“Pink Media Group” ostvarila neverovatne rezultate u ovoj godini, u naredna dva meseca najavljena tri  najveća projekta u istoriji kompanije!

Luka Šarac

13:37 Kultura 0

Promo | 24. 11. 2020.

“Pink Media Group” ostvarila neverovatne rezultate u ovoj godini, u naredna dva meseca najavljena tri najveća projekta u istoriji kompanije!

Zbog uspešnog balansa između zabavnog i rijaliti programa, domaćih i turskih serija, i političkog sadržaja kroz informativne formate, Željko Mitrović doveo je TV Pink do pozicije najuspešnije komercijalne televizije u regionu, a taj uspeh je njega pozicinirao na prvo mesto “Blicove” liste najmoćnijih u šoubiznisu

Njegova “Pink Media Group” imperija danas obuhvata TV Pink (uključujući Pink M U Crnoj Gori, Pink BH u Bosni i Hercegovini, kao i 60 kablovskih TV kanala), izdavačku kuću “City Records”, avio-kompaniju “Air Pink”, kompleks filmskih studija “Pink Films International”, portal Pink.rs,
a od ove jeseni je tu i PRDC (Pink Research Development Centar), Apolon I Red group koja obuhvata RED TV, RED radio, RED portal i uskoro društvenu mrežu REDNET.
 
Pored glavnog Pinkovog kanala , veliki uspeh u regionu ostvaruju i Pink M u Crnoj Gori i Pink BH u Bosni i Hercegovini, kao i paket od 60 Pinkovih kanala u ponudi kablovskih operatera. Kada govorimo o televiziji, u prilog neverovatnom uspehu, govori činjenica u ukupnoj gledanosti, Pinkovi kanali čine 30 odsto gledanosti, među više od 200 kanala, koliko ih je u kablovskoj ponudi.
 
U modernom vremenu kada je sve na društvenim mrežama i aplikacijama, “Pink Media Group” pokazuje da je i u toj sferi dominantna. Kada je reč o digitalnim kanalima, youtube kanal „Zadruga“ ima neverovatnih 5. 6 milijardi pregleda za samo godinu dana, zbog cega je zauzeo 85. mesto na svetskoj top listi među 31 milion you tube kanala iz celog sveta, ukljucujuci Ameriku, Kinu i Indiju. Zanimljivo je i da you tube kanal „Zadruga“ pored rekordne gledanosti na televiziji, ima i prosecno 20 miliona pregleda dnevno. Za broj pregleda i pratilica, Pink je samo u ovoj godini postao dobitnik dve zlatne plakete koje dodeljuje Google (You tube).
 
U cilju postavljanja novih standarda u Srbiji i regionu, u narednih 60 dana očekuju se tri najveća projekta u istoriji „Pink Media Group“. Transformacija „Pink Films International“ postaviće ovaj kompleks filmskih studija u Šimanovcima kao najveći produkcioni centar domaćeg igranog programa. Očekuje se da će u PFI-u biti producirano 1.700 sati domaćeg igranog programa u narednih pet godina. Da podsetimo u prethodnih 15 godina PFI je svoje usluge pružio za više od 100 medjunarodnih projekata medju kojima su poznati filmovi i serije kompanija kao što su “Warner Bros“, „HBO“ kao i američka TV mreža ABC...
 
Možda i najznačajniji projekat je „Apollon“ – spoj digitalne platforme i filmskog sadržaja, po uzoru na trenutno najpopularnije platforme u svetu Netflix, HBO GO i Amazon, koji je za razliku od njih potpuno lokalizovan, sa svim sinhronizacijama i titlovima na srpskom, bosanskom, crnogorskom, makednoskom, hrvatskom, ali i slovenačkom.
 
Najmlađi Mitrovicev projekat - RED group, okrenuta je komunikaciji sa mlađom, internet generacijom, kroz ono što ih najviše intersuje: sadržaj sa društvenih mreža. RED TV je za manje od dva meseca postojanja došla do 3. mesta na listi među više od 200 kablovskih kanala u Srbiji. Inicijalna ideja koja objedninjuje celu Red grupaciju, društvena mreža REDNET, po svojim karakteristikama pretenduje da u regionu postane popularnija od Instagrama i TikToka. Red Net zbog nekoliko posebnosti, od kojih je najznacjanija ona zbog koje će korisnici ove mreže u odnosu na poziciju u mesečnom trendingu biti novčano nagradjivani, a u isto vreme visoko pozicionirani u dnevnom trendingu, čime će već u naredna 24 casa svoje objave videti i na televizijskom programu Red TV.
 
Kao i prethodnih decenija, „Pink Media Group“ će i u godinama koje dolaze nastaviti da bude sinonim za inovacije na medijskom tržištu u regionu, a tri nova projekta koja su najavljena, svakako su garancija za to.

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.