• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA

Autor: Zastitnikpotrosaca.rs

16.12.2019

18:03

PROVIDNI TRIKOVI OKTOPOD TRAVELA: Privlače klijente lažnim popustom, A ONDA IM UVALJUJU SKUPLJE ARANŽMANE, EVO KAKO!

Zaštitnik potrošača

PROVIDNI TRIKOVI OKTOPOD TRAVELA: Privlače klijente lažnim popustom, A ONDA IM UVALJUJU SKUPLJE ARANŽMANE, EVO KAKO!

Podeli vest

Niža cena koja se promoviše važi "za određeni broj osoba" i, po pravilu, kada hoćete to da iskoristite, u agenciji kažu da je sve rasprodato, kao i da ima slobodnih mesta, ali su ona skuplja

Turistička agencija "Oktopod travel" služi se trikovima ne bi li prodala zimske i novogodišnje aranžmane. Cene istaknute na reklami ne odgovaraju onima koje ćete zaista platiti.

Naime, kada posetite sajt pomenute agencije shvatićete da su ti aranžmani znatno skuplji nego što ste videli na promotivnom plakatu, a da ta niža cena važi "za određeni broj osoba".

 

 

Međutim, nigde nije istaknuto o kom broju je reč, a kada kontaktirate s agencijom, taj broj povlašćenih je već popunjen.

Našoj redakciji se obratio Dušan Pavlović, koji je na Fejsbuk stranici "Oktopod travela" pronašao ponudu za "Advent" u Zagrebu. Istaknuta cena za to putovanje u reklami je 21 evro.

"To je navlakuša"

- Pozvao sam agenciju da se raspitam za putovanje u Zagreb. Tada sam saznao da je cena zapravo 29, a ne 21 evro. Navodno, mesta po nižoj ceni su već popunjena. Agent ili nije znao ili nije želeo da mi otkrije koliki broj putnika dobija aranžman po toj nižoj ceni ako ga uopšte neko i dobija - ispričao je Pavlović za Zaštitnik potrošača.

Foto: printscreen

 

Kako kaže, i njegovi prijatelji su pokušali da dobiju jeftinije aranžmane u "Oktopodu", ali ispostavilo se da ni njih nema.

- Smatram da turistička agencija "Oktopod travel" obmanjuje putnike. Reklamira jednu cenu, a kada uđete na sajt, piše da je ta cena za određeni broj mesta. Nigde ne piše koliki je broj određenih mesta. Kako putnik da zna na osnovu čega se određuje taj broj? Mišljenja sam da je to samo navlakuša, jer u suprotnom bi sve bilo transparentno.

 

 

Cena mora biti ista za sve putnike. Može da stoji da je cena snižena do određenog datuma, ali ne sme da piše da za određeni broj važi jedna cena, a za drugi broj druga cena i plus da ne znate do kog broja - uveren je naš sagovornik.

Razlike do 30 odsto

Tragom ove priče posetili smo Fejsbuk stranicu "Oktopod travela" i ispostavilo se da svaki aranžman ima dve cene. Tako na primer, ponuda za doček Nove godine u Beču košta 85 evra, ali samo za određeni broj putnika, dok ostali plaćaju 125.

S Toskanom je slična priča - razlika u dvema cenama je čak 30 evra. Uglavnom je ta razlika u visini od 30 odsto, odnosno realna cena putovanja je za trećinu veća od promovisane. Negde je ta razlika manja, a neki aranžmani se ne prodaju po dvostrukim aršinima.

 

 

"Efektiva":Slučaj za inspekciju

U udruženju "Efektiva" kažu da je takvo poslovanje nedopustivo i da je, ukoliko potrošač ne može u agenciji da dobije ono što se reklamira, reč o kršenju zakona.

- Ukoliko u reklami piše da je cena aranžmana 21 evro, a kada hoćete da ga uplatite kažu da toga više nema u ponudi, to je kršenje zakona.

Da ne govorimo o tome da nigde nije naznačeno o kom broju ljudi koji imaju pravo na jeftiniji aranžman je reč i po kojim kriterijumima ga prodaju. Ovo je slučaj za turističku inspekciju - kažu u tom udruženju.

