Društvo
Srpkinja na odmoru iz pakla: Zavrću im vodu, puno vlage, a iz agencije rekli da piše da je smeštaj skroman?!
Naime, aranžman su kupili preko poznate turističke agencije, a u Limenariju su se uputili sopstvenim prevozom. Kada su stigli - dočekao ih je hladan tuš. Smeštaj koji su dobili ni po čemu nije ličio na onaj koji su i rezervisali, priča devojka koja se požalila.
- Samo čekam plafon da mi padne na glavu. Sve je prljavo, puno vlage, smrdi, prljav toalet papir je bio na podu, eto zamislite to. Imamo problem i sa vodom, jer vlasnik zaliva baštu i onda zavrne ventil, pa nemamo vode. Moliš da ti puste vodu da se istuširaš, na 10 minuta - priča S.J, kojoj se odmor pretvorio u pakao.
Tvrdi da problem nemaju samo oni, već i drugi ljudi koji su preko poznate agencije u ovoj turi stigli u letovalište.Kada su u ponedeljak stigli, turisti koji su prethodno tu boravili su ih dočekali sa rečima "spremite se za haos".
- Svi su u problemu, klime ne rade, čovek je doplatio parking, a vila zapravo nema parking, potpuni je haos - dodaje devojka.
Priča da se obratila agenciji posebno putem mejla zbog zdravstvenih problema koje ima.
- Odmah sam ih kontaktirala jer kao asmatičar ne mogu da boravim u sobi u kojoj se oseća vlaga. Na mejl nisam dobila odgovor, a predstavnik agencije koji je ovde rekao je da može da mi ponudi besplatnu klimu ili da nam još jednom očiste sobu. Tražili smo da doplatimo drugi smeštaj, ali nisu reagovali na te upite - objašnjava devojka.
Ističe da su iz agencije na organizovanom sastanku rekli da na sajtu jasno piše da je smeštaj "skroman".
- Na sajtu nigde ne piše da je smeštaj "skroman". Ovo su neuslovi. Nama je čak i žena koja je radila u agenciji rekla da sve upravo vratila iz tog smeštaja i da je sve super - priča dalje S.J.
Kako navodi, čovek iz agencije pozvao je na "pozitivnu energiju, dok je 20 ljudi na sastanku tražilo rešenje".
- Rekao nam je da ne treba da se kačimo sa vlasnikom vile oko vode i da će nas policija sve uhapsiti - zaključuje devojka.
U međuvremenu, stigao je i odgovor iz agencije:
"Kao organizator putovanja, do ovog trenutka nije zaprimio nikakav prigovor nezadovoljnih putnika sa te destinacije (što je, inače, zakonom predviđena procedura, za slučaj bilo kakve reklamacije). Prema službenom izveštaju koji posedujemo, svi naši putnici su smešteni u objekte koje su odabrali i uplatili, i tu nema, u ovom trenutku, nikakvih odstupanja.