Shutterstock

14:28 Lifestyle 0

stil/Informer.rs | 04. 10. 2015.

MANEKENSKA DIJETA: Smršajte za 10 dana bez jo-jo efekta!

Dnevno se jede šest obroka na dva i po sata. Još jedna prednost ove dijete je što se ne koriste nikakvi komplikovani recepti kao što je često slučaj sa dijetama

Manekenska dijeta može da vam pomogne da dođete do željene figure za samo 10 dana. Brza dijeta sa kojom lako možete da smršati i do 6 kg i to bez jo-jo efekta.

Pridržavanjem ovog režima, nedeljno 2-3 dana, zadržaćete liniju i nećete dobijati suvišne kilograme. Manekenska dijeta se zasniva na ishrani bogatoj maslinovim uljem, povrćem, ribom i niskomasnim mlečnim proizvodima koji tope salo na stomaku.

Dnevno se jede šest obroka na dva i po sata. Sa doručkom možete početi kada želite. Još jedna prednost ove dijete je što se ne koriste nikakvi komplikovani recepti kao što je često slučaj sa dijetama.

Ova dijeta se bazira na izbegavanju namirnica koje se talože na stomaku kao što su: pržena i pohovana jela, gazirani sokovi, alkohol, prerađeni ugljeni hidrati.

JELOVNIK

Shutterstock

Doručak: Tri supene kašike pšeničnih ili ovsenih mekinja sa jogurtom (1 % mlečne masti )
Užina: Dva kuvana jajeta
Ručak: 150-200 gr nemasnog kuvanog mesa ili riba i dve kašike pirinča ili krompira na kašičici maslinovog ulja. Za prilog možete koristiti krompir, pirinač, spanać, a za salatu se preporučuje turšija ili neko zeleno povrće.
Užina: 100 gr sira (10 % mlečne masti )
Večera: Tost sa dva parčeta pilećih prsa. Drugi predlog za večeru je pileće belo meso ili riba sa brokolijem ili boranijom na maslinovom ulju.
Užina: 200 gr jagoda ili suvih šljiva ili voćna salata (5 jabuka, grejp, 2 mandarine, kivi, itd.)

Veoma je važno svakodnevno unositi 2 l vode ili nezaslađenog čaja.

Bez obzira na dijetu, fizička aktivnost je jako važna jer bez vežbe nema izvajane figure. Budite fizički aktivni i/ili vežbajte svaki dan makar 30 minuta. Posle 20 sati ne bi trebalo da konzumirate ništa osim vode ili čaja.

Iskustva govore da osobe koje su se pridržavale manekenske dijete su skinule 62 odsto više kilograma od onih osoba koje su držale druge vrste dijeta jer pojačanim unosom namirnica bogatim na primer, omega 3 masnim kiselinama sprečava se preterano lučenje hormona, kao što su kortizol i insulin koji stvaraju salo na stomaku.

 



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]