PAZITE SE! Ako se ODREKNETE HLEBA U POTPUNOSTI - Vaš organizam će TRPETI OVE PROMENE!

Shutterstock

13:52 Lifestyle 0

Informer.rs/Still | 16. 02. 2020.

PAZITE SE! Ako se ODREKNETE HLEBA U POTPUNOSTI - Vaš organizam će TRPETI OVE PROMENE!

Hleb je namirnica koja je važna za naš organizam i utiče na naše zdravlje, ali za one koji pokušavaju da smršaju ili za osobe koje boluju od dijabetesa njegovo konzumiranje može biti kontraproduktivno. Jeste li pomislili šta bi se dogodilo sa vašim telom kada biste potpuno izbacili ovu namirnicu iz upotrebe?

printscreen

TREND KOJI JE ZALUDEO SVET, STIGAO I KOD NAS! Srpske dame imaju NEOBIČNE OBRVE - nova metoda ISCRTAVANJA?

Bez obzira da li ste izbacili rafinisane žitarice, žitarice celog zrna ili ugljene hidrate, učinci mogu da variraju. Od odličnih i potpuno očiglednih, pa do nekih koji i nisu baš tako sjajni. 

Gubitak kilograma

Kada smanjimo unos ugljenih hidrata, najpre ćemo primetiti gubitak kilograma. Ali, nismo izgubili masnoću, već težinu vode koja se nakuplja u organizmu. Kada su ugljeni hidrati u telu u obliku glikogena, svaki gram hrani tri do četiri puta svoje težine u vodi. Kako smo odustali od ugljenih hidrata, telo je počelo da troši zalihe glikogena, te se gubi velika količina vode.

PREUKUSNO! Napravite SOČNU KAJGANU - novi tajni sastojak imate u svom FRIŽIDERU!

Osećaj prividnog gripa

Kako bi telo iskoristilo mast kao gorivo, najpre se mora razgraditi na male komadiće koji se nazivaju ketoni. Povišenje ketona uzrokuje zadah, suva usta, umor, slabost, vrtoglavicu, nesanicu i mučninu. Imamo osećaj kao da nas je uhvatio virus. Telo se polako prilagođava da funkcioniše na ketonima, te prestajemo da se osećamo loše, ali oni telu još uvek nisu omiljeni izvor energije. 

NAJTAČNIJI NEDELJNI HOROSKOP OD 17. DO 24. FEBRUARA! Retrogradni Merkur je KRIV ZA SVE! Kvare se PLANOVI i niko nikog NE RAZUME! Blizanci i Device su SLUĐENI, Ovnovima promene na POSLU!

Informer ZP

Povećana potreba za slatkišima

Prerađeni šećeri podižu vrednosti šećera do velikih razmera da bi se ubrzo naglo spustila. Na taj način se aktivira centar za zavisnost u mozgu vodeći ka stalnoj žudnji za slatkišima. Ako konzumiramo hranu bogatu vlaknima nivo šećera možemo da održimo stabilnim i smanjimo potrebu za slatkim.

Srčane bolesti

Rizik od srčanih bolesti može da pada ili raste. Ta velika razlika zavisi od toga koju vrstu žitarica prestajete jesti. Studija objavljena 2014. u PLOS ONE našla je da rafinirani šećeri podižu nivo masnih kiselina u telu koje povećavaju rizik oboljevanja od srčanih bolesti i dijabetesa tipa II. S druge strane, celovite žitarice poboljšavaju nivo holesterola i smanjuju rizike pojave srčanih bolesti, moždanog udara, gojaznosti i dijabetesa tipa II.

NEMA ŠTA NE RADI! Kada biste znali koliko je ova POVRĆKA zdrava jeli biste je SVAKI DAN! Utiče na krvni pritisak, čuva od virusnih infekcija, pa čak i od RAKA DEBELOG CREVA!

Osećaj tromosti

Žitarice celog zrna su bogate gvožđem, magnezijumom i vitaminom B, koji su svi važni za održavanje nivoa energije, a mnogim ljudima već ionako nedostaje magnezijuma.  Osim toga, kako su ugljenI hidrati telu omiljeni izvor energije, njihov nedostatak usporava sve ćelije u telu.


Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]