MUKE KLIJENATA BAHATOG KABLOVSKOG OPERATERA: SBB naplaćuje fantomske usluge, programa nema ALI RAČUNI REDOVNO STIŽU!

Shutterstock

15:03 Zaštitnik potrošača 4

K. Milanović | 25. 10. 2019.

MUKE KLIJENATA BAHATOG KABLOVSKOG OPERATERA: SBB naplaćuje fantomske usluge, programa nema ALI RAČUNI REDOVNO STIŽU!

Dva meseca zbog kvara i neažurnosti majstora SBB-a Jovo Knežević nije imao nijedan jedini kanal, ali su mu uredno naplatili račune za taj period. Slično se desilo i Beograđanki Gordani Arsenić

Kompanija SBB ne preza više ni od čega da svojim korisnicima uzme što više novca! Čak i kada TV signal nemate zbog kvara, njihove greške ili propusta, uredno će vam stići račun za usluge koje niste mogli da koristite, piše Zaštitnik potrošača

Jovo Knežević iz beogradske opštine Barajevo SBB tražio je da plati račune za dva meseca tokom kojih nije imao TV signal, jer se niko od majstora ovog operatera nije udostojio da dođe i otkloni kvar na banderi.

Prave se ludi

- Pre godinu dana, u septembru, kada sam upalio televizor, video sam da nemam nijedan jedini kanal! Odmah sam ih pozvao i rekli su da će doći da poprave. Međutim, narednih dva, dva i po meseca niko se nije pojavio!

Svakog dana sam zvao operatere i svaki put su mi rekli "doći ćemo". Konačno, pojavio se dečko, popeo na banderu, otkrio u čemu je problem i rešio to.

Kada mi je stigao sledeći račun, primetio sam da piše da imam dug 7.800 dinara, odnosno dve mesečne pretplate. Opet sam odmah pozvao operatera, koji mi je rekao da dva meseca nisam platio račun.

Uvek savetujemo potrošače da kada upućuju reklamaciju, to urade pisanim putem kako bi imali dokaz i bili obezbeđeni ako se nešto desi
Dejan Gavrilović, 'Efektiva'

Objasnio sam im da ja ta dva meseca nisam imao nijedan jedini kanal i da nije u redu da platim uslugu koju nisam imao. Ispao je fer, rekao da razume i da ni ne treba da platim, već će on objasniti nadređenima o čemu se radi i da će otpisati dug - objašnjava Jovo.

Na njegovo zaprepašćenje, SBB mu je pre nekoliko dana isključio kablovsku televiziju zbog fantomskog duga.

- Međutim, iznenađenjima nikad kraja sa SBB-om! Neprijatnih, naravno. Pre nekoliko dana isključili su mi kablovsku. Pozvao sam da pitam o čemu se radi, a oni su mi rekli da dugujem 7.800 dinara i da će me ponovo priključiti čim to platim. Nisu vredela ni moja objašnjenja, nisu hteli da me slušaju. Sinovi su bez mog znanja otišli i platili dug, inače im ja nikad ni dinara ne bih dao - ističe Knežević.

Mesec dana bez signala

Slična situacija dogodila se i Beograđanki Gordani Arsenić.

- U junu sam se razbolela i skoro tri meseca ležala bez mogućnosti da izađem napolje i platim račune. Ni EPS, ni MTS me nisu isključili zbog neizmirenih obaveza, a SBB jeste, i to 4. septembra. I to je potpuno u redu, takva je politika njihove firme.

Ja sam veoma brzo otišla i platila sve račune, uključujući i dug od 6.922 dinara prema SBB-u. Odmah sam ih pozvala i objasnila da ja više ne želim njihove usluge, tako da ne moraju ni da mi uključuju signal ponovo. Tako su i uradili i ja već mesec dana nema televiziju.

Međutim, na moje zaprepašćenje, pre nekoliko dana stigao mi je račun od 3.290 dinara - kaže Gordana i dodaje:

- Stvarno mi nije jasno zašto bih plaćala nešto što nisam koristila. Već mesec dana nemam signal, sva dugovanja sam isplatila, nije mi jasno šta još hoće od mene - pita se Gordana.
 

Gavrilović: Reklamacije upućujte pismenim putem

Dejan Gavrilović iz potrošačkog udruženja 'Efektiva' kaže za prvi slučaj, ukoliko čovek ima bilo kakav dokaz da se pre godinu dana žalio i uputio reklamaciju, onda SBB-u ne duguje ništa.

- Mi uvek savetujemo potrošače da kada upućuju reklamaciju, to urade pisanim putem kako bi imali dokaz i bili obezbeđeni ako se nešto desi. Ali i usmene razgovore snima SBB, tako da i to može poslužiti kao dokaz.

Da nije isplatio dugovanje, sledeći korak bio bi da objasni SBB-u šta se desilo i da sačeka da li će ili neće uvažiti njegovu pritužbu. Ukoliko ga odbiju, čekao bi da ga tuže, a onda se branio istom argumentacijom kao u reklamaciji - kaže on i dodaje:

- Ista stvar je i sa drugim slučajem, ali je problem što žena nema nikakvog dokaza da nema kanale.

Pratite Zaštitnik potrošača na Fejsbuku OVDE

Pratite Zaštitnik potrošača na Tviteru OVDE

 

Za vaša prava bori se Zaštitnik potrošača: Zastitnikpotrosaca.rs


Ahmet

25.10.2019. 15:24

secice u ruke i secite kablove . .skidjte razvodne kutije .. shvatice brzo koliko je sati



Pera89

25.10.2019. 16:04

СББ без било какве контроле подиже цену месечног одржавања за телевизију, а не побољшава квалитет. Незаконитом изменом Општих услова пословања увео је отказни рок од 30 дана чак и за људе који немају никакав уговор и наплаћују вам цео месец ако хоћете да их се отарасите и вратите им опрему (раније су вам обрачунавали само сразмерни дана у месецу кад вратите опрему). У Општим условима пословања, такође су незаконито и супротно Закону о оглашавању убацили "сагласност" корисника да се агресивно се рекламирају, и досађују људима на мобилни телефон и на фиксни кад год стигну. Променом редоследа канала фаворизују антисрпске канале (нпр. избацили су канале из Републике Српске а убацили ЦИА-Н1 босанске канале за испирање мозга на којима су малтене Срби криви за све). Да не помињем да им је мутна власничка структура, да су повезани са генералом из ЦИЕ који је зглајзнуо јер је својој швалерки шапутао државне тајне, због којих су настрадали амерички дипломати у Либији, па нису знали шта ће са њим - и увалили га нама да нам испира мозак. А прича се да је фирма докапитализована уз учешће Сороша, то је онај фини чика што помаже преврате по свету и потписао је петицију за бомбардовање Србије.


Mara

26.10.2019. 12:57

Dopisivala sam se sa SBB vise puta dok ih nisam "ubedila" da ne moram da pratim uslugu koju nisam koristila. Otkazni rok mesec dana, pa otkazni rok mesec dana... U redu je ako vi u otkaznom roku koristite uslugu, ali ako ne ? U poslednjem pismu koje su mi poslali pisalo je da je moj prigovor osnovan.


Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]