18.09.2020.

13:01

Foto:

Društvo

ZAKON UDARA NA VOZAČE TROTINETA! Grad Beograd zahteva HITNO REŠENJE!

On je istakao da je traženo da država donese odluku da li će električni trotineti biti dozvoljeni.

- Ukoliko budu dozvoljeni, treba da se zna ko ih može voziti, gde, kojom brzinom, kakvu opremu vozači moraju da imaju i koje starosti moraju da budu. Ne želimo da imamo situaciju da deca od 10 godina koriste električne trotinete ili da biciklisti moraju da imaju kacige, a oni koji voze trotinet ne moraju - rekao je Vesić za Studio B, navodi se u saopštenju Gradske uprave.

Naveo je da smo imali slučaj da vozač električnog trotineta vozi na auto-putu, što može da bude opasno po život.

Kada su u pitanju bicikli, rekao je da je Grad Beograd tražio izmenu zakona i da se zvanično uvede pojam biciklističko-pešačke ulice.

Informer

Goran Vesić

- To su ulice gde je brzina vožnje automobila ograničena na 10 kilometara na sat, a prednost imaju pešaci i bicikli. Takođe smo tražili da se dozvoli korišćenje žute trake za bicikliste tamo gde Grad sa Saobraćajnom policijom i Saobraćajnim fakultetom proceni da je to bezbedno - rekao je Vesić, dodaje se u saopštenju.

Naglasio je da, zbog virusa korona, kompanije koje se bave proizvodnjom bicikala u Srbiji ne mogu da ih dovoljno proizvedu jer je potražnja ogromna.

- Usled velike potražnje, zahtevali smo da se uvedu subvencije za kupovinu domaćih bicikala jer je to i ulaganje u ekološki razvoj. Čekamo da nova vlada stupi na dužnost i tada ćemo razgovarati sa nadležnim ministrima o usvajanju naših predloga, a u međuvremenu gradimo biciklističke staze - rekao je Vesić.

Naveo je da se trenutno radi oko deset kilometara biciklističih staza i dodao da će Beograd u naredne dve godine imati skoro 60 kilometara biciklističkih staza.

BONUS VIDEO

DOBRODOŠLI U MOJU AZBUKU BEOGRADA: Evo zbog čega bi i sam Njegoš bio ponosan na svoju ulicu na Vračaru

HOROR SCENE IZ LESKOVCA! Mladić sa motkom prvo posmatra kuće, a onda... (SNIMAK SA BEZBEDNOSNE KAMERE)