Shutterstock

09:46 Hi-Tech 0

Novosti | 27. 12. 2018.

NOVA OPCIJA NA VIBERU! Iznenađenja pred Novu godinu!

Viber postoji već osam godina, a u prve četiri godine generisao je veliki broj korisnika, da bi ga 2014. godine za milijardu dolara kupio japanski e-commerce gigant Rakuten

Danas ima oko milijardu registrovanih korisnika, koji konstantno očekuju nove opcije, te jednostavniju komunikaciju. 

Glasovne poruke se obično koriste zato što su brže i jednostavnije, budući da većina korisnika brže govori nego što kuca. Tako i u okviru Vibera raste broj poruka koje su poslate u audio formatu, a eksperti pretpostavljaju da je do toga došlo zato što se sve veći broj korisnika navikava da zadaje glasovne komande digitalnim asistentima, te se ta navika prenosi i na komuniciranje sa drugim korisnicima. 

Shutterstock



Tako je maksimalna dužina glasovne Viber poruke produžena na 15 minuta, te u nju može da stane čitav monolog sa velikim brojem informacija. 

Iako su brže kada je slanje u pitanju, glasovne poruke su ipak nezgodnije od tekstualnih, budući da ih nije moguće preslušati u svakoj situaciji, pa je Viber najavio opciju koja će u budućnosti glasovne poruke prevoditi u tekst, a kako bi, na kraju, svi bili zadovoljni.



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]