• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA

Autor: Informer

20.07.2018

10:00

88 AUTORA, 604 STRANICE I 4 KILOGRAMA! U ovoj mega-knjizi je SVE O MARKETINGU U SRBIJI!

Kultura

88 AUTORA, 604 STRANICE I 4 KILOGRAMA! U ovoj mega-knjizi je SVE O MARKETINGU U SRBIJI!

Podeli vest

Iz štampe je upravo izašla knjiga jedinstvenog sadržaja: "Svedočanstva o jednom vremenu - o svetu marketinga nekada i sada", koju je napisalo 88 autora: 83-je iz Srbije, troje iz Hrvatske i po jedan iz Slovenije i SAD

Obima 604 strana, u tvrdom povezu i težine oko četiri kilograma, autorski prilozi su slobodni sastavi koji govore o vremenu nastanka reklame, oglašavanja, tržišnih komunikacija do nastanka i razvoja marketinga i srodnih predmeta, ne samo u funkciji privrede već društva uopšte.

Tom uređivačkom politikom obuhvaćeni su, pored oglašavanja i razvoja tržišnih komunikacija, i razvoj odnosa s javnošću; digitalni marketing i, uopšte, primena interneta u razvoju komunikacija; politički marketing, u sportu i u mnogim drugim oblastima u privredi i društvu.

Suština ove knjige je da njen sadržaj nisu teorijski prilozi uz sve uvažavanje razvoja teorije, već niz praktičnih primera primene filozofije marketinga, ponekad i s kritičkog aspekta stanja, pre svega u Srbiji. Poseban je osvrt na mogućnost da se, razumevanjem i umećem primene filozofije marketinga, doprinese novom procesu industrijalizacije zemlje, imajući u vidu sadašnji stepen devastirane privrede, uništene NATO agresijom, koji ne omogućava primenu termina "reindustrijalizacije".

Zanimljiva je odluka da se ne održi klasična promocija knjige na uobičajeni način, kada nekoliko izabranih stručnjaka ili predstavnici određenih profesija, zajedno s autorima, govore o sadržaju knjige i njenim bitnim osobinama. U ovom slučaju, to bi čak i tehnički bilo neizvodljivo jer bi o sadržaju i ciljevima iznesenih u autorskim prilozima, trebalo da govori osamdeset osam autora što bi, čak i tehnički bilo skoro neizvodljivo.

Pixabay

"Svet maketinga", izdavač časopisa TABU (u šesnaestoj godini izlaženja), opredelio se je za drugi pristup: organizacijom "pet panela u nizu", planiranih da se održe u ovoj godini, pokušati da se, pre svega, na privrednu scenu vrati u svakodnevnu primenu u privredi Srbije, ne bi li se doprinelo njenom oživljavanju i osposobljavanju. U sve oporijoj tržišnoj privredi i utakmici u kojoj se, sve češće, ne biraju sredstva kako bi se došlo do potrošača.

Sve više smo svedoci da se, pri tome, ne biraju sredstva. Naročito od strane multinacionalnih kompanija koje, sve vidnije, koriste različite oblike komuniciranja i oglašavanja koja bi, u njihovim zemljama, bila strogo sankcionisana.

"Prvi u nizu panela od pet" biće održan u utorak, 24. jula, u Svečanoj sali upravne zgrade Beogradskog sajma. Početak je u 14.14 časova.

Taj prvi panel, po sadržaju, trebalo bi da ima, na nek način, suštinski uvod: "Razumevanje filozofije marketinga i umeće njene primene".

O tome će govoriti do sada potvrđena ugleda imena izabrani iz redova autora same knjige: docent dr Tatjana Mamula, direktorka istraživačke agencije MASMI; Miroslav Šutić, osnivač najstarije agencije za marketinška istraživanja PARTNER; Miša Lukić, osnivač i direktor novoosnovane agencije "NewStartegy, BusinnesDesignConsulting" i Igor Černiševski, kome je osnovna preokupacija digitalni marketing, zaposlen u specijalizovanoj agenciji "DirectMedia".Luka Mijatović, jedan od najpoznatijih radio voditelja u Srbiji i doktorka, docent, Milica Slijepčević, direktorka marketinga Kompanije DUNAV OSIGURANjE, sa zadovoljstvom su prihvatili uloge moderatora panela.

Drugi panel (u drugoj polovini septembra) biće posvećen večitoj dilemi: "kokoška ili jaje" - "Kreativnost, znanje, informatika" ili neki drugi redosled.

Treći, u prvoj polovini oktobra "Kreativna strategija u kontekstu razumevanja potreba potrošača, postojećih ili potencijalnih".

Četvrti će biti otvorenog tipa namenjen zainteresovanim posetiocima 63. Sajma knjiga (21 - 28. oktobar): "Direktni marketing i okruženje - stepen razumevanja".

Inače, "Svet marketinga" biće zvaničan izlagač 49. Sajma obrazovanja (u okviru Sajma knjiga), na kome će, svakog dana, gostovati neko sa spiska autora knjige "Svedočanstva o jednom vremenu..."

Peti, poslednji panel "Odnosi s javnošću samostalna poslovna funkcija ili je u funkciji strategije utvrđene filozofije marketinga subjekta" biće održan u drugoj polovini novembra ove godine.


Tagovi:

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

Izbori 2024

Vesti

TV

JOŠ TV VESTI

Hronika

Sport

Planeta

Magazin

Džet set

Srbija