 

 

Pratite Zaštitnik potrošača na Fejsbuku OVDE
 
Pratite Zaštitnik potrošača na Tviteru OVDE
 
Čitajte Zaštitnik potrošača:Zastitnikpotrosaca.rs

 

 




Tagovi:

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

Izbori 2024

TV

Šta će biti sa parkovima po Beogradu? Opozicija pokušava da manipuliše građanima!
Live TV

Šta će biti sa parkovima po Beogradu? Opozicija pokušava da manipuliše građanima!

Pred beogradske izbore članovi opozicije pokušavaju da izmanipulišu građane Beograda. Malo, malo dižu paniku netačnim informacijama: tvrde da će pešački prelazi nestati sa mesta na kojima su neophodni, spinuju da je država dozvolila građenje stambenog objekta na mestu dečijeg parka, dižu paniku gde je nema. Sa druge strane, kada zađete među građane i kada popričate sa njima uglavnom komentarišu da Beograd nikada lepše nije izgledao. Gost "Info jutra" bio je glavni gradski urbanista Marko Stojčić sa kojim smo razgovarali o EXPU koji će se održati u Beogradu 2027. godine, ali i drugim važnim temama vezanim za naš glavni grad.

28.03.2024

10:35

Dinko Gruhonjić decu od 8 godina nazivao genocidnim! Nikada neće odgovarati za svoje reči jer je duboka država!
Live TV

Dinko Gruhonjić decu od 8 godina nazivao genocidnim! Nikada neće odgovarati za svoje reči jer je duboka država!

Predsenik Srbije Aleksandar Vučić kaže da su vitalni nacionalni interesi naše zemlje ugroženi. "U ovom trenutku, nije lako da kažem kakve smo vesti dobili u poslednjih 48 sati. Direktno nam ugrožavaju vitalne nacionalne interese i Srbije i Srpske. Narednih dana upoznaću narod Srbije sa svim izazovima koji su pred nama. Biće teško, najteže do sad. Borićemo se. Pobediće Srbija", napisao je Vučić na svom Instagram profilu. Na ovu temu u "Info jutru" govorio je novinar Tomislav Lovreković.

28.03.2024

10:11

Potpukovnik protivvazduhoplovne odbrane o obaranju "nevidljivog": Prva dva pokušaja bila su neuspešna, ali nismo gubili nadu! (VIDEO)
Live TV

Potpukovnik protivvazduhoplovne odbrane o obaranju "nevidljivog": Prva dva pokušaja bila su neuspešna, ali nismo gubili nadu! (VIDEO)

Na današnji dan pre 25 godine, četvrte noći NATO agresije na našu zemlju, Vojska Jugoslavije oborila je američki bombarder F-117A. Do tada se smatralo da ovaj tip aviona, koji je zbog smanjenog radarskog odraza zvan „nevidljivi”, nije moguće locirati na nebu. Ipak, to je uspelo Trećem raketnom divizionu 250. raketne brigade Vojske Jugoslavije, 27. marta 1999. u 20.42 časa. Dva projektila tipa „neva” ispaljena su iz atara Šimanovaca, a jedan je pogodio F-117A, koji se posle bombardovanja podzemnog komandnog centra u brdu Straževica u Beogradu zaputio ka vazdušnom prostoru Mađarske. Letelica u plamenu sunovratila se na njive u ataru sremskog sela Buđanovci. Pilot se katapultirao i prizemljio pomoću padobrana. Ostaci oborenog F-117A „noćni soko”, što je pun naziv aviona, danas se čuvaju u Muzeju vazduhoplovstva, kao trofej kojim nijedna vojska na svetu ne može da se podiči. O ovom poduhvatu Vojske Jugoslavije za Informer TV govorio je Đorđe Aničić, potpukovnik protivvazdušne odbrane, u emisiji "Info jutro".

27.03.2024

10:15

JOŠ TV VESTI

Hronika

Sport

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set

Srbija