Društvo
Još jedan prljavi trik prodavaca obuće! Papuče za jedan dinar, velika obmana "Opozita"
Upravo zato, ako se ponadate za ćete za 1.301 dinar dobiti dva para letnje obuće, jer 1.300 dinara koštaju jedne papuče, doživećete veliko razočaranje, jer će vam prvi par naplatiti po staroj ceni od 2.400 dinara. Tako zapravo kupovinom dva para dobijate popust od samo 200 dinara.
Nije istaknuto
Na ovu obmanu potrošača prodajnog lanca obuće "Opozit" ukazala nam je Beograđanka Ivona T., koja je nakon celodnevnog dana na štiklama odlučila da svoja stopala obraduje ravnim papučama po super akciji. No, sve je palo u vodu, jer ju je na kasi dočekalo ono čega se svi kupci najviše plaše, a to je nevažeći popust.
- Nakon napornog dana na poslu noge su me bolele jer sam sve vreme bila u štiklama. Kada sam videla akciju u prodavnici ženske obuće "drugi par papuča za jedan dinar", istog momenta sam ušla u radnju i uzela dva para. Računala sam da ću sve platiti 1.300 dinara jer toliko koštaju papuče na sniženju. Bila sam oduševljena jer mi se bliži odmor, pa dvoje papuče nisu naodmet. Međutim, kada sam došla na kasu, rekli su mi da akcija ne važi za modele na sniženju, već da moram da ih platim po punoj ceni iako to nije nigde naznačeno u radnji ili na plakatu pored akcije - priča prevarena Ivona T.
Ona dodaje i da su, uprkos očiglednoj prevari, prodavci bili krajnje neljubazni.
- Kada sam upitala radnicu zašto obmanjuju kupce i zašto piše da drugi par papuča dobijam za jedan dinar, ako ću jedan par da platim po staroj ceni od 2.400 dinara, ona me je gledala zbunjeno i samo drsko odgovorila da ona sa tim nema ništa i da mogu da odustanem od kupovine - ističe naša sagovornica.
Primer obmane
Iz Nacionalne organizacije potrošača (NOPS) ističu da je u pitanju obmana potrošača jer nigde nije istaknuto da akcija ne važi za obuću koja je već snižena i da potrošači moraju otvoriti četvore oči jer je iznenađujući spektar ideja kojim se prodajni objekti služe kako bi obmanuli svoje kupce.
- Potrošači upravo imaju najviše ovakvih pritužbi na prelazu godišnjih doba, kada dolazi do smena sezonskih modela i ujedno većeg broja sniženja i raznih akcija od kojih, nažalost, potrošači nemaju veliku korist. Poneti dobrom ponudom, često potpadaju pod marketinške trikove prodavaca i nepravedno plaćaju veće iznose računa - kažu iz NOPS-a.