Pixabay

17:30 Ljubimci 0

zimo.dnevnik.hr/Informer.rs | 23. 06. 2018.

VLASNICI BROJE ŠUŠKE: Ljubimci na Instagramu zarađuju više od starleta!

Vlasnici kućnih ljubimaca koji su im otvorili profile na društvenim mrežama mogu zaraditi dosta novca reklamirajući razne proizvode uz svoje pse, mačke, majmune pa čak i prasiće

Mnogi smatraju kako influenseri imaju posao iz snova – svoje su gazde, rade ono što vole (npr. ako vole putovanja putuju po svetu) i za to ih neko jako dobro plaća pa samo s jednom objavom na Instagramu mogu zaraditi jednu prosečnu mesečnu ili čak godišnju platu. U poslednje vreme kao influenseri sve su popularniji kućni ljubimci koji svojim vlasnicima takođe donose veliki novac, piše Zimo.dnevnik.hr 
Kako je u razgovoru za CNBC rekla Loni Edvards, koja je osnovala agenciju za influensere kućne ljubimce, ljudi vole životinje i one ih usrećuju, zbog čega su kućni ljubimci izuzetno zanimljivi oglašivačima jer šire pozitivne poruke koje se onda mogu vezati uz njihov brend. 



- Ako imate veliki broj pratilaca, može se zaraditi veliki novac

- dodala je Edvardova o mogućnosti zarade kućnih ljubimaca na društvenim mrežama. 

Iako se, naravno, cifre koje zarađuju kućni ljubimci sa najvećim brojem pratilaca ne mogu upoređivati sa npr. Kardašijankama i drugim najpopularnijim osobama na internetu, sa samo jednom sponzorisanom objavom može se zaraditi čak oko 15.000 dolara. 

A post shared by Hamlet (@hamlet_the_piggy) on May 16, 2018 at 11:03am PDT



Na ovu ideju Loni Edvards došla je nakon što je dobila psa te je počela da objavljuje i njegove fotografije na Instragramu kako bi mogla da ih deli sa porodicom i prijateljima. Iznenadila se kada je videla da broj pratilaca svakodnevno raste. Za kratko vreme profil koji je otvorila privukao je neočekivano veliki broj ljudi pa su usledili i pozivi brendova povezanih sa proizvodima za životinje. 
Tada joj je postalo jasno kolika se prilika krije na ovom, tada još neistraženom tržištu te je pokrenula agenciju za kućne ljubimce kao influensere. 

Njeni najpoznatiji "klijenti" su dva majmunčića koje na Instagramu prati skoro milion ljudi (@realdiddykong), prase Hamlet sa više od 330.000 pratitlaca (@hamlet_the_piggy), oposum koji "voli avanture" (@itsmesesame) sa više od 60 hiljada pratilaca, dva simpatična ježa (@lionelthehog) koje prati oko 130 hiljada ljudi, dok pas Kruso na Fejbuku ima više od 2,5 miliona lajkova. 

Napominje kako životinje nisu zanimljive samo kompanijama koje prodaju hranu i proizvode za kućne ljubimce, već ih za oglašavanje koriste i kompanije iz različitih industrija i u odnosu na ljude, životinje kao influenseri daju bolje rezultate u oglašavanju. 




Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]