DIJETA SA PUNO VITAMINA C! Smršajte i istovremeno ojačajte imunitet!

Pixabay

23:32 Ljubav i zdravlje 0

novosti.rs/informer.rs | 11. 11. 2019.

DIJETA SA PUNO VITAMINA C! Smršajte i istovremeno ojačajte imunitet!

Jelovnik koji uključuje velike količine vitamina C, namenjen je gojaznima i osobama koje imaju problema sa probavom. Na ovaj način, kilogrami se gube, varenje se poboljšava, dok se istovremeno jača imunitet

U ovoj dijeti glavne namirnice su pomorandže i jaja, koje je važno uzimati u tačnom redosledu. Hranu nemojte previše soliti, jer so veže vodu u telu. Meso i kuvano povrće možete začiniti sušenim začinima od povrća, a tokom ovog režima ishrane alkohol se mora izbegavati.

Pošto se za vreme upražnjavanja dijete unosi manje ugljenih hidrata smanjuje se mišićna masa, te je potrebna fizička aktivnost. To može biti fitnes, trčanje, biciklizam, plivanje ili jednostavno hodanje.

I ZAČIN I LEK! Evo čarobnog recepta od kojeg ćete ŽIVNUTI ISTOG TRENA!

Za pet dana, može da se izgubi od dva i po do pet kilograma. Važno je da se nakon tog perioda napravi pauza i jede uobičajeno, ali umereno. Nakon prestanka dijete, dovoljno je da se svakog ponedeljka pridržavate jelovnika.

Dijeta je dosta restriktivna i zato pre nego što se odlučite za njenu primenu, konsultujte se sa nutricionistom i lekarom.

Shutterstock

Prvi dan

Doručak: pomorandža, kruška, breskva, lubenica ili dinja, dva dvopeka, šoljica kafe ili čaja bez šećera

Ručak: pomorandža, kuvano jaje, kiselo mleko ili jogurt

Večera: dva paradajza ili dva decilitra pirea od paradajza, dva kuvana jaja, mala glavica zelene salate, ili krastavac, dva dvopeka.

NE POSTOJI ČISTA BOLNICA?! 7 strogo čuvanih tajni medicinskih sestra!

 

Drugi dan

Doručak: Isti kao juče

Ručak: pomorandža, jaje, kiselo mleko, dva dvopeka

Večera: 125 g dinstane mlevene govedine sa paradajzom, dvopek, šoljica čaja ili kafe

Pixabay

Treći dan

Doručak: pomorandža, dva dvopeka, šoljica kafe ili čaja bez šećera

Ručak: pomorandža, kuvano jaje, kiselo mleko, manja glavica salate

Večera: 125 g mesa, pomorandža, dvopek, šoljica kafe ili čaja

VIŠE OD NESPUŠTENE DASKE! Zbog ove loše navike žene će vam UVEK OKRENUTI LEĐA!

 

Četvrti dan

Doručak: pomorandža, dva dvopeka, šoljica kafe ili čaja bez šećera

Ručak: 125 g svežeg kravljeg sira s malo mlečne masti, paradajz, dvopek

Večera: 125 g mlevenog mesa dinstanog sa dva paradajza ili dva decilitra pirea od paradajza, jabuka, dvopek

Pixabay

Peti dan

Doručak: dvopek i kafa

Ručak: 200 g barenog mesa ili ribe, paradajz, dvopek

Večera: 500 g kuvanog povrća (šargarepa, grašak, krompir,), jaje, paradajz.

POGLEDAJTE BONUS VIDEO:



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]