POBEDITE ŽELJU ZA SLATKIŠIMA! Ovih pet namirnica obaraju nivo šećera u krvi, POMOĆIĆE VAM DA PREBRODITE KRIZU!

pexels.com

17:02 Lifestyle 0

N. Lazović/Ljubav i zdravlje Informer | 15. 02. 2020.

POBEDITE ŽELJU ZA SLATKIŠIMA! Ovih pet namirnica obaraju nivo šećera u krvi, POMOĆIĆE VAM DA PREBRODITE KRIZU!

Normalno je da imate trenutke želje za šećerom, ali problem je kada se javljaju češće nego što je to poželjno. Ako se borite s tim da smanjite želju, ali vam se to čini kao nemoguća misija, treba da stabilizujete nivo šećera u krvi

Volite slatko, a ne znate kako da ga izbacite ili barem smanjite. Potreba za slatkim je sve češća, dok vaš nivo šećera u krvi raste. Ne brinite, za sve postoji rešenje, barem tako smatra nutricionista Džesika Sepel iz Australije, koja se i sama borila sa time da uravnoteži nivo šećera u krvi i oslobodi se žudnje u kasnim večernjim satima.

PET RAZLOGA ZBOG KOJIH JE VAŽNO DA PIJEMO RASOL! Ovaj napitak je TOLIKO MOĆAN da je pravo čudo što ne košta kao SUVO ZLATO!

- Normalno je da imate trenutke želje za šećerom, ali problem je kada se javljaju češće nego što je to poželjno. Ako se borite s tim da smanjite želju, ali čini se to čini kao nemoguća misija, treba da stabilizujete nivo šećera u krvi. To ćete postići pomoću ovih pet namirnica, a i vaš organizam će početi manje da žudi za slatkišima - poručuje Džesika Sepel.

Pixabay

Piletina

Zbog visokog izvora proteina piletina je odličan izbor za ručak ili za večeru, jer pomaže da se stabiliše nivo šećera u krvi. Piletina je jednostavna za pripremu, te možete lako da je dodate u svakodnevnu ishranu.

OVO VOĆE OBOŽAVAMO, A PUNO JE OTROVA! Ubedljivo je najprljavije, pogledajte ceo spisak najotrovnijeg voća i povrća koje jedemo svaki dan!

Mahunarke

Ako vas zanima vegetarijanska ili veganska ishrana (i ne samo tada), mahunarke su dobra opcija i jednako zasićuju kao i piletina. One sadrže malo masnoće, ne sadrže holesterol i sadrže korisne minerale, uključujući gvožđe i magnezijum. Fantastičan su biljni izvor proteina i sigurno će pomoći da se uravnoteži glukoza u krvi.

pixabay.com

Avokado

Bilo da uživate u avokadu na tostu za doručak ili u tortilji za ručak, ovo voće je sve više u upotrebi zbog svoje zanimljive teksture i ukusa. Avokado je dobra vrsta zdravih masti, koje sadrže vitamine C, E i K. Njega dodajte u jedan od obroka u toku dana.

Slatki krompir (batat)

U poređenju s običnim belim krompirom, slatki krompir je bogatiji vlaknima i sadrži nešto manje kalorija. Skuvani slatki krompir ima nizak glikemijski indeks (GI), što je idealno za stabilizaciju nivoa šećera u krvi. Uz njega takođe možete da jedete piletinu ili mahunarke, što je sve zajedno vrlo hranljivo i puno vitamina, te će vas veći deo dana držati sitim i punim energije.

Shutterstock

Cimet

Ovaj 'moćni začin' može se koristiti za smanjenje žudnje za slatkim. Sam začin ima slatkast ukus, a ne podiže znatno nivo glukoze u krvi. Može da se koristi pri pravljenju zdravih grickalica ili dodaje u smutije i pečeno povrće.

Zamene za šećer su često - šećer

Ako vam je do slatkog, prvenstveno konzumirajte voće, jer javorov i sirup od agave, ječmeni slad, kokosov šećer... imaju sjajan ukus, ali su preskup za nešto što gotovo ima isti sastav kao beli šećer. I voće je šećer (sačinjen od stare dobre fruktoze i glukoze poput belog šećera), ali upakovano sa vitaminima, mineralima, vodom i vlaknima, te nema prejedanja i sjajna je stvar jesti ga u umerenim količinama. I med je oko 80 odsto šećer (ostalo čine voda, nešto proteina, masti i vlakana, kao i vrlo korisne fitohemikalije) i u redu je što se uglavnom jede na kašičicu. Jedini izuzetak je stevija, ekstrakt biljke koja sadrži slatka jedinjenja, stevioide. Slađa je od šećera 200-300 puta, ali je njena kalorijska vrednost jednaka nuli. Stevija, posebno ona samo osušena i samlevena, koja se prodaje kao zelena stevija, do sada nije pokazala negativna svojstva, tvrde nutricionisti.



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]