• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA

Autor: J. Matijašević

02.01.2020

16:53

SRAMNA BAHATOST GIGATRONA I DEKSPRESA: Plaćen TV dostavili kupcu tek posle mesec dana, ALI TEK ONDA JE USLEDIO PRAVI ŠOK!

Zaštitnik potrošača

SRAMNA BAHATOST GIGATRONA I DEKSPRESA: Plaćen TV dostavili kupcu tek posle mesec dana, ALI TEK ONDA JE USLEDIO PRAVI ŠOK!

Podeli vest

Televizor je poručen u "Gigatronu", a trebalo je da ga dostavi kurirska služba "D Ekspres". Zbog kašnjenja krivicu prebacuju jedni na druge

Kada naručujete tehniku onlajn i čekate da vam je dostavi kurirska služba, naoštrite se strpljenjem i spremite se za čekanje i od mesec dana!

Jedna od takvih porudžbina može vam se desiti kad putem interneta kupite nešto u "Gigatronu" i čekate da vam proizvod dostavi "D Ekspres" brza pošta. Osim što nećete dobiti stvari na vreme, prebacivaće loptu jedni na druge i voditi krajnje neprofesionalnu politiku i sve to na štetu potrošača.

 

 

A kada vam konačno stvari stignu, sledeći problem će nastati sa radnicima kurirske službe, koji neće tehniku da donesu do stana.
 

Čist bezobrazluk

Jedna od onih kojoj se onlajn kupovina pretvorila u noćnu moru i koja je svakodnevno bila na vezi i sa "Gigatronom" i sa "D Ekspresom" jeste i Beograđanka Vanja J. Prema njenim rečima, televizor i mašinu za veš kupila je 18. novembra, a isporuka je kasnila čak mesec dana!

- Bavim se arhitekturom i dizajnom i zaista mi je važno da mi sve stvari stignu na vreme, da sve bude tačno i pouzdano. Kako zbog moje organizacije, tako i zbog roka koji dam klijentima. Međutim, nisam znala da ću se ovoliko namučiti. Uređivala sam klijentu stan i u "Gigatronu" sam naručila veš-mašinu i televizor.

Uostalom, nije mi prvi put da kupujem stvari onlajn. Obavila sam kupovinu i rečeno mi je da će mi proizvodi stići u najkraćem roku. Veš-mašina mi je zaista stigla brzo, ali od televizora ni traga ni glasa. Prolazili su dani, prošlo je nedelju dana, dve nedelje. Pozvala sam i jedne druge, ali svuda sam naišla na veliku doze drskosti i neljubaznosti.

 

 

U "Gigatronu" su me čak pitali šta ja hoću od njih, šta da mi oni rade kada je sve do brze pošte?! Zamislite, šta da mi rade za mali lcd televizor od 50.000, koji je trebalo odmah da mi stigne - ogorčena je Vanja J., i nastavlja:
 

Bez odgovora

- Onda sam počela svakodnevno da ih zovem i da se raspitujem šta je sa mojom pošiljkom, jer sam sve rokove probila. Odgovore nisam dobijala, da bi mi konačno, pre nedelju dana, stigao televizor.

A onda je usledio novi šok, kada radnik "D Ekspresa" nije hteo da mi donese televizor u stan, na drugi sprat. Uz to sam žena koja je bila sama i kojoj nije imao ko da pomogne. Uz raspravu i molbe, jedva je pristao. Velika neprofesionalnost i ogromna neodgovornost. Ali, iskreno, najveći propust je napravila kurirska služba - naglašava naša sagovornica.

 

 

Povodom slučaja naše sagovornice poslali smo pitanja kurirskoj službi. Međutim, do zaključenja ovog broja nismo dobili odgovore.


Vida, Centar za zaštitu potrošača: Prijavite ovakve slučajeve
 

Predsednica Centra za zaštitu potrošača, Vera Vida, kaže da je ovde prekršeno pravilo o pravima potrošača i da ima prostora za reagovanje tržišne inspekcije.

- Bilo da ste kupili u radnji ili poručili putem interneta, kada izaberete opciju da vam proizvod stigne dostavom, to automatski znači do samih vrata. Druga opcija ne postoji. Isto tako, ukoliko vam je prilikom kupovine naglašen rok za dostavu, to se mora ispoštovati. Ne može jedno da stigne za pet dana, a drugo za mesec dana.

 

 

Ovde je reč o lošoj poslovnoj praksi, nepoštovanju kupaca, ali i kršenju poslovnih obaveza. Moj savet je da se ovakve stvari uvek prijave tržišnoj inspekciji, koja svaku grešku i propust mora da sankcioniše - savetuje Vida.

