GROMADA OD ASTEROIDA neverovatnom brzinom JURI PREMA ZEMLJI! Danas se očekuje NJIHOV BLISKI SUSRET!

printscreen

08:28 Zanimljivosti 1

Blic | 14. 10. 2019.

Dok se neki stanovnici Zemlje bore da prihvate činjenicu da je naša Zemlja okrugla, svemirska tela nije briga za njihove teorije. Tako nije ni asteroid koji neverovatnom brzinom juri prema nama. Još jedan bliski susret naše planete i svemirske kamene gromade očekuje se uskoro.

Astronomi su ga prvi put primetili ranije prošle nedelje, nazvali su ga 2019 TA7 i približava nam se brzinom od 36.210 kilometara na sat. Gromada od 34 metra projuriće će pored Zemlje danas tokom dana, pokazuju podaci NASA. Biće to najbliža poseta ove gromade u poslednjih 115 godina.

Najnoviji svemirski prolaznik nalazi se u grupi nedavno otkrivenih asteroida koji ovih dana prolaze blizu Zemlje.

TAČNO IZRAČUNAO DATUM KRAJA SVETA! Poznati naučnik precizno odredio kada dolazi SUDNJI DAN! Ako je u pravu OSTALO NAM JE JAKO MALO VREMENA! (VIDEO)

Ovaj leteći kamen kruži oko sunca za što mu treba 240 dana, a pored Zemlje prođe otprilike jednom godišnje. Međutim, ovaj dolazak biće najbliži susret u 115 godina. Doći će na razdaljinu koja je 50 puta bliža nego naš najbliži sused Merkur, odnosno na otprilike 1,5 miliona kilometara.

U SREDIŠTU MLEČNOG PUTA OTKRIVENO NEŠTO NEVEROVATNO! Naučnici snimili par džinovskih mehura u obliku peščanog sata

Stručnjaci već neko vreme upozoravaju da Zemlja nema apsolutno nikakvu odbranu od asteroida koji lete prema nama. Zbog toga su čak i Ujedinjene nacije proglasile Svetski dan asteroida, kako bi probudili svest oko te mogućnosti.

Za datum su odabrali 30. jun na spomen Tunguske eksplozije 1908. Reč je nerazjašnjenoj eksploziji koja se dogodla u ruskom Sibiru, u blizini reke Tunguske. Pretpostavlja se da je asteroid pao i izgoreo iznad tog područja, prenosi Blic.

UN je posebno zabrinut zbog neotkrivenih asteroida, sličnih 2019 TA7, koji su opasni svemirski objekti, a mi nismo dobri u njihovom otkrivanju. Neki od najopasnijih su nas ulovili nespremne.

Goran