19.10.2017.

09:42

Foto:

Džet set

ZASDRUGA ZAINTERESOVALA STRANE TELEVIZIJE: Željko Mitrović predstavio rijaliti program NOVE GENERACIJE u Kanu!

Televiziji Pink ovo nije prvo učestvovanje na ovom sajmu, na kom se svakog oktobra, od 1985. godine, kada je održan prvi MIPCOM, okupi na hiljade kupaca i prodavaca iz celog sveta, kako bi pripremili sledeću televizijsku sezonu.

TV Pink već godinama učestvuje na ovom prestižnom događaju, posebno otkako, osim dosadašnje sopstvene produkcije, studija i tehnike, emituje i sopstvene projekte, te na MIPCOM-u umesto doskorašnje kupovine, prodaje licence za velike projekte.

pink.rs

Željko Mitrović, vlasnik i glavni i odgovorni urednik TV Pink, ove godine je na MIPCOM-u predstavio novi autorski projekat, rijaliti program "Zadruga", koji je zainteresovao veliki broj kupaca, prevashodno zbog specifičnosti i originalnosti ideje.

Rijaliti program je kao format u porastu u celom svetu, a nijedan na tržištu ne nudi sadržaj i TV, ali i online konzumentima, zbog čega se upravo projekat "Zadruga" izdvaja od svih.

Pored toga što rijaliti "Zadruga" može da se prati na televizijskim kanalima, gledaocima je pružena mogućnost interaktivnog učestvovanja u stvaranju i režiranju programa, i to putem aplikacije Zadruga.tv, što je nešto do sada neviđeno kada je o rijaliti formatima reč.

pink.rs

Osim interaktivnog praćenja, još jedna posebnost rijalitija "Zadruga" je to što, za razliku od drugih rijaliti programa, u potpunosti simulira realan život - učesnici koriste pravi novac, vrše razmenu i kupovinu u prodavnici po realnim cenama, pronalaze načine da novac zarade, ali ga isto tako mogu i izgubiti.

Upravo zbog toga su, nakon što je Željko Mitrović na MIPCOM-u predstavio rijaliti nove generacije "Zadruga", predstavnici iz mnogih zemalja bili zainteresovani da otkupe licencu.

Tagovi: