• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA

Autor: K. M. - M. M. D.

27.09.2020

16:47 >> 16:58

KUPILA JE STOLICU OD 10.000, A DOBILA... A TEK ORMAN! Kako je Duška prošla u "Forma ideale" gde je iskeširala 200.000 dinara

Zaštitnik potrošača

KUPILA JE STOLICU OD 10.000, A DOBILA... A TEK ORMAN! Kako je Duška prošla u "Forma ideale" gde je iskeširala 200.000 dinara

Podeli vest

Stolice koje koštaju skoro 10.000 po komadu oštećene su i izgrebane, a ormar raskliman i sa vratima koja se ne zatvaraju. Reklamaciju odbili, na pitanja ne odgovaraju

Ako nameštaj kupujete u prodavnicama "Forma ideale", rizikujete da umesto novog pokućstva dobijete felerične artikle! Upravo to se desilo Duški Gigić iz Leskovca, koja je čitav stan opremila nameštajem ove kompanije i na to potrošila gotovo 200.000 dinara, a zauzvrat je dobila nekvalitetnu i oštećenu robu.

- Naša ćerka već godinama živi u Švedskoj i kada nam je javila da će doći u Srbiju, odlučili smo da renoviramo njen stan. Otišli smo u "Forma ideale" i tamo pronašli sve što nam treba. Iako smo sve platili unapred, da stvari stignu, čekali smo više od mesec dana. Majstori su konačno došli, sklopili i montirali nameštaj. Kada su oni otišli, pokupili smo papire, kartone i sredili sve, a zatim se uputili ka svojoj porodičnoj kući. Mi nismo iskontrolisali nameštaj, jer nismo ni pomislili da nešto neće biti u redu, a kamoli da nam uvaljuju nameštaj sa felerom. Tek nakon dve nedelje, kada sam došla da počistim, primetila sam da je jedna stolica malo čuknuta. Nisam htela da "podižem prašinu" zbog toga, niti da ih zivkam, ali sam odlučila da pregledam i ostale stolice. Tada sam videla da još jedna stolica nije u redu, imala je ogrebotine i na tim mestima nije bilo boje. Kada sam to videla, šlogirala sam se - započela je priču Duška Gigić.

Izgubljen nameštaj
Prema njenim rečima, odmah je pozvala "Forma ideale" da reklamira proizvod, jer je svaka stolica koštala po skoro 10.000 dinara.

Foto: zastitnikpotrosaca.rs

- Za te pare očekujem savršenstvo, a ne izguljen nameštaj! Majstor je došao, video stolicu, napravio zapisnik i okrenuo se i otišao. Već sutradan stigla mi je SMS poruka: "Artikal je isporučen ispravan i u skladu sa tehničkom dokumentacijom. Nakon obavljenog uviđaja konstatovano je da je do oštećenja došlo usled neadekvatnog korišćenja artikla. Shodno tome, reklamacija je neosnovana." Ostala sam zgranuta kada sam pročitala ovu poruku, jer u tom stanu niko ne živi, na stolicu niko nije čak ni seo, tako da nema reči o tome da je artikal "neadekvatno korišćen" - kaže Duška.

Klimave police
- Da ne spominjem da smo i ormar reklamirali! Vrata su toliko grebala po dasci, kao da nisu dobro nameštena. Oni su čak tri puta dolazili da to poprave, ali se svaki put problem vraćao. Tek kada sam pozvala majstora koji mi je radio u kući nameštaj po meri, on je rešio problem. Između dve pregrade može cela ruka da prođe, police se klimaju, iverica ide gore-dole jer nije zakovana... A na sve to oni mi kažu "to tako treba". Nisam se dala, već sam otišla u salon i proverila na izloženom ormaru da li se police klimaju. Naravno da su zakovane, jer tako treba. Skoro 200.000 dinara ostavili smo u prodavnici "Forma ideale", ali više tamo nećemo kročiti! Ogorčena sam koliko malo vode računa o svojim potrošačima i koliko je nekvalitetan nameštaj koji prave - ogorčena je naša sagovornica.

Foto: zastitnikpotrosaca.rs


Ekipa Zaštitnika potrošača pokušala je da stupi u kontakt sa kompanijom "Forma ideale" i dobije komentar i objašnjenje kako je ovo moglo da se desi. Međutim, do zaključenja ovog broja odgovore na postavljena pitanja nismo dobili.

Bumbić: Proverite robu čim majstori namontiraju

Predsednik udruženja "Zaštita potrošača" Nenad Bumbić savetuje svim potrošačima da dobro otvore oči i provere da li je roba oštećena čim majstori namontiraju nameštaj.
- Najveći problem je što gospođa Duška sada nema nikakav dokaz da na toj stolici niko nije sedeo, niti da je uopšte korišćena. Zbog toga je jako važno da svi potrošači detaljno pregledaju svu robu dok su majstori i montažeri još uvek u vašem domu, baš zbog toga da ne bi slučajno došli u ovakvu situaciju. Ako to prijavite odmah, kompanija neće moći da kaže da je do oštećenja došlo usled neodgovarajućeg korišćenja, kao što je to sad navedeno kao razlog oštećenja, već će morati da zameni artikal novim - smatra Bumbić.

 

Pratite Zaštitnik potrošaca na Fejsbuku OVDE

Pratite Zaštitnik potrošaca na Tviteru OVDE

Najnovije informacije na portalu zastitnikpotrosaca.rs



Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

komentari
Goga

pre 3 godine

Baš sam u čudu, dosta smo nameštaja kupili kod njih i nikada nikakav problem nismo imali, već nekih 8 godina kupujemo kod njih i sve ok bilo.

Mimi

pre 3 godine

To je firma koja prodaje bofl robu. To i vrapci znaju. NIkada više tamo ne kupujem. Preporučuju neobučene montere za nameštaj. Katastrofa. Tamo više ne ulazim.

sledeća vest

Izbori 2024

TV

JOŠ TV VESTI

Hronika

Sport

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set

Srbija