27.03.2023.

20:00

Foto: Informer

Magazin

Produžen rok za prijave radova do 13. aprila 2023. godine za prestižnu nagradu za najbolje digitalne kampanje i projekte - IAB MIXX awards!

Naša glavna tema DIGITAL DAY 2023 konferencije je FOR BETTER WEB u okviru koje ćemo se baviti novim i poboljšanim internetom, gde korisnici imaju kontrolu nad svojim podacima, privatnost se poštuje a digitalna iskustva su dizajnirana da unaprede živote a ne da ih iskorišćavaju.

FOR BETTER WEB narativ je poziv na akciju za sve nas da učestvujemo u ovom pokretu za
promenu. To je podsetnik da internet nije fiksni entitet, već ekosistem koji se stalno razvija i
na koji imamo moć da utičemo i da ga oblikujemo. Podržavajući etičke tehnološke
kompanije, prihvatajući decentralizovane tehnologije i zalažući se za politike koje štite naša
digitalna prava možemo da izgradimo bolju mrežu za sebe i za buduće generacije.

IAB MIXX Awards (Marketing and Interactive Exellence Awards) ove godine gubi neke stare
i dobija šest novih kategorija: Employer Branding, Tik Tok, Social Good, Viral, Publisher
Project, Digital Communication within Government,International and Non- Profit
Organisations.

Takođe, sve kategorije dobijaju osveženje kada su u pitanju opisi i
kriterijumi.

Radovi se u skladu sa ciljevima kampanje ili projekta, kao i ranijih godina, mogu prijaviti u jednoj ili više kategorija. https://mixx.rs/ - prijava
https://mixx.rs/ - pravila

U svakoj kategoriji se dodeljuje po jedna nagrada, a žiri će svojim ocenama odrediti
pobednika za sledećih 17 kategorija:

- Brand Advertising;
- Cross Media Integration;
- Innovation;
- E-commerce;
- Product Launch;
- Community Building;
- Video Advertising;
- Content;
- Effectiveness;
- Influencer Marketing;
- Social Media;
- Employer Branding;
- Viral;
- TikTok;
- Social Good;
- Publisher Project; 
- Digital Communication within the Government, International and Non-Profit Organisations

Za IAB MIXX Grand Prix, najprestižniju nagradu takmičenja, boriće se pobednički radovi iz
svih kategorija, dok će odluku o dobitniku Grand Prix-a doneti stručni žiri tajnim glasanjem
na sam dan svečane dodele. Kompanija koja je dobitnik Grand Prix-a ima mogućnost
nominacije člana stručnog žirija za naredno takmičenje IAB MIXX Awards Serbia.

Stručni žiri, ove godine regionalni i najbrojniji do sada, činiće:

Predsednik žirija – Goran Jankulovski,

Menadžment partner/direkcije projekata- Žiška, Elena Tenžera, Group Account Director-DRIVE, Natalija Čorbić, Strategic Planner- Pioniri Communications, Jana Savić
Rastovac, Executive Creative Director- McCann Beograd, Stefan Gajić, Creative Lead & Art
Director- Direct Media United Solutions, Milena Maksić, Digital Director-Ovation BBDO,
Vlatko Mladenović, Executive Creative Director- Polet Grupa, Milena Đorić Gudurić,
direktorka marketinga- Mastercard, Martina Petrović, rukovodilac korporativnih komunikacija-
Lidl Srbija, Milan Perić, Marketing and Communications Director- Carslberg Serbia Group,
Andrej Kugonič, Head of Marketing- Nordeus, Ivona Marinković, Senior Product Manager-
L'Oreal, Daniel Fazlić, SE Europe countries –Bosnia and Herzegovina, Croatia, North
Macedonia, Serbia and Slovenia, Đorđe Janković, Managing Partner & Creative Director-
Friday Finally, Nađa Jokanović, izvršna direktorka i suosnivačica, WANNABE MAGAZINE,
Kristina Ilić, Creative Strategy Lead-Degordian.

Dodela nagrada MIXX Award se realizuje u organizaciji IAB Serbia od 2016. godine, kao
jedina globalno priznata nagrada za najbolja ostvarenja u digitalnoj industriji.
Pozivamo sve zainteresovane da se informišu o pravilima dodele nagrada na mixx.rs.

O IAB Serbia

Interactive Advertising Bureau – IAB Serbia je udruženje koje je osnovano 2009. godine sa
ciljem da aktivno podržava rast, razvoj i edukaciju tržišta digitalnog i interaktivnog
marketinga u Srbiji. Kao deo globalne IAB mreže i član IAB Europe, IAB Serbia nastoji da
pomogne učesnicima u medijskoj i oglašivačkoj industriji da napreduju u digitalnoj ekonomiji.

Članstvo čine više od 70 medijskih i digitalnih agencija, izdavača, brendova i tehnoloških
firmi odgovornih za prodaju, isporuku i optimizaciju digitalnih oglasa, kao drugih kompanija
koje ulažu svoje budžete u digitalne kampanje.