fotomontaža

17:28 Auto 1

B92.net | 28. 04. 2018.

DIZELAŠI OSTAJU, REVOLUCIONARNO REŠENJE STIŽE IZ BOŠA: Auto-industrija više neće biti ista, SAD SU U FRCI BENZINCI!

Kompanija Boš tvrdi da je pronašla način da spreči nestajanje dizel motora iz auto-industrije

Jedan od najštetnijih nusprodukata rada dizel motora su azot-oksidi. Zbog novih ograničenja emisija ovih gasova, koja će stupiti na snagu 2020, proizvođači automobila prinuđeni su da razmišljaju o ukidanju dizelaša. 

Da dizel motori možda ipak imaju budućnost u auto-industriji, nagovestio je Folkmar Dener, prvi čovek kompanije Boš, jednog od najvećih snabdevača automobilskih kompanija delovima i komponentama.  

Dener je na redovnoj godišnjoj konferenciji za medije otkrio da je Boš napravio "odlučujući proboj u dizelskoj tehnologiji". 

On je objasnio da nova tehnologija omogućava da dizel motori emituju svega 13 mg azot-oksida po km. To je značajno manje od aktuelnog dozvoljenog limita koji iznosi 168 mg, kao i od novog ograničenja od 120 mg koje će stupiti na snagu 2020. godine. 

Detalji nove tehnologije nisu precizirani, ali navodi se da ona predstavlja kombinaciju unapređene tehnologije ubrizgavanja goriva i novorazvijenog sistema upravljanja vazduhom koji se koristi za rad motora, kao i inteligentnog sistema upravljanja temperaturom motora.

PUTIN NALOŽIO DA SE NAPRAVI NOVI ATLAS SVETA: Moskvi prekipelo da se nipodaštavaju RUSKI NAZIVI U KORIST ENGLESKIH!

Boš posebno ističe da je smanjenje emisije azot-oksida postignuto unapređenjem postojećih sistema i tehnologija i da nema potrebe za ugradnjom dodatnih komponenata koje bi povećale troškove proizvodnje. 

Takođe, prema rečima prvog čoveka kompanije, ova tehnologija neće značajnije uticati na porast potrošnje goriva. 

Dener je rekao da on i čelnici kompanije veruju da će dizel motori opstati u automobilma i u budućnosti, barem do momenta dok vozila na električni pogon ne počnu da se masovno proizvode. 

AKO ZA PRAZNIKE PUTUJETE VAN SRBIJE, OVO MORATE DA ZNATE: Banke deru na korišćenju kartica u inostranstvu!

Boš je saopštio da je nova tehnologija zasnovana na komponentama koje su već dostupne u auto-industriji, što znači da praktično može odmah da se primenjuje. 

Folkmar Dener je pozvao i na veću transparentnost oko utvrđivanja emisija ugljen-dioksida, naročito kada je reč o električnim automobilima, kako bi vozači imali realnu sliku o tome koliko njihova vozila zaista utiču na klimatske promene. 

Bosch je jedna od kompanija koja je posredno učestvovala u Volkswagenovom dizelgejtu, zahvaljujući komponentama koje je proizvodila za potrebe nemačkog auto-giganta. 

Iako nikad nisu priznali da su učinili nešto pogrešno u vezi sa dizel skandalom, kompanija je na kraju platila oko 330 miliona dolara zbog učešća u ovoj aferi.



Petar JVetar

28.04.2018. 20:23

Предпостављам да немачки преваранти имају " решење". Као Фолксваген и други преваранти који су варали на конто издувних гасова и тако се богатили а онда добили три пацке и као све је уреду. Ја причам нон-стоп. Где би били Немци да су вратили барем четвртину опљачканих пара у два Светска Рата?!


Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]