
Shutterstock
ZABRANA ZA NASRTLJIVE TRGOVCE! Neće moći da vas zovu na telefon i nude svoje proizvode kako im padne na pamet!
Potrošači koji ne žele da ih trgovci uznemiravaju telefonom biće u prilici da se preko svog operatera prijave u registar "Ne zovi", rešenje je koje predviđa Nacrt zakona o zaštiti potrošača koji je u javnoj raspravi, rekla je danas gostujući na TV Pink pomoćnica ministra trgovine za zaštitu potrošaca Višnja Rakić
Ona je navela da će registar "Ne zovi" biti kod regulatornog tela - RATEL-a, i nalaziće se na njihovom sajtu.
- Da bi zašitili potrošače, insistiraćemo na registru ''Ne zovi'', trgovci ne smeju biti nestrpljivi i nasrtljivi - rekla je Višnja Rakić.
Nacrt zakona predviđa i uvođenje prekršajnih naloga za lakše prekršaje trgovaca.
- To su nalozi za lakše prekršaje, kada inspektor predoči prekršaj trgovcu a on prihvati da u kraćem roku uplati pola iznosa kazne, pa se tako reši spor - rekla je Rakićeva i dodala da će takvi nalozi moći da se izdaju samo u slučaju prekršaja za koje postoje fiksne kazne.
PREVARANTI NA INSTAGRAMU RADE PUNOM PAROM: Dalibor je kupio patike od 6.350, A POSLALI MU OVAJ KRŠ ZA 2.500 DINARA

printscreen
Predsednik Nacionalne organizacije potrošača Goran Papović ocenio je u istoj emisiji da je nacrt zakona kraj priče da je zaštita potrošača borba sa vetrenjačama i da se polako dolazi do standarda razvijenih društava.
- Uvođenje prekršajnih naloga za nas krucijalno, to je bila naša primedba ranije, a do sada bila samo kolektivna tužba kao zaštita - rekao je Papović.
OMV REKLAMOM ZA GORIVO OBMANJUJE POTROŠAČE: Sitnim slovima skrivaju istinu, uprkos protestima NE ŽELE DA JE MENJAJU?!
Najveće primedbe potrošača jesu oko poštovanja garantnog roka rekao je i dodao da je značajno što će biti novih rešenja u zakonima o poštanskom saobračaju, elektronskoj trgovini i zaštiti ličnih podataka.
- Neko je trgovcima prodao bazu podatka o penzionerima, kako drugačije objasniti to da ih neki trgovci nepogrešivo zovu - rekao je Papović.
On je naglasio da je uz zakon o zaštiti potrošača najbitnije izraditi podzakonska akta, tumačenja i jasne procedure, čega do sada nije bilo.
Mira
17.11.2019. 12:33
BRAVO DOSADIŠE I BOGU I NARODU SVAKI DAN ZIVKANJE I TO OKO 15H
Duško
17.11.2019. 12:40
Dojadili su sa nuđenjem svojih gluposti, zovu bez pardona u vreme popodnevnog odmora, vrte i na mobilni i na fiksni. I još su ljuti kada im kažem da nemam vremena za njihovu nasrtljivost. Kad mi nešto treba, znam dućan u koji ću to kupiti.
milegaj
18.11.2019. 11:43
Nasrtljivi su i trgovci svega i svačega ali i drugi ponuđači raznih zdravstvenih usluga i savetovanje pod izgovorom da nude velike pogodnosti (naravno ukoliko se javite kao slušaoc nihovih ponuda i ''imate sreću '' da vi budete odabrani ili kupite neki od proizvoda koje nude. Kad sam osobi koja je nudila 4 dana i 3 noćenja za mene i suprugu rekao da mi pošalju vaučer ili neki dokaz da sam dobitnik prekinula je vezu !