Društvo
PLATILA KUHINJU 5.000 EVRA, A ONDA JE USLEDIO PAKAO! Izgubila novac, živce, kao i ljudi koji ih danima čekaju u PRAZNIM SOBAMA!
To pokazuje primer njihovih klijenata, a jedna od njih je N. N., koja je svoje muke podelila na društvenim mrežama. Kako tvrdi, reč je o kuhinji koja košta čak 5.000 evra, a zbog koje prolazi kroz agoniju.
- Poručila sam kuhinju od 7,5 metara. Isporuka je kasnila jedan dan. Pola robe je pogrešno poslato. Koliko sam uspela da vidim, neki višak je naplaćen, a neki plaćeni elementi nisu poslati. Zato su mi stigli neki neporučeni - započinje svoju ispovest N. N.
Kako je napisala, agonija se nastavila kada je došao dan za montažu.
- Zid su bušili kako su stigli pošto nisu lepo videli projekat, pa su mi niži deo gornjih elemenata uglavili tako što su mi probušili pločice jer im je tako bilo lakše i brže. Onda su iskasapili radnu ploču više nego što treba, ali će, kažu, popuniti silikonom. Neke elemente su oštetili, neke su skarabudžili da veze nema sa projektom - žali se N. N., kojoj korisnička služba robne kuće ne odgovara na mejlove.
- Javila se u petak ta što mi je radila projekat, kaže rešiće što pre sve. Evo nema nikog, a ja sedim u kutijama, piljevini...
Sledi im tužba
Na pitanje drugih učesnika diskusije o poslovanju "Ikee" zašto im ne traži povraćaj novca i ne tuži ih, N. N. odgovara:
- Znam ja moja prava, samo me zanima ko će mi srediti zidove, pločice i nadoknaditi izgubljeno vreme i novac. Uveliko sam pretila tužbom! Ako sve ne reše, sledi tužba. Čuj, kažu, nisu nadređeni tu, a šef montažera ne sme da se javi?! Nemaju pojma kako ću im sve naplatiti.
Kako kaže, montažer je došao bolestan, pa su se i ona i ćerka razbolele.
- Veće lelemude ne videh. Dolazili oko pola 10, pili kafu sat vremena... Onda kao izučavali projekte dva sata, pa malo buše, pa malo ručaju sat i po, o mom trošku naravno. Onda u 17h paljba. Četiri dana sam gostila nesposobne debile, još mislili da ja ne vidim šta oni rade.
Lažu i mažu
O katastrofalnom "Ikeinom" servisu govori i apel Ane Ćorković, koja je poručila: "Vratite mi moje milione sati, 'Ikea' Srbija!"
- Da li ste znali da "Ikea" Srbija briše komentare nezadovoljnih korisnika sa svog profila? - otkrila je Ana i podelila svoj problem:
- Poručili smo veću količinu nameštaja sa planom da se uselimo u novi stan ovog vikenda. Žonglirali smo sa poslovima, čuvanjem dece, organizacijom celog vikenda i života da bismo sačekali isporuku koju smo platili unapred. Posle milion sati čekanja, javili su se SMS-om da stižu. Onda smo čekali još milion sati. Onda smo pokušavali da dobijemo operatera kol-centra još milion sati! Javili su tek u 18 časova da ne mogu da nam isporuče robu i da će doći za pet dana, naravno za vreme mog radnog vremena! Vratite mi moje milione sati, "Ikea" Srbija!
Slično je prošla i Ljubica Dragičević.
- Bila mi je dogovorena porudžbina, ali niko se nije pojavio niti se javio! Na telefonu i četu dobijam obećanja da će mi se neko javiti i niko se ne javlja! Nemam informaciju ni da li će biti isporuka, a ni kada. Mi smo nameštaj iz dnevne sobe već odvezli da bismo napravili mesta za novi, koga nema! Ovo je nečuveno, ovakav neprofesionalizam nisam očekivala od kompanije "Ikea". Razumem da svi mogu da pogreše i da se desila neka greška sa isporukom, ali da mi juče celo popodne i danas ceo dan obećavaju da će mi se neko javiti, a zapravo se niko ne javlja, to samo govori da je njihov sistem u potpunom rasulu. Stvarno sramota!