PANDEMIJA UBILA KARMIN! Drastičan pad prodaje ruževa! A evo šta ŽENE sada KUPUJU

pixabay.com

13:32 Lifestyle 0

Tanjug | 13. 08. 2020.

PANDEMIJA UBILA KARMIN! Drastičan pad prodaje ruževa! A evo šta ŽENE sada KUPUJU

U Italiji su restriktivne mere i zaštita maskama tokom pandemije virusa kovid-19 dovele do pada prodaje karmina za 60 odsto, a predviđa se da će na godišnjem nivou prodaja ruževa za usne biti smanjena za 24 odsto, podaci su kompanije Nilsen

Ruž za usne oduvek se smatrao antikriznim oružjem, odnosno što je period ekonomski teži, karmini su se više prodavali, piše italijanski list Republika.

POMEŠALA JE OVA DVA SASTOJKA KAKO BI ORIBALA POD! Mislila je da će pomoći, posle ČETIRI DANA JE UMRLA!



To je takozvani "karmin" indeks, izraz koji je skovao Leonard Lauder iz kompanije "Estee Lauder", kako bi opisao povećanu prodaju kozmetike i šminke tokom recesije početkom 2000-ih godina.

printscreen



Zaključak je bio da su žene kupovinom ruževa za usne zamenile skuplje kupovine koje nisu mogle da priušte, poput haljina i cipela, tokom teškog finansijskog perioda.

Zbog pandemije virusa kovid-19 i zaštite maskama, žene se prilagođavaju novim načinima kupovine, neretko putem interneta, i češće se opredeljuju za kupovinu šminke za oči i lakova za nokte nego karmina.


Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.