OVO JE NAJBOLJE VOĆE ZA VARENJE I ČIŠĆENJE CREVA! Ali to nije SVE

Pixabay

15:35 Ljubav i zdravlje 0

bonapeti.rs | 31. 10. 2020.

OVO JE NAJBOLJE VOĆE ZA VARENJE I ČIŠĆENJE CREVA! Ali to nije SVE

Uključivanje voća u svakodnevnu ishranu je jednostavan i efikasan način za održavanje vašeg digestivnog trakta u dobrom stanju

Da biste poboljšali varenje, a istovremeno i pročistili creva i ubrzali metabolizam, preporučuje se da svakog dana jedete sledeće voće:

Maline


Samo 125 g malina sadrži 8 g vlakana, što je gotovo trećina vlakana koja su većini nas potrebna tokom dana. Pored toga, malina ima mnogo manje šećera od većine voća. Odličan su izbor za sve koji paze na nivo šećera u krvi, kao i za one koji žele da sagore višak masnoća.

Pixabay

Jabuke

Jabuke sadrže pektin, za koji je dokazano da poboljšava varenje zbog svoje rastvorljive prirode i sposobnosti vezivanja za holesterol ili toksine u telu. Jabuka prosečne veličine sadrži oko 4, 4 g vlakana, što je oko 17% potrebne količine za dan. Štaviše, jabuke sadrže mnoge druge hranljive sastojke, uključujući vitamin C i kalijum.

Smokve

Smokve su vrlo ukusno i slatko voće. 150 g suvih smokava sadrži približno 15 g vlakana. One su bogate antioksidansima koji mogu pomoći u zaštiti od oštećenja ćelija i bore se protiv stvaranja patogenih slobodnih radikala u telu. Svaka smokva pruža dobru količinu mikroelemenata kao što su vitamin A, vitamin C, vitamin K i kalijum.

Pixabay

Suve šljive

Suve šljive su jedno od najpoznatijih proizvoda od voća za poboljšanje varenja zbog svog prirodnog laksativnog dejstva. Sadrže veliku količinu rastvorljivih i nerastvorljivih vlakana. Samo jedna suva šljiva sadrži gotovo 1 g vlakana, što može vrlo brzo da poveća unos ove neophodne hranljive materije. Suve šljive su bogate i magnezijumom, mineralom koji pomaže u celokupnoj probavi opuštanjem mišića u digestivnom traktu.

Banane

U banani ima oko 3-4 g vlakana. Banane takođe pružaju zdravu dozu probiotika, koji se koriste kao brzi izvor goriva za korisne bakterije u crevima. Pored toga, bogate su sa još nekoliko ključnih vitamina i minerala. Konkretno, vitamin C, kalijum, vitamin B6 i magnezijum, svi oni su neophodni za podršku i varenju i ukupnom zdravlju.



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.