Društvo
Hemofarm o održivom razvoju sa studentima prestižne Vorton škole
Kao višegodišnji partneri, Hemofarm i Vorton razmenjuju ideje i znanja, kao deo šire misije edukovanja javnosti o principima ESG i održivog razvoja.
Hemofarm, kao lider održivog razvoja u Srbiji i regionu posebnu pažnju posvećuje edukaciji i motivaciji ne samo zaposlenih, već i poslovnih partnera, potrošača i čitave zajednice kako bi razumeli i primenjivali principe održivog razvoja u svakodnevnom životu.
„Pre 13 godina kada smo pisali naš prvi Izveštaj, održivi razvoj je bio samo rogobatan pojam, nerazumljiv većini, čije značenje i suštinu je bilo teško objasniti. Od tada svet se menjao, desili su se događaji, krize, izazovi koje je bilo teško predvideti i savladati. Bez obzira na okolnosti, ostali smo dosledni svojim vrednostima, jer odgovornost i održiva budućnost nemaju alternativu,“ rekao je Zeliger i nastavio:
„Uložili smo mnogo vremena i truda da edukujemo sami sebe, da razumemo zašto je važno čuvati resurse, ne samo za dobrobit kompanije, već i za dobrobit naše planete. Benefiti su sada više nego jasni svima, želimo da prenesemo svoje iskustvo i motivišemo i druge da nam se pridruže na putu ka održivoj budućnosti“, zaključio je Zeliger.
Sanda Savić, senior direktorka za korporativne poslove i komunikacije u Hemofarmu poručila je studentima da je efektivna ESG komunikacija važna u čitavom procesu razumevanja održivog razvoja.
„Najveća promena za sve nas u Hemofarmu desila se onog trenutka kada smo počeli da menjamo svoje stavove i ponašanja. U tom procesu transformacije naše organizacije ključnu ulogu imala je komunikacija, kojom smo edukovali naše kolege kako mogu da daju svoj doprinos u njihovom ličnom, poslovnom i društvenom životu. Jedna od najvažnijih stvari koju smo na tom putu naučili je da je održivi razvoj timski napor, ali i individualni doprinos, jer je održiva budućnost jedino tako moguća,“ naglasila je Sanda Savić.
Aleksandra Lazarević, predstavnica Involve Youth inicijative u okviru Hemofarma, istakla je da je za mlade, naročito generaciju Z kojoj pripada, veoma značajno što ih neko zaista čuje u kompaniji i uključuje u procese donošenja odluka. Studenti Vorton škole biznisa aktivno su učestvovali u predavanju i kroz diskusiju sa Hemofarmom pokazali da su inspirisani da menjaju svet na bolje.