Shutterstock

21:32 Seks i veze 0

Ljubav & zdravlje | 30. 07. 2018.

NIJE ONO ŠTO MISLITE: Šta muškarci traže u ženama?

Njemu treba ženska visprenost, mogućnost brzog delanja, moć organizacije, pronicljivost, multitasking...

Istina je da će se svaki muškarac okrenuti za zgodnom i lepom ženom, ali to ne znači da bi hteo da bude u vezi s njom ili da je oženi. Većina žena misli kako muškarci traže samo lepe i zgodne te da će jednu od takvih pre pozvati na sastanak. Teorija i praksa dokazuju da to baš i nije tako. Sociolog Entoni Ambrosio otkriva šta muškarci zapravo žele da pronađu u ženama. Na njegovoj listi stvari nijedna nije izgled.

Specifičnost

Istinska lepota ne dolazi spolja. Biti lep znači kakva ste zapravo osoba iznutra. Ambrosio kaže kako je upoznao nekoliko žena koje izgledaju savršeno, ali im je karakter prljav kao beton u podzemnoj železnici u Njujorku.
Muškarci žele da žena bude svoja i pokaže kakva je zapravo. Oni u ženama traže oslonac i zato moraju da se uvere da ste u potpunosti svoji.

(Samo) Poštovanje

Način na koji se predstavljate svetu govori puno o tome kakva ste zapravo osoba. Ukoliko poštujete sebe, svoj prostor i vreme, to je za muškarca signal da ćete poštovati i njegovo. Takođe, zrelost da se stane iza svojih dela i postupaka je vrlo cenjena osobina među muškarcima.

Pixabay

Privrženost

Muškarcima je fizički kontakt jako bitan, za njih sve počinje dodirom. Ženama koje svoju naklonost manifestuju kroz dodir, zagrljaj, stisak muškarci su naklonjeniji, tvrdi sociolog Ambrosio.

Inteligencija

Šta zapravo znači biti inteligentan u ovom slučaju? Ljudi već dugo inteligenciju tumače različito i široko. Kada je traže u ženama, muškarci zapravo žele da pronađu tzv. estrogensku inteligenciju. Traže žensku visprenost, mogućnost brzog delanja, moć organizacije, pronicljivost, multitasking. Sve ono što je među ženama dobro poznato, a muškarcima manjka zbog hormonske raspodele. Muškarci zaista žele ženu koja želi da bude uspešna, ali joj nije jedina briga kupovina torbe po poslednjoj modi.

Samopouzdanje

Žena koja voli sebe, zadovoljna je sobom i suočava se sa svojim nedostacima voleće i svog muškarca. I ovoga puta nije reč samo o samopouzdanju zbog izgleda već i jakog karaktera. Život je danas težak i svaki dan je nova borba. Stoga je većini muškaraca važno da u ženama pronađu oslonac, a samo osoba koja ima samopouzdanje to može i da bude.

stocksnap.io

Ambicije

Muškarci vole kada oni brinu za svoju porodicu. Ali jednako im je važno da se u to uključe i žene. Muškarci ne žele sve odluke da donose sami. Žele ženu vizionara koja će im biti oslonac i podrška, ali i realan kritičar. Muškarci u ženama izuzetno cene onu ambiciju koja se njih realno i ne tiče, ali ispunjava same žene. Žene koje ničemu ne teže često odbijaju muškarce.

Skromnost

Skromnost ne mora nužno da se manifestuje u materijalnom smislu. Umeti trošiti novac je takođe vrlina koju muškarci traže u ženama. Bahatost bilo koje vrste ih odbija u startu. Način na koji se ophodite prema konobaru, prosjaku, životinjama, okolini uopšte je jako važna za muškarca. Za njih je kroz istoriju bila rezervisana galama, ženama je namenjena poslovica - tiha voda breg roni.



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]