12.06.2020.

21:01

Foto:

Magazin

MUKA VAM JE OD SILNIH KARTICA U NOVČANIKU! Evo rešenja, digitalna lojaliti kartica omogućava da ostvarite POPUSTE jednim klikom!

Digitalna kartica nije samo virtuelna bliznakinja plastičnih kartica lojalnosti, kojih je toliko da pucaju šavovi u novčanicima. Ona je i socijalna mreža i marketinški alat. Ali, kako naglašavaju njeni tvorci Milivoje Kojadinović i Nebojša Rmandić, ona je pre svega sredstvo putem koga kupci postaju istinski gospodari tržišta. Jer oni su ti koji biraju kojoj kompaniji će pokloniti najtraženiju robu današnjice – potrošačku vernost.

DARK MODE ZA GUGL HROM DOBIJA POBOLJŠANJE! Ispravlja se mala, ali važna greška

- Ova kartica lojalnosti se na telefon korisnika instalira za svega nekoliko sekundi, a omogućava da kupci sami odaberu koga će pratiti i čije notifikacije žele da primaju - ističu njeni tvorci.

Činjenica da nećete morati da razmišljate ima li mesta u novčaniku za još jednu lojaliti karticu, pored onih koje pripadaju vašem omiljenom trgovinskom lancu, modnoj kući, prodavnici cipela ili čak pekari, samo je najopipljivija među njenim prednostima nad tradicionalnom „sestrom“.

- Ona zaposlenima u kompanijama olakšava zadatak da prate potrebe klijenata, kroz mogućnost da precizno analiziraju podatke o njima i odrede odgovarajuće nagrade za istinski lojalne kupce - naglašavaju oni. 

Nije vam potrebna registracija

Njena specifičnost je i da može da se instalira za nekoliko sekundi na telefon čak i bez registracije, što znači da korisnik ne mora da ostavi ništa od ličnih podataka ukoliko to ne želi. 

Bez ličnih podataka

Ova online kartica ne zahteva apsolutno nikakve lične podatke, čime je kupac na "bezbednom terenu". Naime, kupci koji imaju instaliranu aplikaciju mogu da „zaprate“ i brendove čije usluge nisu koristili, dok se tradicionalne kartice uglavnom dobijaju po prvoj kupovini ili u nekoj sličnoj prilici kada kupci direktno dolaze u dodir sa ponudom vezanom za program lojalnosti.

I zaista, svako ko je na kasi u drogeriji ili samoposluzi čekao dok potrošač pre njega diktira svoje podatke da bi dobio tradicionalnu karticu, zna zašto je važno da pristup digitalnoj bude što brži.