Reuters

15:36 Hi-Tech 0

b92.net/informer.rs | 17. 01. 2018.

JUTJUB UVODI NOVA STRIKTNA PRAVILA! Snimke će odobravati zaposleni, a ne softver

Svaki video koji se objavi na Jutjubu biće pregledan od strane zaposlenih u kompaniji pre nego što reklame i monetizacija videa budu odobreni

Jutjub je odlučio da podigne lestvicu kada je monetizacija videa u pitanju, pa pre puštanja reklame na snimak njega će morati da odobri tim ljudi, a ne softver. 

Video-sajt je naveo da će ljudi ocenjivati svaki video u programu Google Preferred, koji je program elitnih oglasa namenjen najuticajnijim stvaraocima. Novi video-snimci postavljeni na Google Preferred kanale biće ručno verifikovani kako bi bili u skladu sa politikom Jutjuba. 

 - Nećemo da poričemo da je 2017. godina bila teška godina, nekoliko problema pogađalo je našu zajednicu i naše partnere u advertajzingu. Želimo da zaštitimo naše korisnike, oglašivače i kreatore čineći Jutjub sigurnim mestom - napisao je u blogu Pol Muret, podpredsednik Gugla. 

Promena je već počela kada su oglašivači bojkotovali snimke u vlasništvu Gugla na kojima su deca bila predmet seksualno neprimerenih komentara. Jutjub je „ubio“ hiljade računa, uklonio preko 150 hiljada snimaka i 625 hiljada komentara seksualnih predatora.



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]