ČETIRI VEŽBE za RAVAN STOMAK i ZATEGNUTU G*ZU!

Shutterstock

22:41 Lifestyle 0

avaz.ba/informer.rs | 08. 07. 2020.

ČETIRI VEŽBE za RAVAN STOMAK i ZATEGNUTU G*ZU!

Ravan stomak i zategnuta za*njicu mnogima se čine kao nedostižan san

Ljudi najčešće imaju najviše problema s oblikovanjem upravo ta dva dela tela. Međutim retki znaju kako izgledaju pravilne vežbe za oblikovanje stomaka i za*njice.

Donosimo vam predlog treninga koji optimalno aktivira mišiće za*njice, zadnje lože i stomaka, a najbolje je što nema potrebe da zbog njih idete u teretanu jer ih možete izvoditi kod kuće.  Ovaj tip treninga izvodi se pomoću težine vlastitog tela, a od rekvizita je potrebna mala pilates lopta. Ovakve vežbe je potrebno izvoditi nekoliko puta sedmično i to po 2-3 serije, a preporučuje se da koristite traku za bolje rezultate.

Prva vežba

Sednite na pod sa savijenim kolenima. Uzmite loptu za pilates i stavite je iza leđa. Nagnite se unazad, ispružite ruke prema napred, dlanove okrenite prema podu i napnite mišiće stomaka. Ruke ispružite u stranu i udahnite. Dok ih spajate izdahnite. 15 ponavljanja.

Druga vežba

Lezite na leđa i stavite debeli jastuk ispod za*njice. Savijte koljena i primaknite ih prsima. Ruke stavite uz telo. Udahnite i ispružite noge dijagonalno. Izdahnite i primaknite koljena prstima. 15 ponavljanja.

Treća vežba

Stanite na sve četiri, ruke trebaju biti tačno ispod ramena, a kolena ispod kukova. Loptu za pilates stavite iza levog koljena i podignite levu nogu prema plafonu. Stanite i vratite se na početak. 10 ponavljanja, zamenite strane i ponovite isto.

Četvrta vežba

Stanite na sve četiri, ruke trebaju biti tačno ispod ramena, a kolena ispod kukova. Stavite loptu za pilates iza levog koljena i podignite nogu prema plafonu. Udarite petom za*njicu ili je primaknite što više možete. Stanite i vratite se na početak. 15 ponavljanja, zamenite strane i isto ponovite s desnom nogom.



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.