Društvo
Telefoni ne prestaju da zvone! Za pola godine više od 630.000 poziva Servisnom centru!
- U proteklih pola godine bilo je preko 630.000 poziva na naš broj telefona 11-0-11. U proseku to je dnevno oko 4.000 poziva. Naravno građani mogu komunicirati sa Servisnim centrom Grada Beograda i putem mejla, u proseku to je nekih 20 do 30 hiljada mejlova koji su stigli od početka rada, a to je mejl servisnicentar@beograd.gov.rs - izjavila je Maja Radović, iz Servisnog centra Grada Beograda.
Ona je istakla da je Servis pre svega okrenut komunalnim problemima Grada Beograda.
- U našem sistemu nalazi se 14 komunalnih preduzeća i Komunalna milicija. To je bio i cilj projekta da sva preduzeća budu na jednom mestu, kako bi građani mogli brže i lakše da rešavaju svoje probleme i da bude lakša kordinacija - rekla je Radović.
Prema njenim rečima, cilj je da se u što kraćem roku otklone problemi građana, i da se, ukoliko je nešto hitno i lako rešivo, to završi u najkraćem mogućem roku.
- Uglavnom odgovore građani dobijaju u roku od 72 sata, eventualno ako je u pitanju neki složeniji problem, ako je potrebno uključiti neka druga preduzeća, to je moguće da potraje i duže, ali mi građane obaveštavamo kakav je tok rešenja problema - rekla je Radović.
Ona je istakla da, trenutno, pitanja su najčešće vezana za grejanje, od kada je 15. oktobra počela grejna sezona.
- Takođe kada su obimniji radovi u ulicama, pitanja su kada se očekuje završetak problema, zatim nepropisno parkiranje, kvarovi na vodovodnim mrežama, problem sa instalacijama u kući - rekla je Radović.