AP/Photo

10:57 Hi-Tech 0

telegraf.rs/informer.rs | 06. 06. 2017.

GUGL rešava problem DOSADNIH REKLAMA na internetu, evo i kada!

Sajtovi koji uništavaju korisničko iskustvo surfovanja internetom zbog loših reklama uskoro će biti pod direktnim napadom Gugla koji je rešio da se obračuna sa ovim problemom

U aprilu su se pojavila glasine da će pretraživač Hrom dobiti integrisani službeni filter za reklame, a ova vest je sada praktično postala zvanična.

Potvrda ranijih informacija nije stigla u saopštenju ili javnoj objavi, već zahvaljujući izveštaju koji je Gugl poslao izdavačima, agencijama i oglašivačima. Wall Street Journal piše kako će oni imati šest meseci pre nego što filtriranje ugleda svetlo dana u Hromu početkom 2018. godine.

Očekuje se kako će podešavanja o filtriranju biti automatski aktivirana po instalaciji pretraživača Hroma, a filter će biti postavljen tako da blokira reklame za koje Gugl odluči da kvare korisničko iskustvo na stranicama.

(VIDEO) GUGLOVA GRAĐEVINSKA PERVERZIJA USRED LONDONA! Imaće bazen i stazu za trčanje na krovu!

AP/Photo

U tom smislu, IT div iz Gugla izradio je i poseban alat “Ad Experience Reports“, koji će izdavače, agencije i oglašivače upozoriti ako im sadržaj ne štima te na koji način mogu da poprave stvari.

Guglova matična kompanija Alphabet računa kako će na ovaj način i dalje osigurati prihode od oglašavanja (što im je zapravo s 88-postotnim udelom i dominantni izvor prihoda), a da će profitirati i korisnici. Razlog za to je jednostavan – količina iritantnih rešenja poput “pop-up” prozora, takozvanih “preload landing” stranica, oglasa koji počinju video reprodukciju bez želje korisnika i slično drastično će se smanjiti.

Ovo je tek deo priče, jer stvari zapravo definiše “Coalition for Better Ads” industrijska grupa. Cilj grupe je osigurati prikaz oglasa, ali uz poboljšanje korisničkog iskustva. Na taj način žele odvratiti i potrošače od korišćenja AdBlock alata koji unapred blokiraju sve – ali korisnicima omogućavaju i naknadno ručno postavljanje filtera.

Oglašavanje na webu je ključno za brojne IT divove, ali naročito za Facebook i Google. Dok frustracija potrošača raste svakim danom, sve više ljudi se odlučuje na ranije spomenuta rešenja – potpunu blokadu oglasa. Nije reč tek o šačici korisnika- prema istraživanjima se samo u SAD-u gotovo trećina svih korisnika odlučuje na korišćenje nekog alata za blokiranje reklama, prenosi Wall Street Journal.



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]