 

Pratite Zaštitnik potrošača na Fejsbuku OVDE

Pratite Zaštitnik potrošača na Tviteru OVDE
 
Čitajte Zaštitnik potrošača:Zastitnikpotrosaca.rs

 


Tagovi:

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

komentari
Svi komentari
ivan

pre 4 godine

Poštovana gospodo U ovom trenutku sam nezainteresovan ni na jednoj strani ali bih hteo da objasnim princip funkcionisanja brze pošte. Ja sam prevoznik u jednoj od najvećih firmi brze pošte u Evropi gde i radim. Imam 7 kurira i prevozimo dnevno oko 1000 pošiljaka što znači da je to oko 150 paketa na kurira a iz iskustva je to oko 95-100 adresa/nekada je i više paketa na jednu adresu/ Ako bi se kurir zadržao bespotrebno samo 3 minuta na svakoj adresi /kupci obično znaju da kažu šta je to par minjta/ onda je to 5-6 sati. Ustaje se ujutro u 4 sata i koliko puta radimo i do 17-18 sati. Obaveza kurira je da paket doruči do PRVIH VRATA što su većinom na prizemlju. Niukom slučaju nije obaveza kurira da pakete nosi po spratovima.To je isključivo njegova dobra volja i pitanje vremena.Naravno ako znamo da su to stariji ljudi ili trudnice, žene sa malom decom i sl. onda im dostavljamo do stana. Zamislite kada bismo morali da dostavljamo pakete na 12 ili 13 sprat.To je nezamislivo. Zato kurir uvek zove unapred 5-10 minuta da ga klijent čeka pred stanom /gore sam već objasnio zašto/ Vama nije problem da jednom sidjete sa drugog sprata ali ako bi kurir morao svaki put da ide po spratovima to nije moguće. Hvala na razumevanju. P.S. Kod nas se paket mora dostaviti najkasnije do 3 dana od slanja

Uros

pre 4 godine

D expres lekove vozi pod ciradom i van rezima. Lekovi kojima se ljudi lece!

salllee

pre 4 godine

Samo licno preuzimanje u radnji daleko smo mi od normalnog sveta za kupovinu preko internet.

Sloba

pre 4 godine

Ma to sto se kasni sa robom nije neki problem docice danas ili sutra nego sto sam primetio da voze i lekove a nemaju uslove za to znamo na kojoj se temperaturi drze lekovi a videh is skoro kako donose u jednu apoteko po mrazu.Sta mi i kakve lekove kupujemo i pijemo da li su u upotrebi kad zalede ii leti kad prokljucaju na 50C to je pitanje.....

Radnik D expressa

pre 4 godine

Gospodji slobodno dati jedan automobil, jedno 50-60 paketa u centru Beograda kad je najveca guzva da se oproba da radi nas posao i trpi kojekakva s*anja svakodnevno. Trudnicama, starijim osobama, osobama sa invaliditetom uvek treba izaci u susret cak iako su na 9-vetom spratu i bez lifta. Nema pogovora! Ali sa ovakvima poput ove gospodje kojoj je lakse da uz 2 ili 3 klika naruci masinu i televizor, a pri tom kaze kako smo mi kao kurirska sluzba bez obzira da li je to D express, City, Rolyal, itd.. duzni da dostavimo na lupam 6 tom spratu? Pa nismo.. Ono sto si porucio dodji sam i uzmi. Neces? Postoji resenje i za to.

Milos

pre 3 godine

Nisu mi jasni ovakvi ljudi koji misle da su jedini, i da su jedini kojima treba isporuciti nesto. Covek koji radi za 40 hiljada u kurirskoj sluzbi po 12 sati, isporucuje nenormalan broj paketa na dnevnom nivou treba da se penje na drugi sprat i donosi robu na ruke. Prvo, nikad u zivotu kada sam narucivao robu nisam niti ocekivao da kurir dodje do mojih vrata, niti sam toliko neorganizovan da ne mogu da transportujem kupljenu robu do mojih vrata. Drugo, ako je toliko bio hitan TV zasto doticna gospodja koja navodi svoje obrazovanje kao da je to neki bitan faktor u ovom odeljku i kao da nekog briga sta je po struci, nije otkazala posiljku i uzela pare nazad posle 5 dana i otisla na drugo mesto da kupi TV koji ima odma na stanju. Pozove taksi, odveze do stana, organizuje transport do stana i resi svoje poslovne probleme. Ali ona se pre odlucila da 100puta pozove kurirsku sluzbu i gigatron gde cima ljude koji rade za svoju platu i postuju procedure, i iz tog polozaja ne mogu da pomognu vezano za tu situaciju. Ako si nezadovoljno lepo otvoris email, posaljes zastiti potrosaca email, a u CC stavis gigatron i dex sluzbu i resis problem. Posto valjda ima toliko pameti kao sto je odmah uzela da navede sta je po struci.

sledeća vest

Izbori 2024

TV

JOŠ TV VESTI

Hronika

Sport

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set

Srbija