANJENO je slikati u prodavnicama!

Izbori 2024

TV

JOŠ TV VESTI

Hronika

Sport

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set

Srbija