Autor: Informer.rs

29.11.2022.

18:00

Foto: Reuters

Magazin

ZEMLJOTRES DRMA ČUVENI GUČI! Poznata italijanska modna kuća ostala bez glavnog kreativca (FOTO)

Zvaničnom saopštenju tokom prošle nedelje prethodile su glasine da postoje tenzije između Mikelea i višeg menadžmenta "Keringa", matične kompanije brenda "Guči". 

Anonimni izvor rekao je da je od Mikelea "zatraženo da pod hitno menja dizajn", ali on nije ispunio zahteve. Drugi izvor je rekao da predsednik i izvršni direktor "Keringa" Fransoa-Anri Pino želi da vidi promenu tempa u radu, a ova vest je već dovela do oscilacija cene akcija kompanije na berzi, prenosi Rojters.

- Postoje trenuci kada se putevi raziđu zbog različitih perspektiva koje svako od nas može imati. Danas se za mene završava jedno izuzetno putovanje, koje traje više od 20 godina, u kompaniji kojoj sam neumorno posvetio svu svoju ljubav i kreativnu strast. Tokom ovog dugog perioda, "Guči" je bio moj dom, moja usvojena porodica. Zahvaljujem svima. S njima sam priželjkivao, sanjao, maštao. Bez njih ništa od onoga što sam napravio ne bi bilo moguće. Nastavite da negujete svoje snove. Ostanite verni svojim vrednostima, živite svojim strastima, vodeni vetrom slobode - napisao je Mikele u saopštenju.

Mikele, bivši dizajner aksesoara, karijeru je započeo u ovoj kući pre 20 godina, ali je zvanično imenovan za kreativnog direktora u januaru 2015. Tokom proteklih sedam godina transformisao je klasičnu italijansku modnu kuću svojim maksimalističkim dizajnom i avangardnom estetikom. 

Prošle godine "Guči" je proglašen za najprofitabilniji brend kompanije "Kering", s prihodom koji je porastao 31 odsto u odnosu na prethodnu godinu, na 10 milijardi dolara (9,73 milijarde evra).
Međutim, u poslednjim kvartalima, popularnost brenda počela je da opada. Akcije korporacije "Kering" pale su za oko 24 odsto od početka godine, a poređenja radi, akcije njegovog najvećeg rivala, LVMH, u kome je, podsetimo, vodeći brend kuća "Luj Viton", pale su samo četiri procenta.

Informer

Guči revija

- Posle sedam godina na čelu kreativnog tvorca u kući "Guči", možda je došlo vreme za promenu i potreban je novi pristup da bi se brend ponovo "zapalio" - rekli su analitičari za Rojters.

bonus video: