Zoran Sinko

12:14 Porodica 0

Poslovni dnevnik | 06. 03. 2017.

VOZE 500 km DA KUPE JEFTINIJE- isplati se!

Povoljne karte, popusti na hranu, odeću i proizvode za higijenu i do 80 odsto, dovoljan su razlog za prelazak nekoliko stotina kilometara

Da bi kupili odeću i obuću po povoljnijim cenama, sve više stanovnika Bosne i Hercegovine odlazi u šoping izlete u Trst, Beč i Grac, pa i Zagreb.

Kako piše Večernji list, stanovnicima BiH isplati se da voze i po 500 kilometara do evropskih trgovačkih centara, gde za manje novca mogu da kupe mnogo više kvalitetnijih stvari nego u domaćim trgovinama. 

Sve više ljudi, osim cena, primećuje i kvalitetu robe sa Zapada i odlučuje se za kupovinu u inostranstvu, jer ipak su naši proizvodi rađeni za treće zemlje i ne prolaze kontrole kao oni proizvodi namenjeni zemljama EU. 

A svoju priliku u tome videle su i brojne turističke agencije koje organizuju šoping izlete iz velikog broja gradova. Tako je za odlazak u Grac iz Sarajeva, Zenice ili Tuzle potrebno izdvojiti između 50 i 60 KM, Banje Luke oko 50 KM - iz koje odlazak u kupovinu u Zagreb i Ljubljanu košta oko 25 KM, za Trst 40 KM.



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]informer.rs.