24.10.2024.

07:54

Foto: Foto: Shutterstock

Društvo

Srpkinja ostala bez porudžbine, a nakon dva dana usledio šok! Novac joj skinut sa računa, a ono što su joj iz banke rekli ledi krv u žilama

Kako je navela na početku objave, ona je napomenula da će svoju porudžbinu u iznosu od 1.670 dinara platiti gotovinom, a kada je kurir stigao ostala je u šoku. Porudžbina nije bila kompletna,a iznos na fiskalnom računu i aplikaciji se nije poklapao.

- Preko Glovo aplikacije poručila sam iz *** artikle u vrednosti od 1.670 dinara, uz napomenu da iznos plaćam kešom, a ne karticom. Kurir mi je doneo polovičnu porudžbinu ( o izostnku proizvoda nisam dobila nikakvu informaciju) uz fiskalni račun od 927 dinara. Kada sam htela isti da platim, rečeno mi je da moram da platim iznos koji stoji na aplikaciji, a ne na fiskalnom računu, što sam odbila - napisala je ova korisnica. 

Ističe, da su problemi nastali onda kada su iz napomenute kompanije insistirali na plaćanju punog iznosa, što je ova korisnica striktno odbila. 

- Dostavljač je kontaktirao centar gde su mu isto ponovili, nakon toga su me kontaktirali i saopštili da moram da im platim iznos iz aplikacije, a ne sa fiskalnog računa, a da će oni naknadno izvršiti refundaciju na karticu, kojom nije ni bilo navedeno da se plaća. To sam opet odbila i zamolila dostavljača da vrati porudžbinu - nastavila je svoje traumatično iskustvo ova korisnica.

Informer

 

Pravi šok usledio je tek dva dana nakon opisanog incidenta, kada je kompanija za dostavu skinula novac sa njene kartice. 

- Dva dana nakon toga sa računa mi je skinut iznos od 1.670 dinara od strane Glova. U banci su mi rekli da je Glovo datu transakciju pokušavao desetak puta isto veče da skine, kada je sporna porudžbina bila dostavljena. Ali zbog nedostatka sredstava nisu uspeli da je obave - zaključila je korisnica.