03.02.2022.

19:00 >> 19:29

Foto:

Društvo

DERU KOŽU S LEĐA! Izabrali najskupljeg dostavljača, SAD NAPLAĆUJU I KESE

Kompanija "Zara" diskriminiše kupce koji kupuju na sniženju!
Iako se donedavno poštarina nije plaćala za porudžbine veće od 6.000 dinara, odskoro ova pogodnost ne važi ukoliko se u vašoj korpi za onlajn kupovinu nađu artikli sa akcijskim cenama.
Da stvar bude gora, "Zara" je za kurirsku službu koja dostavlja pakete njenim kupcima izabrala "City express", dostavu koja je ubedljivo najskuplja na tržištu, a o čemu smo već ranije pisali!
Beograđanka Marija M. bila je šokirana poslovanjem poznatog lanca butika i razočarana njihovim ophođenjem prema kupcima.

- Naručila sam ćerki onlajn jaknu koja je bila baš na velikom sniženju i cena joj je bila 2.200 dinara! Bila sam neprijatno iznenađena kada sam na konačnom računu videla da ću dostavu platiti 490 dinara, ali šta je, tu je. Paket je stigao, a dostava me je koštala 25 odsto artikla koji sam pazarila - priča naša sagovornica.

Nekoliko dana kasnije drugom detetu je želela da poruči kaput, ali da bi izbegla paprenu poštarinu, kako kaže, napravila je porudžbinu koja je bila iznad 6.000.

Informer

Po ušima

Za jaknu tešku 300 grama koja košta 2.200 platila sam dostavu 490 dinara
Marija M.

- Kako ne bih dala ponovo tolike pare za dostavu, odlučila sam da kupim još nekoliko stvari i da iskoristim pogodnost koju "Zara" daje, a to je da se za iznos iznad pomenute sume isporuka ne plaća. Međutim, tek tada sam doživela veliko razočarenje. Ovaj brend je promenio ploču i uslovio kupce da bezobrazno skupu dostavu mogu da izbegnu isključivo ako pazare proizvode koji nisu na sniženju. Dakle, džaba to što sam ja prešla iznos od 6.000 kada su tri stvari koje sam poručila bile na sniženju.

Prema Marijinim rečima, posle neprijatnosti koju je doživela više nikada neće kupovati u "Zara" onlajn prodavnici.

- Nije mi jasno zašto sada odjednom diskriminišu svoje kupce?! Stvarno sramota za tako veliku kompaniju. Baš sam se razočarala i teško da ću više ikad kupovati kod njih. Ne znam da ijedan drugi butik na ovaj način uslovljava potrošače! Toliko puta sam kupovala onlajn, ako postoji limit iznad kog je poštarina besplatna nije bitno da li je roba snižena ili se plaća po regularnoj ceni. Ne znam šta im je ovo trebalo. Pokazali su da nimalo ne poštuju svoje kupce - ogorčena je Marija.
 

Počeli da naplaćuju kese koje se raspadaju

Da "Zara" u poslednje vreme povlači poslovne poteze iz kojih se vidi da je rešila da se obogati o trošku svojih potrošača pokazuje i to što su počeli da naplaćuju kese, iako to nikada pre nisu radili. Sada za svaku kesu na kojoj je vidno istaknut njihov logo morate da izdvojite 20 dinara! Ono što sve potrošače čudi jeste činjenica da i mala i velika kesa identično koštaju.
"Zara" je oduvek koristila papirne kese koje nije naplaćivala uprkos tome što se veliki broj trgovaca odlučio na ovaj korak. Izgleda da su u "Zari" shvatili da na ovaj način može lepo da se zaradi.

Kako su nam ukazali kupci, veći problem od naplate jeste to što su im kese užasnog kvaliteta.
- Kupila sam farmerke u "Zari" u jednom tržnom centru. Samo što sam izašla napolje i krenula prema stanici, kesa je pukla. Zato mi još teže pada što su počeli da ih naplaćuju, jer ne služe ama baš ničemu - ispričala nam je Staša L.