pink.rs

20:24 Hi-Tech 0

pink.rs/informer.rs | 14. 06. 2016.

NUDI SUPROTNO OD KONKURENCIJE! Za njega kažu da je uvrnut kao Stiv Džobs, a jedan je od najbogatijih na svetu!

Najnovija društvena mreža Snepčet obara sve rekorde i preti da nadmaši i Tviter i Fejsbuk, i izgleda da je nagli porast popularnosti aplikacije udario u glavu pvrog čoveka

Osnivač ove aplikacije Ivan Špigl je odbio ponudu Fejsbuka vrednu tri milijarde dolara. Mnogi za njega kažu da je umišljen i uobražen, kao i arogantan.

Naime, Špigl je vreme koje je provodio na društvenim mrežama posvetio razvoju Snepčeta, a profile sa Tvitera i Fejsbuka je obrisao. U javnosti se slabo pojavljuje, a intervjue skoro i da ne daje. Međutim, deluje kao da ovakav način rada daje zadovoljavajuće rezultate.

VISITE NA FEJSBUKU? Korisnici društvenih mreža skloniji depresiji

Njegov cilj je da Snepčet jednom nadmaši ostale društvene mreže, a čini se da je na dobrom putu da se to i desi.

Snepčet je pokrenuo 2011. godine sa Redžijem Brounom i Bobijem Murfijem. Međutim, to partnerstvo se raspalo i završilo sudskom nagodbom.

Prema portretu koji je nedavno objavio portal Re/Code Ivan Špigl je odlučio da ovaj koncept mobilne aplikacije pretvori u unosan biznis, a ljudima ponudi suprotno od onoga što nudi konkurencija.

Prema njegovim rečima Snepčet nije društvena mreža već zabavna mobilna aplikacija, koja vam pruža mogućnost da sa drugima podelite samo trenutke, jer nema tkv feed.

- Više ne moramo da ulovimo trenutak u stvarnom svetu i ponovo ga rekreiramo onlajn, jednostavno živimo i komuniciramo u istom trenutku - objasnio je Špigl na konferenciji 2014. godine.

Ova aplikacija je jedinstvena i originalna baš zbog toga što sadržaj poruka nepovratno nestaje 10ak sekundi posle slanja. Nju je veoma brzo prihvatio mlađi deo populacije, a Špigl je dodao da su neke funkcije namerno zakomplikovane kako bi se odbio stariji sloj populacije, kako bi ona ostala samo za tinejdžere kojima na drugim društvenim mrežama smeta rodbina, koja ih blamira.

OPREZ! Pojavio se novi zlonamerni Android program

Ogroman potencijal Snepčeta prepoznao je i osnivač Fejsbuka Mark Zakerberg. Ivanu je ponudio sumu od tri milijarde dolara, koju je ovaj odbio. Ovo odbijanje mnogi su osudili kao arogantno, ali izgleda da su pogrešili.

Nedugo posle toga prikupljeno je oko 200 miliona dolara u investicijama s kojima je tržišna vrednost aplikacije narasla na 15 milijardi dolara, a Ivan se našao u društvu najmlađih milijardera na svetu.

Snepčet trenutno ima oko 130 miliona aktivnih korisnika dnevno, a aplikaciju u Americi koristi oko 65 odsto ljudi s navršenih između 18 i 24 godina. Prema podacima “Komskora”, to je 24 odsto više nego pre tri godine.

Krajem aprila, Snepčet je broj jedan po broju skinutih aplikacija u 28 zemalja, odnosno gotovo dvostruko više od Fejsbuka,Tvitera, Mesindžera i Instagramazajedno. CNBC je objavio kako je Snepčet po broju skidanja aplikacija u SAD-u prestigaoTviter. Korisnici Snepčeta dnevno pogledaju 10 milijardi video zapisa.

Špigl nije hteo da koristi okosnicu digitalnog oglašavanja koju čine alati zatargetiranje na temelju prikupljenih podataka o korisnicima, koje koriste Fejsbuk i Gugl.

Snepčet prikazuje video oglase preko celog ekrana, na isti način na koji se pregledaju i stvaraju sadržaji na aplikaciji, držeći telefon na uobičajen način, a Špigl tvrdi kako je šansa da će korisnici pogledati celi oglas na Snepčetu devet puta veća, samo zato što ne moraju da rotiraju telefon.

Snepčet u 2016. cilja na 300 miliona dolara prihoda, što je dosta impresivno s obzirom na to da su prošle godine očekivali oko 50 miliona. Glavnina prihoda dolazi od funkcije koja služi za uživo prenošenje događaja, poput konferencija i festivala.

 

FOTKU GOLIH GRUDI SLUČAJNO poslala šefu, a evo šta joj je on odgovorio!

Iako prihodi pojedinačno variraju po specifičnom događaju i publici, s dva centa po pregledu dolazimo do iznosa od oko 400.000 dolara vrednom oglasnom prostoru za sadržaj koji generiše 20 miliona pregleda. Snepčet je i u segment vesti ušao na velika vrata, nakon terorističkog napada u San Bernardinu. Snepčet je tada napravio lajv kanal “California Shooting” na kojem su objavljene fotografije i video zapisikorisnika. Prenosi uživo su novi veliki prioritet Snepčeta i očekuje se da će nastaviti njihov razvoj.

Špiglova opsesija privatnim životom razumljiva je, s obzirom da su određeni delovi njegovog privatnog života završili na internetu. Mediji su razvukli razvod njegovih roditelja i izvukli hrpu detalja o odrastanju, objavljena je i imejl korespondencija, nastala za vreme studija, koja tada osamnaestogodišnjeg Špigla ne pokazuje u najboljem svetlu.

 

BEZOBRAZLUK! Fejsbuk: Ako ne preuzmete ovu aplikaciju, nestaće vam sve slike!

Njegovi saradnici kažu da Špigl svoj liderski stil gradi po uzoru na Stiva Džobsa, čiji portret visi u Špiglovoj kancelariji.

Mnogi zaposleni o novim prizvodima saznaju tek iz medija, timovi rade odvojeni jedni od drugih i dobijaju samo one informacije koje su im potrebne za obavljanje posla.

Mnogima takvo okruženje ne odgovara, pa je Snepčet napustilo dosta ljudi, od šefa prodaje Majka Rendala koji je firmu napustio posle sedam meseci, pa sve do direktorke operative Emili Vajt koja je u Snepčet prešla iz Instagrama i otišla posle godinu dana.

 

ŠOK BROJKE! Više uređaja na netu nego ljudi na zemlji!

 



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]